Salad Box
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
U šta verujemo
Hrana je život. Treba da bude dobra.
Naša priča
Često se kaže da se posao i prijateljstvo ne mešaju. Mi u to ne verujemo - mislimo da se i te kako mešaju.
Naš poslovni koncept
Ne predlažemo dijete već nastojimo da kreiramo zdraviju alternativu brzoj hrani. Sama hrana, način pripreme i način serviranja, kod nas su postavljeni tako da inspirišu - klijenti zaista mogu da vide šta se dešava "iza zavese", odnosno da prate kako se njihova hrana sprema i servira.Još važnije, klijenti mogu da učestvuju u pripremi salate napravljene posebno za njih, mogu da biraju sastojke, kombinuju ih po želji, i tako sebi kreiraju obrok baš kakav vole i koji im prija.
Naš manifest
Verujemo u SVEŽU HRANU
Naš tajni sastojak je STRAST
Kreiramo ZDRAVIJI FOODPRINT U VAŠIM ŽIVOTIMA
Naši proizvodi
Ne pravimo brzu hranu, već pravimo zdravu hranu koja se pravi brzo. Osmislili smo takav asortiman kojeg čini neograničen broj mogućnosti kombinovanja salata, krem supa, osveženja i dezerata, i stalno radimo na poboljšanjima. Pri svakoj internacionalizaciji, nastojimo da se asortiman prilagodi lokalnoj kulturi i gastro navikama, uz održavanje svih vrednosti i kvaliteta naše ponude.
Sopstvene poslovnice
7 u Rumuniji
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
66 u Rumuniji
Mađarska, Francuska, Malta, Bugarska, Italija, Slovenija, Češka, UK, Irska, SAD, Kanada, Alžir
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Salad Box pruža inicijalnu i tekuću podršku svojim franiznim partnerima. Ona uključuje: operativno poslovanje, razvoj novih proizvoda i upravljanje kvalitetom, marketing i PR, obuka i podrška u upravljanju zaposlenima, lanac snabdevanja, finansijsko planiranje, tehnička podrška, kao i podrška u upravljanju i sprovođenju poslovne strategije.
Pre otvaranja:
- Savetovanje i podrška pre otvaranja restorana
- Posredovanje u svim upitima između primaoca franšize i odeljenja za podršku
- Definisanje rokova za sprovođenja zadataka, prema GANTT-u
- Nedeljni sastanci
- Poseta partneru
Otvaranje:
- Obuka za vlasnika i menadžera
- Obuka za zaposlene/podrška pri otvaranju
- 2D planovi (uključujuće i sve neophodne izmene predloženog plana)
- 3D renderi (građevinski planovi)
- Detaljni plan opremanja
- Profesionalna podrška u procesu građevinskih radova na uređenju prostora
- Procena investicije
- Snabdevanje proizvodima
- Organizacija isporuke i preuzimanja
- Tehnička podrška - pre samog otvaranja
Tekuća podrška:
- Ažuran asortiman proizvoda/artikala
- Specifikacije i detalji za sve proizvode
- Operativni priručnik koji uključuje recepte i uputstva za zaposlene
- Online digitalni materijali
- Dizajn i proizvodnja marketing materijala za otvaranje restorana
- Social media paket za otvaranje restorana
- Istraživanja tržišta
- Predlozi za marketing mix
- E-mail adrese
- Kupovina lokalnog domena
- Izrada web sajta
Otvaranje svakog novog restorana planira se, projektuje i vodi namenski izrađenim Gantovim dijagramom, kojim su jasno i precizno definisane sve obaveze i rokovi, kao i podela obaveza svake od strana.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
€70.000 - €150.000, u zavisnosti od lokacije.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Poželjno je, ali ne i obavezno, da potencijalni partner ima sledeće osobine:
- da poseduje liderske veštine, uključujući sposobnost motivisanja i usmeravanja svog tima zajedničkom cilju,
- da ima kapaciteta da prati pravilia uređenog sistema, poslovne procese i procedure koje takav sistem podrazumeva,
- da je motivisan i spreman da se fokusira na upravljanje ovim poslom,
- da je istrajan,
- da je ljubitej zdrave hrane, i da želi da konstantno napreduje u ovoj oblasti .
INFORMACIJE O DAVAOCU
SC Salad Box International SRL
Avram Iancu 506-508, Floresti 407280, judet Cluj, Romania
+40744423503
Kontakt osoba za kandidate
Radu Lupas
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
„U kriznim vremenima, do izražaja dolaze sve dobre strane franšizne saradnje“, kaže Marek Halfar, direktor konsultantske kompanije PROFIT system, Češka
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po meri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal i ko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaš
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.