YORTIE

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Yortïe je vrhunski londonski brend i proizvod, koncept koji kupcima pruža jedinstveno iskustvo, drugačije od svega što su prethodno probali. Naši proizvodi se prave uvek sveži, pred očima kupaca, koji su ih odmah kao takve prepoznali i zavoleli, zbog čega smo se i odlučili da poslovanje proširimo i na druge zemlje.
Yortïe nudi zdrave proizvode, napravljene od svežeg voća i ostalih vrhunskih sastojaka koji Yortïe proizvode čine ne samo izuzetno ukusnim, već i zdravim.
U ponudi imamo 5 različitih glavnih proizvoda:
- Ice cream rolls - izuzetne, dekadentne i neodoljive. Napravljene sa vrhunskom bazom sladoleda i svežim sastojcima, naseckanima i uvaljanim u prekrasne rolnice za svakog kupca na licu mesta.
- Mini puffy palačinke - ove ukusne poslastice poreklom iz Holandije imaju laganu lisnatu teksturu i serviraju se sa velikim brojem preliva.
- Super Shots - snažni wellness napici napravljeni da revitaliziraju telo i vrate ga u uravnoteženije i zdravije stanje.
- Infused Bubble Tea - čaj sa balončićima bogat antioksidansima, vitaminima, mineralima i vlaknima, savršeni za rehidrataciju tela.
- Kafa, Matcha i ostalo - kupci mogu da isprobaju rezne ukuse i to tako što će ih prilagoditi svom ukusu, te tako popiti lično kreiranu kafu ili zeleni Matcha čaj. Topli ili hladni - svi su ukusni.
Naš poseban koncept - miksuj i prilagodi - omogućava kupcima da prilagode sebi svoju omiljenu kombinaciju, bez obzira koji Yortïe proizvod odabrali.
Yortïe sastojci su pažljivo izabrani i odabrani. Nastojimo da naš sistem bude ekološki prihvatljiv - minimiziramo otpad hrane, recikliramo, koristimo proizvode poštene trgovine i kupujemo sastojke od dobavljača koji koriste održive izvore.
Sopstvene poslovnice
1 u Sloveniji
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
1 u Sloveniji
2 u Hrvatskoj
2 u Nemačkoj
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- mogućnost i pristup lokalnom i internacionalnom marketingu
- obuka na lokaciji
- testiran poslovni model u tri zemlje članice EU
- sistem međunarodnih dobavljača
- internet stranice
- podrška u organizaciji otvaranja, u otvaranju i podrška u tekućem radu
- pomoć pri izboru lokacija
- razvoj u skladu sa najnovijim gastro trendovima
- sezonsko prilagođavanje menija
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Jednokratna početna investicija: 15.000 - 230.000 EUR (zavisi od formata)
- Franšizna naknada: 2.000 EUR
- Redovna naknada: 6% mesečne prodaje
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Primalac pojedinačne (single-unit) franšize
Primalac pojedinačne franšize može biti osoba koja tek ulazi u preduzetništvo, bez ikakvog prethodnog iskustva, ali koja je spremna da uči. Primalac, međutim, može da bude i postojeći preduzetnik zainteresovan za kobrending (co-branding), budući da već ima biznis i prodajno mesto.
Primalac master franšize
Primalac master franšize treba da bude osoba koja već ima biznis, a zainteresovana je da razvija YORTIE brend na lokalnom tržištu.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Ms. Larissa Kasar (engleski jezik)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

Franšizni sistem Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrendiran i sada se širi pod brendom YORTIE.
Franšizni sistem Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namerava da proširi mrežu širom Evrope. Partnere traže i u ovom regionu.

McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodeljena u okviru Međunarodne franšizne konvencije u San Dijegu (SAD), pripala je ove godine australijskom brendu Boost Juice.
Strategija kompanije je fokus na održiv rast, a cilj – generisanje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Hut-a Kacper Ščepanjski
Američki lanac picerija Papa John's planira da otvori više od hiljadu franšiznih restorana u Kini.

Kako otvoriti restoran sa provereno popularnim menijem? Comparello Bello nudi franšizu.
„Ferdinand knedle“ ulaze na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom firmom iz Zagreba. Planirano je da prva prodavnica bude otvorena krajem februara 2022.
Ko želi da obogati lokalno gastro tržište i pokrene uspešan brend ribljeg uličnog restorana – od sada može uzeti franšizu hrvatskog koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Popeyes, američki lanac poznat po specijalitetima od piletine, ulazi na tržište Rumunije. Planirano je da prvi restoran bude otvoren 2022. godine.
Godina 2020. je bila godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovo raste, a zainteresovani su i za širenje u zemljama ovog regiona.
Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.