CHIPAS
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
CHIPAS je restoran koji u Sarajevu ima kultni status: spoj jedinstvenog ambijenta i kvalitetnog menija sa izuzetno povoljnim cenama.
Ambijent restorana CHIPAS je prefinjen, sa retro-šmekom i mnoštvom detalja (lokalnih starina), sa posebnim "pečatom" kompanije Coca-Cola®, koja je učestvovala u kreiranju enterijera (retro posteri, plakati). Sve to CHIPAS čini prepoznatljivim i atraktivnim mestom za domaće i strane goste i turiste -- svih uzrasta, kultura i stilova, za svako doba dana.
CHIPAS usluga je brza i kvalitetna, sa izgrađenim stilom posluživanja - zavisno od formata goste uslužuju konobari, baš kao i u klasičnim restoranima, ili je sistem samousluge, podržan atraktivnim IT rešenjem.
Sveobuhvatno IT rešenje omogućava efikasan rad i optimalnu organizaciju koja je u stanju da podrži izuzetno veliki promet - CHIPAS je restoran koji je popunjen tokom svih doba dana, svakog dana u nedelji.
Ono što je najveća specifičnost CHIPAS restorana je univerzalni, opšteprihvatljiv meni - sa izuzetno povoljnim cenama. Osnova menija je CHIPAS - CHi(cken) i PAS(ta) - bazira se na jelima od piletine i paste, sa jednostavnom i jedinstvenom cenovnom politikom.
CHIPAS meni je ne samo univerzalan i povoljan, već i širok. Posebno, kroz saradnju sa kompanijom Coca-Cola®, obezbeđena je i povoljna cena za Coca-Cole®, koja time postaje "idealan partner" svim CHIPAS obrocima!
Po podacima iz Coca-Cole® CHIPAS je najveći prodavac Coca-Cola® napitaka po metru kvadratnom u kategoriji ne-trgovina u Bosni i Hercegovini.
CHIPAS koncept, stoga, uključuje i poseban program saradnje sa kompanijom Coca-Cola®.
CHIPAS je dokazan koncept, sa više različitih formata, od kojih smo svaki dokazali u praksi - sa stabilnim rastom prometa i prihoda. Organizacija poslovanja i optimizovan IT sistem omogućuju veliki promet, atraktivne cena i profitabilno poslovanje.
Sada vam nudimo da, kroz franšizu CHIPAS, isti recept primenite i u vašem gradu i ponovite naš uspeh!
Sopstvene poslovnice
3 u Bosni i Hercegovini, u Sarajevu - Chipas Chicken&Pasta, Chipas Sweets&Cakes, Chipas Concept
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
1 (Bosna), 1 (Poljska)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- podrška u selekciji i uređenju lokacije
- kompletan know-how za opremanje i organizaciju restorana - specifični vizuelni identitet
- lista dobavljača za opremanje i podrška u opremanju; poseban aranžman sa kompanijom Coca-Cola® u vezi s uređenjem restorana i snabdevanjem marketinškim materijalom
- Organizacija i optimizacija poslovanja i IT sistem
- podrška u implementaciji HACCP
- jedinstveni meni sa recepturama;
- konstantna unapređenja menija
- obuka za menadžere, kuvare i konobare;
- podrška u tekućem poslovanju
- podrška na lokaciji kod otvaranja restorana
- marketinška podrška, Startni marketinški kit.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna naknada: 5.000 EUR
- Redovna naknada: 2,5% prometa
- Očekivani nivo ukupnih investicija (kompletno uređenje restorana): zavisno od formata, cca 70.000 EUR za Chicken&Pasta
- Očekivani ROI (povrat investicija): 2 godine
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Zarad najboljih rezultata, Primalac franšize treba da bude spreman na lični angažman u radu restorana.
- Obavezna je prometna lokacija.
- Poželjno je da restoran bude iz više prostorija
- Obavezna je saradnja sa kompanijom Coca-Cola®
- Obavezno korišćenje poslovne aplikacije
INFORMACIJE O DAVAOCU
CHIPAS Sarajevo
Trg Fra Grge Martića 4, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
+387 61 147 517
Kontakt osoba za kandidate
Muamer Čolić
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.
Sarajevski CHIPAS je otvorio novi, reprezentativni objekat koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan enterijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, biće ključna podrška primaocima CHIPAS franšize.
Na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu restoran Chipas je „nastupio“ u manjem formatu i postigao odlične rezultate. Vlasnika je to navelo da razmišlja o novom konceptu.
CHIPAS ima kultni status u Sarajevu – restoran koji se drži principa „kvalitet po najpovoljnijoj ceni“ stekao je i čuva popularnost na kojoj mu se samo može pozavideti. Franšiza je, stoga, logičan korak.
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.