EASY BEER
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
- Opuštenost, udobnost i privlačna atmosfera gde svi koji vole ukus piva i delikatesne hrane mogu da uživaju u preko 200 različitih vrsta piva.
- Gosti mogu da isprobaju širok izbor piva, u onim količinama koje žele, na zidu piva. To je samo-uslužni zid sa 20, ili više, selektovanih piva na točenje, i najmodernijim - state of the art - točilicama za pivo.
- Easy Beer tehnologija omogućava šanku da kontroliše doziranje piva, i tako održi stabilnu profitabilnost. Točilice su povezane sa kegovima (buradima) smeštenim u frižideru-hladnoj sobi, tako da se svako pivo čuva na odgovarajućoj temperaturi, i time čuva pravi, optimalan ukus. Uredili smo kontrolu pene, tako da se nivo pene kod točenja prilikom samo-usluge na zidu piva svede na potreban, minimalni, nivo. U Easy Beer nijedno bure sa pivom ne stoji duže od nedelju dana, i nema nikakvih restlova niti gubitaka. Svaki mililitar piva se obračuna i - naplati. Bilo da gost natoči i popije par mililitra piva, "čisto za probu", ili napuni "čašu do vrha" - uvek je sve obračunato i naplaćeno.
- Gost dobija karticu, kojom se potom služi kada toči pivo u svoju čašu - bilo koje pivo, u bilo kojoj količini. Plaća tačno onoliko koliko je natočio i popio - bilo to 5 ili 500 mililitara.
- Selekciju piva vrše naši somelijeri, a izbor piva na točenje menja se svake nedelje.
- Selekcija piva uključuje najbolja lokalna i internacionalna piva, zanatska piva i druga neobična i delikatesna piva, tako da postoji izbor za svakog ko uživa u pivu. Piva su dostupna u flašama i na točenje.
- Postoji i samo-uslužni viski zid i vinski zid, tako da, pored piva, možemo da udovoljimo svima koji dođu u Easy Beer.
- Pravljene grickalice i obroci sa širokog menija, priprema dobro obučeno osoblje. Kuhinja je otvorenog tipa, tako da svaki gost može ne samo da vidi proces pripreme hrane već i da oseti miris kuhinje i svog obroka.
- Atmosfera je izuzetno važna, a selekcija muzike u mp3 formatu omogućava pravi muzički ugođaj.
- Popularna i najmodernija tehnologija iskombinovane su sa sjajnim pivima i ručno spremljenom hranom, tako da stvore zabavno, opuštajuće, društveno, prigodno, ukusno i uzbudljivo iskustvo za svakog gosta.
- Kao biznis, Easy Beer je kreiran da omogući dobar prihod, sa stabilnim rastom, ali i da bude posao koji se vodi sa lakoćom. Dok većinu ugostiteljskih biznisa karakterišu visoki troškovi zaposlenih i osoblja, kod Easy Beer su takvi troškovi na minimalnom nivou, uz istovremeno očuvanje visokog nivoa usluge gostima. Našim partnerima pružamo sve neophodne alate, materijale, obuku za bar, kuhinju i odnose sa gostima, i to za sve njihove ključne zaposlene, kao deo franšiznog paketa.
- Profitabilnost i održivost biznisa je izvesna, zahvaljujući konstantno jakom interesu za pivima ali i rastućoj popularnosti zanatskih piva širom sveta, i više nego pristojnim marginama koje pivo omogućava.
- Razvili smo inovativan vlasnički softver i integrisali ga sa POS kasom, tako da ne samo prihvatamo keš i kartice, već kontrolišemo potrošnju i upravljamo sa programima za lojalnost gostiju. Softver je tako razvijen da potrošnju i prihode možete da kontrolišete sa bilo kog mesta, putem interneta ili smartfona. Softver upravlja i POS kasama i točilicama piva, i omogućene su stalne nadgradnjei unapređenja, tako da ćete stalno imati najažurniju verziju.
- Naši pivski somelijeri su sada i vaši somelijeri. Nema potrebe da zapošljavate osoblje, inače vrlo skupo, za ove namene. Naši somelijeri će vam pomoći da, pored selektovanih internacionalnih piva, napravite najbolju selekciju lokalnih piva iz vaše regije.
