YORTIE
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Yortïe je vrhunski londonski brend i proizvod, koncept koji kupcima pruža jedinstveno iskustvo, drugačije od svega što su prethodno probali. Naši proizvodi se prave uvek sveži, pred očima kupaca, koji su ih odmah kao takve prepoznali i zavoleli, zbog čega smo se i odlučili da poslovanje proširimo i na druge zemlje.
Yortïe nudi zdrave proizvode, napravljene od svežeg voća i ostalih vrhunskih sastojaka koji Yortïe proizvode čine ne samo izuzetno ukusnim, već i zdravim.
U ponudi imamo 5 različitih glavnih proizvoda:
- Ice cream rolls - izuzetne, dekadentne i neodoljive. Napravljene sa vrhunskom bazom sladoleda i svežim sastojcima, naseckanima i uvaljanim u prekrasne rolnice za svakog kupca na licu mesta.
- Mini puffy palačinke - ove ukusne poslastice poreklom iz Holandije imaju laganu lisnatu teksturu i serviraju se sa velikim brojem preliva.
- Super Shots - snažni wellness napici napravljeni da revitaliziraju telo i vrate ga u uravnoteženije i zdravije stanje.
- Infused Bubble Tea - čaj sa balončićima bogat antioksidansima, vitaminima, mineralima i vlaknima, savršeni za rehidrataciju tela.
- Kafa, Matcha i ostalo - kupci mogu da isprobaju rezne ukuse i to tako što će ih prilagoditi svom ukusu, te tako popiti lično kreiranu kafu ili zeleni Matcha čaj. Topli ili hladni - svi su ukusni.
Naš poseban koncept - miksuj i prilagodi - omogućava kupcima da prilagode sebi svoju omiljenu kombinaciju, bez obzira koji Yortïe proizvod odabrali.
Yortïe sastojci su pažljivo izabrani i odabrani. Nastojimo da naš sistem bude ekološki prihvatljiv - minimiziramo otpad hrane, recikliramo, koristimo proizvode poštene trgovine i kupujemo sastojke od dobavljača koji koriste održive izvore.
Sopstvene poslovnice
1 u Sloveniji
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
1 u Sloveniji
2 u Hrvatskoj
2 u Nemačkoj
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- mogućnost i pristup lokalnom i internacionalnom marketingu
- obuka na lokaciji
- testiran poslovni model u tri zemlje članice EU
- sistem međunarodnih dobavljača
- internet stranice
- podrška u organizaciji otvaranja, u otvaranju i podrška u tekućem radu
- pomoć pri izboru lokacija
- razvoj u skladu sa najnovijim gastro trendovima
- sezonsko prilagođavanje menija
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Jednokratna početna investicija: 15.000 - 230.000 EUR (zavisi od formata)
- Franšizna naknada: 2.000 EUR
- Redovna naknada: 6% mesečne prodaje
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Primalac pojedinačne (single-unit) franšize
Primalac pojedinačne franšize može biti osoba koja tek ulazi u preduzetništvo, bez ikakvog prethodnog iskustva, ali koja je spremna da uči. Primalac, međutim, može da bude i postojeći preduzetnik zainteresovan za kobrending (co-branding), budući da već ima biznis i prodajno mesto.
Primalac master franšize
Primalac master franšize treba da bude osoba koja već ima biznis, a zainteresovana je da razvija YORTIE brend na lokalnom tržištu.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Ms. Larissa Kasar (engleski jezik)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Franšizni sistem Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrendiran i sada se širi pod brendom YORTIE.
Franšizni sistem Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namerava da proširi mrežu širom Evrope. Partnere traže i u ovom regionu.
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.