vesti

region | 01.10.2018

Ideje za posao? U Varšavi!

Tri dana promocija, više od 200 franšiznih brendova i 7.000 posetilaca zainteresovanih za kupovinu franšize – ovogodišnji Sajam franšiza u Varšavi održaće se od 18. do 20. oktobra.

region | 28.09.2018

Iznad očekivanog

Po isteku prve godine rada, rezultati prodaje iz Subway-a u Hrvatskoj pokazuju zanimljive trendove na ovom tržištu. Premijum segment traženiji nego u ostatku regije.

region | 26.09.2018

Samouslužno pranje, kao svuda u svetu

Otvorena prva franšizna LG Laundry Lounge perionica u Beogradu. Potencijal za širenje mreže postoji i u drugim gradovima Srbije.

region | 21.09.2018

Obrazovanje za budućnost

Multidisciplinarna škola School & School, koja je razvila dvadesetak inovativnih obrazovnih programa, već četiri godine posluje u BiH, a od ove godine, putem franšize, i u Srbiji. Širenje franšizne mreže planirano i za sledeću godinu.

svet | 17.09.2018

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira da li su u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primaoci franšize sami određuju koliko će i na koji način biti angažovani u vođenju biznisa. Bitno je samo da odaberu koncept „po svojoj meri“.

region | 14.09.2018

„Brzo čitanje“ se brzo širi

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ počinje sa radom na pet novih lokacija. Šta ih je to privuklo i zašto su se odlučili za ovu franšizu, otkrivaju nam franšizni partneri „Škole“ iz Pančeva i Smedereva.

svet | 12.09.2018

Američke franšize za celi svet

Časopis Entrepreneur i ove godine objavljuje listu 200 globalno najuspešnijih američkih franšiza. Ko je u samom vrhu?

svet | 10.09.2018

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dve godine otkako je Starbucks najavio da ulazi na tržište Italije. Prva kafeterija je konačno otvorena početkom septembra u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

intervju nedelje | 07.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvezao prvu jugoslovensku franšizu, šta ga je dovelo do novog projekta i zašto franšizing doživljava kao ozbiljan, ali osetljiv posao, govori Dušan Radović

svet | 03.09.2018

S Istoka na Zapad

Američki lanac picerija Papa John's dobija prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Evropi.

svet | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kafom kupovinom franšiznog brenda Costa Coffee od britanske kompanije Whitbread.

svet | 31.08.2018

Šta kad u Grčkoj kažemo espreso...?

Kafa je kafa, ali nije, ipak, svuda i uvek ista. Šta u Grčkoj predstavlja brend MIKEL i zašto ga danas smatraju „ugostiteljskim čudom“?

region | 30.08.2018

Novi partneri u Beogradu

Franšiznom sistemu Husse pridružio se novi primalac franšize koji će biti zadužen za beogradske opštine Palilulu i Stari Grad.

region | 28.08.2018

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A’s, koncept koji podrazumeva pripremu i prodaju sušija u okviru trgovačkih objekata, proširio je svoju franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

svet | 24.08.2018

Moskva za preduzetne

Od 10. do 12. septembra u glavnom gradu Rusije će se održati 16. sajam franšiza BUYBRAND Expo.

region | 20.08.2018

Tri u jedan i više od toga

Sakupljajući iskustva sa različitih meridijana, Miroslav Nenadović je u Valjevu otvorio jedinstven lokal Dib&Duz koji nije ni obična pekara ni picerija ni kafić. Zapravo, Dib&Duz je sve to zajedno, ali i više od toga.

region | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.

region | 14.08.2018

„Krilatim“ biciklom u franšizing

Atelierele Pegas, rumunska kompanija koja je pre šest godina „oživela“ popularni nacionalni brend bicikla Pegaz, kreće u razvoj maloprodajne mreže na domaćem, ali i inostranim tržištima. Ključna reč je – franšiza.

intervju nedelje | 10.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije

region | 10.08.2018

Lepota u jednostavnosti

Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.

1
2
4
5
sledeći  
poslednji