Pop's

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Pop’s Caffe & Food predstavlja konceptualno nešto sasvim novo na tržištu. Za kratko vreme izdvojili smo se iz standardne ponude comfort restorana i objekata brze hrane, gde smo za svoje posetioce pripremili preko 30 vrsta jela i uspeli da zadovoljimo svačiji ukus.
U svojoj bogatoj ponudi kao posebnu ponudu bismo izdvojili veliki izbor burgera, tortilja, salata i palačinki, pripremljenih sa mnogo ljubavi i umeća. Za ljubitelje burgera smo pripremili veliki izbor 'Premium burgera' pravljenih od najkvalitetnijeg goveđeg mesa, kao i Combo meni, gde će zasigurno svi pronaći svoju omiljenu kombinaciju jela.
S obzirom da smo velika porodica, ogromnu pažnju posvećujemo i našim najmlađim gostima, te smo za njih obezbedili Kids meni. Ukoliko je salatni program vaš prvi izbor, zasigurno nećete odoleti vrhunski spremljenim svežim salatama naših kuvara.
POP'S usluga je brza i kvalitetna, sa izgrađenim stilom posluživanja - zavisno od veličine objekta gde goste uslužuju konobari, baš kao i u klasičnim restoranima, ili je sistem samousluge, podržan atraktivnim IT rešenjem.
Sve informacije o nama i našoj ponudi možete potražiti na web stranici www.pops.ba, a aktivni smo i na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Sopstvene poslovnice
6 u BIH (u Banjaluci, Doboju, Brčkom, Gračanici, Modriči i Usori)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
5 u BIH (2 u Sarajevu, Banjaluka, Tuzla i Bijeljina)
Slika jedne poslovnice

INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
POP’S pruža primaocima franšize znanje, alate i obuku za uspešan razvoj i vođenje poslovanja.
Tim za podršku primaocima franšize je na raspolaganju - da pruža stručne savete i prati razvoj primalaca franšize, vodeći ih kroz celokupan proces razvoja.
Pružamo podršku u sledećim oblastima:
- Pronalaženje lokacije i građevinska analiza objekta
- Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno
- 3D projekat restorana
- Standardi brenda
- Operativni priručnik sa standardima poslovanja koji uključuje standarde, procese, recepte i marketinške smernice
- Registracija žiga
- Nabavka opreme
- Politika korištenja namirnica i bezbednosti hrane
- Obuka radnika
- Logistika – organizacija i ugovaranje sa dobavljačima, odnosno, distributerima – Davalac franšize
- Razvoj i dizajn menija
- Kontinuirana unapređenja Sistema
- Marketing podrška
- Web aplikacija
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna naknada: 20.000 EUR
- Redovna naknada: 5% od prometa
- Očekivani nivo investicija: do 90m2 cca 90 000EUR, od 90m2 do -150m2 cca 120 000EUR
- Očekivani ROI (povrat investicija): 1-2 godine
- Dostupna MASTER FRANŠIZA za državu 100.000-150.000 EUR
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Zarad najboljih rezultata, primalac franšize treba da bude spreman na lični angažman u radu restorana.
- Obavezna je prometna lokacija veličine od 65m2 do 150m2
- Početni ulog na bankarskom računu od 150.000 EUR
- Obavezno korišćenje poslovne aplikacije
- Potpisivanje menica
- Banarske garancije
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Dario Kulić (Srpski
Engleski
Njemački)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?

Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.