Preduslovi za uspeh

DepilConcept je portugalski lanac salona za trajnu depilaciju, koji je, pored matičnog tržišta, mrežu franšiza razvio i u nekoliko zemalja Evrope i sveta. Od međunarodnih tržišta, najbolje rezultate postigli su u Poljskoj, a u kompaniji kažu da bi voleli kada bi na svakom novom tržištu mogli da postignu bar približan uspeh.
Portugalski sistem je, naime, 2011. otvorio prvi salon za trajnu depilaciju u Poljskoj. Za pet godina poslovanja oformili su mrežu od čak 25 franšiznih salona, ali, kako kažu, tu ni izdaleka nije kraj – širenje se nastavlja i ove godine. Dobrom prijemu doprinelo i to što je DepilConcept za sada jedini lanac kozmetičkih salona u Poljskoj koja pruža usluge fotopodmlađivanja kože i fotoepilacije (tretman intenzivnim pulsirajućim svetlom). Međutim, najbolji dokaz da „sistem funkcioniše“ nalazi se u činjenici da se sve češće postojeći primaoci franšize odlučuju za otvaranje više od jednog salona.
– Desilo nam se da su pojedini primaoci franšize samo šest meseci po otvaranju salona počeli da razmišljaju o otvaranju novih poslovnica, čak i da traže teritorijalnu ekskluzivnost za grad u kome rade. Jedan od naših partnera će, recimo, uskoro otvoriti treći salon. Inače, na samom početku rada, primaoci dobijaju „garanciju o profitabilnosti“, skup poslovnih znanja i preporuka, koji će, ako se dosledno primene, obezbediti siguran prihod, dovoljan da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja. Primalac franšize iz Vroclava, na primer, otvorio je prošle godine drugi salon i već u drugoj nedelji poslovanja, počeo da radi sa dobitkom – kaže Marijuš Vločkovski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.
Iskustvo pokazuje i da se posao najbrže razvija u velikim gradovima, tako da DepilConcept potencijalne primaoce franšize još uvek traži u desetak gradova širom Poljske. Poučeni dosadašnjim dobrim iskustvom, budućim partnerima će odmah biti ponuđena teritorijalna ekskluzivnost i mogućnost otvaranja više franšiznih jedinica.
Salon DepilConcept-a bi trebalo da ima od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dve sobe za tretmane i prijemni pult. Davalac franšize pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspeh, napominju u kompaniji, važno je dosledno primeniti preneto znanje, a primalac franšize i osoblje pre otvaranja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetičke tetmane, prodaju i odnos sa klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.
– Ne treba zaboraviti da je marketing jedan od najvažnijih preduslova za uspeh u ovom poslu. Stoga i radimo na promociji svih franšiznih salona, organizujemo reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvodimo programe lojalnosti i akcije za redovne klijente. Ispostavilo se da je za privlačenje klijenata, zapravo, mnogo važniji marketing nego lokacija salona – objašnjava Vločkovski.
Izvor: Własny Biznes FRANCHISING
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...