Točionica
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Franšiza „Točionica” je svoju uspešnu poslovnu priču započela 2017. godine u Novom Sadu kada su dva prijatelja (jedan sa iskustvom iz ugostiteljstva, drugi iz oblasti marketinga) odlučili da pokrenu svoju malu proizvodnju kraft piva, koje je u to vreme bilo u ekspanziji. Znajući da je za proizvodnju piva izuzetno važno da ono ima i osiguran plasman, ubrzo osnivaju i svoju pivnicu koja dobija jednostavno ime – Točionica.
Tokom narednih godina Točionica se konstantno menjala i unapređivala i danas je to efikasan održivi ugostiteljski koncept, fuzija pivnice, restorana i kafeterije, atraktivnog industrijskog dizajna enterijera, sa zanatskim pivom kao “nosiocem” ponude i pratećom gastronomskom ponudom američkog stila hrane (burgeri, kobasice, itd.) te selekcijom kafe i pića. Ceo asortiman baziran je na premisama zanatskog i domaćeg.
U Novom Sadu Točionica već godinama uspešno posluje na dve lokacije.
Iako je inicijalno Točionica nastala iz potrebe da se zaokruži proizvodnja i prodaja zanatskog piva, vrlo brzo smo se kvalitetom ponude i usluge, kao i veštim marketinškim aktivnostima nametnuli i kao lider u pripremanju i posluživanju hrane američkog stila, pre svega burgera. Naši kanali na društvenim mrežama (TikTok I Instagram) imaju višemilionske mesečne dosege sa publikom iz celog regiona.
Točionica je zaštićeni registrovan brend (žig) i nudimo vam jednostavan partnerski franšizni model koji podrazumeva:
- punu podršku u procesu pokretanja vašeg restorana,
- savete u vezi sa lokacijom i veličinom poslovnog prostora,
- kompletnim dizajnom enterijera/eksterijera,
- pomoć pri izboru svih dobavljača (nabavka opreme, kao i namirnica neophodnih u tekućem poslovanju),
- obuku prve garniture zaposlenih
- centralizovani marketing,
Zapravo – dobijate opširan operativni priručnik sa svim procesima i znanjem koje smo akumulirali tokom našeg višegodišnjeg uspešnog rada.
Sopstvene poslovnice
2 (Novi Sad)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
-
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Podrška primaocu franšize/partneru podrazumeva:
- podrška u selekciji lokacije (odobravanje lokacije),
- podrška u projektovanju enterijera preko našeg partnerskog arhitektonskog studija (3D modeli, renderi, preporučeni izvođači radova i dobavljači opreme i nameštaja)
- detaljan operativni priručnik sa svim standardima poslovanja koji uključuje procese pripremanja i posluživanja hrane i pića sa svim receptima/normativima, knjigu vizuelnih standarda sa logoom, fontovima, bojama, marketinškim smernicama,
- praktična obuka za menadžere, kuvare, šankere i konobare,
- podrška pri izradi/štampanju svih brendiranih materijala (reklame, štampa jelovnika, čaša, šoljica za kafu, majica, itd.)
- pivo, kafu i burger meso obezbeđuju naši obavezni dobavljači,
- podrška u uređivanju odnosa sa ostalim dobavljačima,
- politika korišćenja namirnica i bezbednosti hrane (podrška u implementaciji HACCP),
- konstantna unapređenja menija i pomoć u vođenju cenovne politike,
- podrška u tekućem poslovanju (prvih šest meseci dok vaš posao "ne stane na noge"),
- prava na korišćenje imena “Točionica” dok traje franšizni ugovor,
- marketinška i brend podrška kroz kanale na našim društvenim mrežama,
- pečat za pečatiranje burger zamički,
- kontinuirana unapređenja sistema
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna naknada: do 10.000 EUR, u koju je uključena obuka prve garniture zaposlenih
- Redovna mesečna naknada: 2,5% ukupnog prometa
- Troškovi projektovanja enterijera zavise od veličine lokala (oko 30 EUR po metru kvadratnom)
- Očekivani nivo ukupnih investicija u restoran (kompletno uređenje restorana) je teško unapred proceniti jer zavisi od mnogo faktora (lokacija, kvadratura, depozit i mesečna naknada za zakup...), ali imajući u vidu propisanu minimalnu površinu lokala i kapacitet kuhinje, svakako nije manji od 80.000 EUR
- Očekivani ROI (povrat investicija): 2 godine
- Franšizni ugovor: minimum 5 godina (sa opcijom produženja)
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Uslovi vezani za poslovni prostor:
- obavezna je prometna lokacija
- lokal može biti u mestu koje ima minimum 50.000 stanovnika, osim ako je u pitanju turističko mesto (npr. Zlatibor, Kopaonik, Vrnjačka Banja)
- površina ugostiteljskog dela lokala (dela predviđenog za goste) ne sme biti manja od 100 m2
- površina kuhinjske prostorije ne sme biti manja od 30 m2, a poželjan je i magacinski prostor
- lokal mora da ima mogućnost postavljanja letnje bašte, ne manje od 50 m2
- ukoliko primalac franšize nije vlasnik lokala, ugovor o zakupu mora da potpiše na period koji je jednak ili duži od perioda važenja franšiznog ugovora
- dostupna je i opcija franšizne konverzije - kada se postojeći biznis, bar-restoran, konvertuje u franšizni
Uslovi koje mora da ispunjava primalac franšize:
- zarad najboljih rezultata, primalac franšize treba da bude spreman na lični angažman u radu restorana
- poželjno je da ima iskustva u ugostiteljstvu i/ili da ima pouzdan menadžerski tim
- mora da ima kapaciteta da prati pravila uređenog sistema, poslovne procese i procedure koje takav sistem podrazumeva
- da je motivisan i spreman da se fokusira na upravljanje ovim poslom
- iskustvo u finansijama i upravljanju troškovima je poželjno
Opšti uslovi poslovanja:
- dobavljači piva, kafe i mesa za burgere su obavezni dobavljači koje propisuje davalac franšize
INFORMACIJE O DAVAOCU
Točionica DOO
Narodnog fronta 2, 21000 Novi Sad
+381 (0) 643575270
Kontakt osoba za kandidate
Danilo Grk (srpski)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.