Carl's Jr.
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Carl’s Jr.® je globalna kompanija sa dugogodišnjim međunarodnim iskustvom, jedinstvenom ponudom, modernim restoranima i iskusnim međunarodnim timom koji omogućava da franšizna mreža konstantno i dosledno raste.
Rast franšizne mreže je glavni fokus brenda Carl's Jr.® te smo aktivno posvećeni održavanju ovog tempa u svim segmentima.
Radujemo se daljoj globalnoj ekspanziji kroz saradnju sa ambicioznim partnerima koji žele da slede našu putanju rasta dok zajedno kreiramo budućeg lidera na tržištu restorana brze usluge (Quick Service Restaurant).
Sopstvene poslovnice
više od 300 u SAD
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
više od 3.600 u više od 35 zemalja, uključujući Španiju, Dansku, Francusku i Tursku
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Asistencija snažnog regionalnog tima koji blisko sarađuje s centralom kancelarijom za podršku iz Nešvila, SAD
- Pružamo široku ekspertizu u ključnim oblastima razvoja nekretnina, odabira lokacije, dizajna i izgradnje restorana, obuke, poslovanja, IT-a i marketinga
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Neto iznos investicije za otvaranje jednog restorana: 1.000.000 USD
- Tekuća sredstva: 300.000 USD
Od franšiznog partnera se očekuje da otvori više jedinica - najmanje 5 restorana (u zavisnosti od tržišta)
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Poželjno iskustvo u oblasti restoranskog biznisa - ugostiteljstva
- Poželjno iskustvo u vođenju/poslovanju restorana na međunarodnom nivou
INFORMACIJE O DAVAOCU
CKE Restaurants Holdings, Inc.
6700 Tower Circle Suite 1000, Franklin, TN 37067
+386 41 633 394
Kontakt osoba za kandidate
Matjaz Plausteiner (engleski
srpski
slovenački)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Preduzetnik koji želi da se postane primalac franšize i tako se pridruži franšiznom sistemu, može očekivati niz prednosti
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.