vesti
Zadovoljan klijent je suština poslovanja
Oni koji su kupovali ili prodavali nekretnine u SAD najzadovoljniji su uslugom koju pruža Century 21, jedan od najvećih franšizih sistema na svetu, pokazuje studija agencije J.D. Power.
Kako je Plavi slon upoznao krticu
Češka izdavačka kuća Plavi slon, poznata po personalizovanim knjigama za decu, dobila je pravo da objavi seriju knjiga sa jednim od omiljenih animiranih junaka – krticom Krletom.
Brendovi po meri potrošača
Iako se poslednjih godina u Srbiji pojavilo mnoštvo novih modnih brendova, pojedina "velika imena" su se i povukla. Za koje brendove je domaće tržište najviše otvoreno, govore iskusni primaoci franšiza.
Unija za sve
Kako su proširili poslovanje na čitav region, zašto su ušli u franšizing i šta sada mogu da ponude primaocima franšize, reći će nam Miran Pikovnik iz računovodstvene kuće Unija.
"Ekstremne" pripreme za franšizu
Domaći modni brendovi imaju potencijal da se šire i van Adriatik regije, ali pre toga treba da načine nekoliko važnih koraka, kažu u kompaniji Jasmil, vlasniku brenda Extreme Intimo.
Prilika za razvoj
Skinial, nemački koncept za prirodno i bezbedno uklanjanje tetovaža, biće jedan od izlagača na predstojećem Sajmu franšiza u Varšavi.
Novi regionalni igrač
Kompanija BJN je svom bogatom portfelju brendova čiji je primalac franšize dodala još jedan – turski Tudors, a mrežu već uspešno širi posle svega nekoliko meseci poslovanja.
Jedinstvena franšiza
U franšiznom lancu restorana Výtopna iz Češke gosti će dobiti uslugu koju će pamtiti čitavog života.
Pizza Hut stiže u regiju
Najpoznatiji i najveći svetski lanac picerija Pizza Hut namerava da uđe na tržišta Hrvatske i Slovenije.
Posao za žene
Nova franšizna prodavnica nakita „Dve šmizle“ otvorena je u Valjevu. Pod ovim brendom u Srbiji sada radi 13 franšiza.
Jednostavna računica
Za franšizu Škole matematike 2plus2 iz Poljske nisu potrebne velike investicije - a zbog sličnog obrazovnog sistema, koncept se lako može preneti i u zemlje ovog regiona.
Kuda ode „brza hrana“?
Burger King „beži“ iz Sjedinjenih Država, jer to želi. McDonald’s zatvara restorane u Rusiji, jer to mora.
Rizik se isplatio
Zašto nema svetskih lanca kafeterija u Srbiji, koji su problemi u širenju franšize, utiče li kriza na navike ispijanja kafe i da li će Greenet ići i van matičnog tržišta, govori Mina Krsmanović.
Odabrati posao po svojoj meri
Od 16. do 18. oktobra u Palati kulture i nauke u Varšavi održaće se najveći sajam franšiza u srednjoj i istočnoj Evropi - Franchise EXPO 2014.
Sa Ibice, širom sveta
Klub Pacha, jedan od najpoznatijih brendova u svetu clubbinga i zabave, ima franšize širom sveta. Dolazak je najavljivan i za Hrvatsku.
Šta donosi novi Mek u Pančevu?
Prvi “Made for you“ koncept američkog lanca brze hrane McDonald’s konačno je dostupan i u Srbiji.
Burger King kupio Tim Hortons
Franšizni lanac restorana brze hrane Burger King kupio je konkurentski kanadski lanac Tim Hortons. Spajanjem, postaće to treći po veličini lanac u sektoru brze hrane u svetu.
Proboj na nova tržišta
Španski franšizni lanac Telepizza otvara prve lokale na tržištima na kojima do sada nije bio prisutan. Razvoj će voditi iskusni primaoci franšize.
Španske franšize u ekspanziji
Broj zemalja u kojima posluju franšize iz Španije raste, pokazuje ovogodišnji izveštaj Španske franšizne asocijacije.
Sa istom ljubavlju i energijom
Mihajlo i Dimitrije Stevanović primaoci su franšize Rakia Bara u Zemunu, i kako sami kažu, nakon pola godine rada, zadovoljni su poslovanjem.