Preduslovi za uspeh
DepilConcept je portugalski lanac salona za trajnu depilaciju, koji je, pored matičnog tržišta, mrežu franšiza razvio i u nekoliko zemalja Evrope i sveta. Od međunarodnih tržišta, najbolje rezultate postigli su u Poljskoj, a u kompaniji kažu da bi voleli kada bi na svakom novom tržištu mogli da postignu bar približan uspeh.
Portugalski sistem je, naime, 2011. otvorio prvi salon za trajnu depilaciju u Poljskoj. Za pet godina poslovanja oformili su mrežu od čak 25 franšiznih salona, ali, kako kažu, tu ni izdaleka nije kraj – širenje se nastavlja i ove godine. Dobrom prijemu doprinelo i to što je DepilConcept za sada jedini lanac kozmetičkih salona u Poljskoj koja pruža usluge fotopodmlađivanja kože i fotoepilacije (tretman intenzivnim pulsirajućim svetlom). Međutim, najbolji dokaz da „sistem funkcioniše“ nalazi se u činjenici da se sve češće postojeći primaoci franšize odlučuju za otvaranje više od jednog salona.
– Desilo nam se da su pojedini primaoci franšize samo šest meseci po otvaranju salona počeli da razmišljaju o otvaranju novih poslovnica, čak i da traže teritorijalnu ekskluzivnost za grad u kome rade. Jedan od naših partnera će, recimo, uskoro otvoriti treći salon. Inače, na samom početku rada, primaoci dobijaju „garanciju o profitabilnosti“, skup poslovnih znanja i preporuka, koji će, ako se dosledno primene, obezbediti siguran prihod, dovoljan da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja. Primalac franšize iz Vroclava, na primer, otvorio je prošle godine drugi salon i već u drugoj nedelji poslovanja, počeo da radi sa dobitkom – kaže Marijuš Vločkovski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.
Iskustvo pokazuje i da se posao najbrže razvija u velikim gradovima, tako da DepilConcept potencijalne primaoce franšize još uvek traži u desetak gradova širom Poljske. Poučeni dosadašnjim dobrim iskustvom, budućim partnerima će odmah biti ponuđena teritorijalna ekskluzivnost i mogućnost otvaranja više franšiznih jedinica.
Salon DepilConcept-a bi trebalo da ima od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dve sobe za tretmane i prijemni pult. Davalac franšize pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspeh, napominju u kompaniji, važno je dosledno primeniti preneto znanje, a primalac franšize i osoblje pre otvaranja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetičke tetmane, prodaju i odnos sa klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.
– Ne treba zaboraviti da je marketing jedan od najvažnijih preduslova za uspeh u ovom poslu. Stoga i radimo na promociji svih franšiznih salona, organizujemo reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvodimo programe lojalnosti i akcije za redovne klijente. Ispostavilo se da je za privlačenje klijenata, zapravo, mnogo važniji marketing nego lokacija salona – objašnjava Vločkovski.
Izvor: Własny Biznes FRANCHISING
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Autentični grčki koncept Kralj Coffee – Donuts & Snacks posluje više od godinu dana u Srbiji, a odnedavno nudi i franšizu.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...