Nova franšiza za eko „rent-a-car“
Kako se navodi u zvaničnom saopštenju, Green Motion je početkom juna potpisao ugovor za prodaju franšize u Srbiji. Na taj način, britanski sistem će proširiti svoje usluge najma automobila na 19 zemalja. Primalac franšize u Srbiji biće kompanija sa iskustvom – Mega Trio Rent, koja već dugo posluje kao „rent-a-car“ kompanija, dok će za razvoj brenda biti zadužen Branislav Đurđić, koji je, kako se navodi, iskustvo sticao radeći u kompaniji Budget Rent-a-Car i kao zastupnik „rent-a-car“ brendova grupacije National/Alamo.
– Veoma smo srećni što smo primili dobrog partnera i njegove kolege u naš tim... Uvereni smo da će uspešno nastaviti da razvijaju uslugu koju pružamo klijentima i podržati intenzivan rast našeg preduzeća na Balkanu i u Evropi – izjavio je Ričard Louden, osnivač i generalni direktor kompanije Green Motion.
Kako se najavljuje, Green Motion će, za početak, nuditi najam vozila sa dve lokacije u Beogradu – Aerodroma Nikola Tesla i Beogradske arene. Ono što ih posebno izdvaja jeste činjenica da će biti jedina „rent-a-car“ kompanija na tržištu Srbije koja će nuditi vozila sa niskom emisijom štetnih gasova.
– Zadovoljstvo nam je što ćemo biti deo prve ekološki orijentisane „rent-a-car“ kompanije na svetu, i što ćemo biti u mogućnosti da ponudimo našim novim i postojećim klijentima profesionalnu i ekološki orijentisanu uslugu – rekao je Branislav Đurđić.
Geen Motion je osnovan 2007. godine. Prvu franšizu van matičnog tržišta dali su 2011. i to za teritoriju Meksika. Već sledeće, 2012. godine ušli su na tržišta Malte i Kipra, a 2013. primaoce master franšize pronašli su u Italiji, Islandu i Irskoj. Do 2015. pridružili su im se partneri iz Belgije, Kostarike, Finske, Grčke, Jordana, Letonije, Litvanije, Holandije i SAD. Pored Srbije, Green Motion svoja franšizna predstavništva ima u još dve zemlje ovog regiona – Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj.
POGLEDAJTE ČLANKE
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.