Salad Box

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
U šta verujemo
Hrana je život. Treba da bude dobra.
Naša priča
Često se kaže da se posao i prijateljstvo ne mešaju. Mi u to ne verujemo - mislimo da se i te kako mešaju.
Naš poslovni koncept
Ne predlažemo dijete već nastojimo da kreiramo zdraviju alternativu brzoj hrani. Sama hrana, način pripreme i način serviranja, kod nas su postavljeni tako da inspirišu - klijenti zaista mogu da vide šta se dešava "iza zavese", odnosno da prate kako se njihova hrana sprema i servira.Još važnije, klijenti mogu da učestvuju u pripremi salate napravljene posebno za njih, mogu da biraju sastojke, kombinuju ih po želji, i tako sebi kreiraju obrok baš kakav vole i koji im prija.
Naš manifest
Verujemo u SVEŽU HRANU
Naš tajni sastojak je STRAST
Kreiramo ZDRAVIJI FOODPRINT U VAŠIM ŽIVOTIMA
Naši proizvodi
Ne pravimo brzu hranu, već pravimo zdravu hranu koja se pravi brzo. Osmislili smo takav asortiman kojeg čini neograničen broj mogućnosti kombinovanja salata, krem supa, osveženja i dezerata, i stalno radimo na poboljšanjima. Pri svakoj internacionalizaciji, nastojimo da se asortiman prilagodi lokalnoj kulturi i gastro navikama, uz održavanje svih vrednosti i kvaliteta naše ponude.
Sopstvene poslovnice
7 u Rumuniji
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
66 u Rumuniji
Mađarska, Francuska, Malta, Bugarska, Italija, Slovenija, Češka, UK, Irska, SAD, Kanada, Alžir
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Salad Box pruža inicijalnu i tekuću podršku svojim franiznim partnerima. Ona uključuje: operativno poslovanje, razvoj novih proizvoda i upravljanje kvalitetom, marketing i PR, obuka i podrška u upravljanju zaposlenima, lanac snabdevanja, finansijsko planiranje, tehnička podrška, kao i podrška u upravljanju i sprovođenju poslovne strategije.
Pre otvaranja:
- Savetovanje i podrška pre otvaranja restorana
- Posredovanje u svim upitima između primaoca franšize i odeljenja za podršku
- Definisanje rokova za sprovođenja zadataka, prema GANTT-u
- Nedeljni sastanci
- Poseta partneru
Otvaranje:
- Obuka za vlasnika i menadžera
- Obuka za zaposlene/podrška pri otvaranju
- 2D planovi (uključujuće i sve neophodne izmene predloženog plana)
- 3D renderi (građevinski planovi)
- Detaljni plan opremanja
- Profesionalna podrška u procesu građevinskih radova na uređenju prostora
- Procena investicije
- Snabdevanje proizvodima
- Organizacija isporuke i preuzimanja
- Tehnička podrška - pre samog otvaranja
Tekuća podrška:
- Ažuran asortiman proizvoda/artikala
- Specifikacije i detalji za sve proizvode
- Operativni priručnik koji uključuje recepte i uputstva za zaposlene
- Online digitalni materijali
- Dizajn i proizvodnja marketing materijala za otvaranje restorana
- Social media paket za otvaranje restorana
- Istraživanja tržišta
- Predlozi za marketing mix
- E-mail adrese
- Kupovina lokalnog domena
- Izrada web sajta
Otvaranje svakog novog restorana planira se, projektuje i vodi namenski izrađenim Gantovim dijagramom, kojim su jasno i precizno definisane sve obaveze i rokovi, kao i podela obaveza svake od strana.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
€70.000 - €150.000, u zavisnosti od lokacije.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Poželjno je, ali ne i obavezno, da potencijalni partner ima sledeće osobine:
- da poseduje liderske veštine, uključujući sposobnost motivisanja i usmeravanja svog tima zajedničkom cilju,
- da ima kapaciteta da prati pravilia uređenog sistema, poslovne procese i procedure koje takav sistem podrazumeva,
- da je motivisan i spreman da se fokusira na upravljanje ovim poslom,
- da je istrajan,
- da je ljubitej zdrave hrane, i da želi da konstantno napreduje u ovoj oblasti .
INFORMACIJE O DAVAOCU
SC Salad Box International SRL
Avram Iancu 506-508, Floresti 407280, judet Cluj, Romania
+40744423503
Kontakt osoba za kandidate
Radu Lupas
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

„U kriznim vremenima, do izražaja dolaze sve dobre strane franšizne saradnje“, kaže Marek Halfar, direktor konsultantske kompanije PROFIT system, Češka
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po meri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal i ko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaš

McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodeljena u okviru Međunarodne franšizne konvencije u San Dijegu (SAD), pripala je ove godine australijskom brendu Boost Juice.
Strategija kompanije je fokus na održiv rast, a cilj – generisanje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Hut-a Kacper Ščepanjski
Američki lanac picerija Papa John's planira da otvori više od hiljadu franšiznih restorana u Kini.

Kako otvoriti restoran sa provereno popularnim menijem? Comparello Bello nudi franšizu.
„Ferdinand knedle“ ulaze na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom firmom iz Zagreba. Planirano je da prva prodavnica bude otvorena krajem februara 2022.
Ko želi da obogati lokalno gastro tržište i pokrene uspešan brend ribljeg uličnog restorana – od sada može uzeti franšizu hrvatskog koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Popeyes, američki lanac poznat po specijalitetima od piletine, ulazi na tržište Rumunije. Planirano je da prvi restoran bude otvoren 2022. godine.
Godina 2020. je bila godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovo raste, a zainteresovani su i za širenje u zemljama ovog regiona.
Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.