- Vođenje bara i restorana mogu biti vrlo kompleksni, sa gomilom podataka i kalkulacija - nabavne cene, zalihe, marketing, zaposleni, profitne stope - kojima se morate baviti. Easy beer tim je pripremio sve ove kalkulacije i obračune, testirao ih više puta, i time vam omogućava da dobijete olakšanje i smernice za sve poslove, i time maksimizujete profitabilnost.
- Najpopularnija i najprofitabilnija piva se selektuju za vas, pa čak i ona iz vaše regije. Izbor hrane je takođe predmet troškovne analize i profitabilnosti, kao i sve drugo - izbor, dostupnosti i sezonalnost.
- Svejedno, vi ste ti koji najbolje poznaju sopstveno okruženje, i naš brend menadžer će, skupa sa vama, pažljivo raditi na selekciji pravog menija i izbora pića i njihovom redovnom unapređivanju.
- Želimo da vam maksimalno olakšamo poslovanje i omogućimo da posao vodite profitabilno i uspešno.
Sopstvene poslovnice
Riga, Letonija
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
Budimpešta, Mađarska
Kopar, Slovenija
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Easy Beer je dostupan u tri različita i fleksibilna formata:
- Bar/restoran u popularnim turističkim oblastima
- Bar/restoran u šoping molovima i aerodromima (bez bašte)
- Bar/restoran na prometnim lokacijama, za domaće goste (sa manje sezonskih uticaja, sa za nijansu drugačijim menijem)
Više opcija za biznis saradnju:
- Prostor veličine od 150 do 500m2
- Franšiza poslovnog formata (dostupna i opcija franšize konverzije - kada se postojeći biznis, bar-restoran, konvertuje u franšizni)
- Jedinična franšiza, više jedinica ili area development.
Easy Beer Franšizni paket uključuje:
- Početna obuka za ključne zaposlene
- Sveobuhvatni Operativni priručnik
- Knjiga vizuelnih standarda (fotografije, grafike, logo, fontovi, boje...)
- Detaljan finansijski model za svaku od opcija biznis saradnje
- Evaluacija i odobrenje lokacije i prostora
- Lokalizacija manija i karte pića
- Principi cenovnih politika i merčendajzinga
- Easy Beer tehnologije i softver
- Projekat (dizajn)
- Moderna oprema za točilice i softver za kontrolu, po posebnim, povoljnijim, uslovima kupovine koji važe samo za primaoce franšize
- Opcija lizinga opreme
- Dobavljači (nameštaja, oreme, itd). pod povoljnijim uslovima
- Šabloni za web sajt i internet domeni
- Redovna podrška i kontrole
- Podrška u marketingu i alati za marketing
- Redovno ažuriranje menija sa receptima i uputstvima
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Investicije
- Visina ukupnih investicija zavisi od mnogo faktora, uključujući i: uređenje prostora, depozit za zakup, itd.
- Tipičan Easy Beer bar/restoran zahteva investicije od oko 150.000 EUR (uključujući opremu i softver od oko 80.000 EUR). Dostupne su i opcije lizinga opreme. Više o tome na upit.
- Procenjeni period za povrat investicije: 14-30 meseci.
- Franšizni ugovor: 10 godina (sa opcijom produženja)
Franšizne naknade
- Ulazna naknada: 23.750 EUR
- Iznos ulazne naknade manji je za prve primaoce u novoj zemlji, ali i za primaoce sa više jedinica.
- Redovna naknada se naplaćuje od 4-og meseca.
Area Development
- Uslovi za area developere su predmet posebnih dogovora. Javite se.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Ne treba vam posebno znanje niti iskustvo u vođenju bara ili restorana. To ćemo vam pružati - mi. Potrebna vam je ljubav i strast za pivom i dobrom hranom, i društvenost i socijalne veštine, tako da budete u stanju da održite pravi ambijent za goste. Naravno, neophodno je da posedujete dovoljno finansijskih sredstava za investiranje.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Juris Roganovs (kontakt jezik: engleski)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, preduzetnicima koji su zainteresovani za franšizu.
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?
Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti – kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Letonije. S kim bi da podele tajnu uspeha?
Već nekoliko godina ugostiteljski koncepti Easy Wine i Easy Beer predstavljaju pravu atrakciju za stanovnike i turiste glavnog grada Letonije. Po čemu je ova franšiza tako posebna?
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.