CHIPAS

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

CHIPAS je restoran koji u Sarajevu ima kultni status: spoj jedinstvenog ambijenta i kvalitetnog menija sa izuzetno povoljnim cenama.

Ambijent restorana CHIPAS je prefinjen, sa retro-šmekom i mnoštvom detalja (lokalnih starina), sa posebnim "pečatom" kompanije Coca-Cola®, koja je učestvovala u kreiranju enterijera (retro posteri, plakati). Sve to CHIPAS čini prepoznatljivim i atraktivnim mestom za domaće i strane goste i turiste -- svih uzrasta, kultura i stilova, za svako doba dana.

CHIPAS usluga je brza i kvalitetna, sa izgrađenim stilom posluživanja - zavisno od formata goste uslužuju konobari, baš kao i u klasičnim restoranima, ili je sistem samousluge, podržan atraktivnim IT rešenjem.

Sveobuhvatno IT rešenje omogućava efikasan rad i optimalnu organizaciju koja je u stanju da podrži izuzetno veliki promet - CHIPAS je restoran koji je popunjen tokom svih doba dana, svakog dana u nedelji.

Ono što je najveća specifičnost CHIPAS restorana je univerzalni, opšteprihvatljiv meni - sa izuzetno povoljnim cenama. Osnova menija je CHIPAS - CHi(cken) i PAS(ta) - bazira se na jelima od piletine i paste, sa jednostavnom i jedinstvenom cenovnom politikom.  

CHIPAS meni je ne samo univerzalan i povoljan, već i širok. Posebno, kroz saradnju sa kompanijom Coca-Cola®, obezbeđena je i povoljna cena za Coca-Cole®, koja time postaje "idealan partner" svim CHIPAS obrocima!
Po podacima iz Coca-Cole® CHIPAS je najveći prodavac Coca-Cola® napitaka po metru kvadratnom u kategoriji ne-trgovina u Bosni i Hercegovini.
CHIPAS koncept, stoga, uključuje i poseban program saradnje sa kompanijom Coca-Cola®.

CHIPAS je dokazan koncept, sa više različitih formata, od kojih smo svaki dokazali u praksi - sa stabilnim rastom prometa i prihoda. Organizacija poslovanja i optimizovan IT sistem omogućuju veliki promet, atraktivne cena i profitabilno poslovanje.

Sada vam nudimo da, kroz franšizu CHIPAS, isti recept primenite i u vašem gradu i ponovite naš uspeh!

Sopstvene poslovnice

3 u Bosni i Hercegovini, u Sarajevu - Chipas Chicken&Pasta, Chipas Sweets&Cakes, Chipas Concept

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

1 (Bosna), 1 (Poljska)

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

  • podrška u selekciji i uređenju lokacije
  • kompletan know-how za opremanje i organizaciju restorana - specifični vizuelni identitet
  • lista dobavljača za opremanje i podrška u opremanju; poseban aranžman sa kompanijom Coca-Cola® u vezi s uređenjem restorana i snabdevanjem marketinškim materijalom
  • Organizacija i optimizacija poslovanja i IT sistem
  • podrška u implementaciji HACCP
  • jedinstveni meni sa recepturama;
  • konstantna unapređenja menija
  • obuka za menadžere, kuvare i konobare;
  • podrška u tekućem poslovanju
  • podrška na lokaciji kod otvaranja restorana
  • marketinška podrška, Startni marketinški kit. 

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

  • Ulazna naknada: 5.000 EUR
  • Redovna naknada: 2,5% prometa
  • Očekivani nivo ukupnih investicija (kompletno uređenje restorana): zavisno od formata, cca 70.000 EUR za Chicken&Pasta
  • Očekivani ROI (povrat investicija): 2 godine 

OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

  • Zarad najboljih rezultata, Primalac franšize treba da bude spreman na lični angažman u radu restorana.
  • Obavezna je prometna lokacija. 
  • Poželjno je da restoran bude iz više prostorija
  • Obavezna je saradnja sa kompanijom Coca-Cola®
  • Obavezno korišćenje poslovne aplikacije

INFORMACIJE O DAVAOCU

CHIPAS Sarajevo

Trg Fra Grge Martića 4, Sarajevo, Bosna i Hercegovina

+387 61 147 517

chipasconcept@gmail.com

Kontakt osoba za kandidate

Muamer Čolić

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno CHIPAS. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Ukusi mora u franšizi /14.04.2021.

Spojili su ljubav prema ribi, moru i gastronomiji i pokrenuli ulični riblji bar Tunaholic. Ovaj gastro kutak, osmišljen do najsitnijih detalja, brzo je razvio i ponudio franšizu. Koje uslove treba da ispune potencijalni franšizni partneri Tunaholic-a?

Suši i za preduzetne Slavonce /30.03.2021.

Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A's-a, koncepta za pripremu i prodaju sušija „to go“. Prva prodajna jedinica je nedavno otvorena u regiji Slavonije, a kako nalaže koncept kompanije, poslovanje će nakon uhodavanja preuzeti primalac franšize.

Izvući najbolje iz izazova /18.02.2021.

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltin, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka

Picerije za preduzetne /05.01.2021.

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Evropi – traži primaoce franšize koji bi želeli da otvore i vode više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

U svim glavnim gradovima Evrope /27.11.2020.

Kako teče poslovanje i razvoj mreže u uslovima pandemije te gde se još može očekivati otvaranje franšiznih poslastičarnica pod brendom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Stranjak

Bezbedna dostava hrane /19.11.2020.

Minimalan kontakt s klijentima, redovna upotreba dezinficijensa i stalne provere zdravstvenog stanja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako ove principe jedan franšizni sistem primenjuje u praksi?

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.

PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.