TRGOVINA

telefoni, kompjuteri, tehnika | 06.12.2012.

Češka: Do kuhinje kroz franšizu

Kompanija Gorenje je u novembru otvorila novi franšizni prodajni salon kuhinja u Karlovim Varima u Češkoj.

roba široke potrošnje | 05.12.2012.

Budućnost u kućnim ljubimcima

Saša Milutinović je, sasvim slučajno, postao vlasnik master franšize švedske kompanije Husse – i nije se pokajao.

roba široke potrošnje | 20.11.2012.

Vraćaju se Rode

Trgovački lanac Mercator S obogatio je maloprodajnu mrežu sa 48 samostalnih trgovinskih radnji koje će ubuduće poslovati pod brendom Roda

roba široke potrošnje | 06.11.2012.

Slatka radionica

Nedavno je u beogradskom TC Medaković otvorena deseta franšizna prodavnica kompanije "Vanilica", proizvođača torti i sitnih kolača.

roba široke potrošnje | 02.11.2012.

Robne marke jesu šansa

Britanski trgovački lanac Tesco traži dobavljače iz Hrvatske.

roba široke potrošnje | 25.10.2012.

Pohod na istok

Nemačka Rewe grupa nastavlja širenje mreže, a pre svega svog maloprodajnog lanca Billa, u centralnoj i istočnoj Evropi.

roba široke potrošnje | 22.10.2012.

Privatne robne marke u trendu

Srpski regionalni trgovinski lanac Gomex kao najvažniji strateški cilj postavio razvoj i širenje asortimana privatnih robnih marki.

roba široke potrošnje | 16.10.2012.

Carrefour sve bliži

Grčka kompanija Marinopoulos, vlasnik master franšize trgovinskog lanca Carrefour na Balkanu, proširila je početkom oktobra svoju mrežu trgovina i na makedonsko tržište.

roba široke potrošnje | 15.10.2012.

Balkan u žiži

Francuski trgovački lanac Intermarché napušta rumunsko tržište jer želi da svoje poslovanje fokusira na Balkan

roba široke potrošnje | 03.10.2012.

Staro partnerstvo novi oblik: Idemo dalje kao franšiza!

Carrefour ostaje u Grčkoj - ali na novi način. Franšizom do boljih rezultata.

roba široke potrošnje | 02.10.2012.

„Moja radnja“ u komšiluku

Trgovinske radnje iz Požarevca, Sprint i Mijatović, uključile su se u franšizni koncept poslovanja koji razvija nemačka kompanija Metro Keš end Keri (Cash&Carry) pod brendom „Moja radnja“.

roba široke potrošnje | 26.09.2012.

Poljska: Novi Carrefour svakog drugog dana

U sledećih nekoliko godina francuski maloprodajni lanac želi 200 novih prodajnih mesta godišnje

  prvi
  prethodni
4
5
6
7