vesti

nekretnine | 18.09.2014.

Zadovoljan klijent je suština poslovanja

Oni koji su kupovali ili prodavali nekretnine u SAD najzadovoljniji su uslugom koju pruža Century 21, jedan od najvećih franšizih sistema na svetu, pokazuje studija agencije J.D. Power.

stvari za decu | 17.09.2014.

Kako je Plavi slon upoznao krticu

Češka izdavačka kuća Plavi slon, poznata po personalizovanim knjigama za decu, dobila je pravo da objavi seriju knjiga sa jednim od omiljenih animiranih junaka – krticom Krletom.

odeća i obuća | 16.09.2014.

Brendovi po meri potrošača

Iako se poslednjih godina u Srbiji pojavilo mnoštvo novih modnih brendova, pojedina "velika imena" su se i povukla. Za koje brendove je domaće tržište najviše otvoreno, govore iskusni primaoci franšiza.

poslovne usluge | 15.09.2014.

Unija za sve

Kako su proširili poslovanje na čitav region, zašto su ušli u franšizing i šta sada mogu da ponude primaocima franšize, reći će nam Miran Pikovnik iz računovodstvene kuće Unija.

odeća i obuća | 15.09.2014.

"Ekstremne" pripreme za franšizu

Domaći modni brendovi imaju potencijal da se šire i van Adriatik regije, ali pre toga treba da načine nekoliko važnih koraka, kažu u kompaniji Jasmil, vlasniku brenda Extreme Intimo.

lepota i fitnes | 11.09.2014.

Prilika za razvoj

Skinial, nemački koncept za prirodno i bezbedno uklanjanje tetovaža, biće jedan od izlagača na predstojećem Sajmu franšiza u Varšavi.

odeća i obuća | 11.09.2014.

Novi regionalni igrač

Kompanija BJN je svom bogatom portfelju brendova čiji je primalac franšize dodala još jedan – turski Tudors, a mrežu već uspešno širi posle svega nekoliko meseci poslovanja.

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.09.2014.

Jedinstvena franšiza

U franšiznom lancu restorana Výtopna iz Češke gosti će dobiti uslugu koju će pamtiti čitavog života.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.09.2014.

Pizza Hut stiže u regiju

Najpoznatiji i najveći svetski lanac picerija Pizza Hut namerava da uđe na tržišta Hrvatske i Slovenije.

kozmetika, nakit, pokloni | 07.09.2014.

Posao za žene

Nova franšizna prodavnica nakita „Dve šmizle“ otvorena je u Valjevu. Pod ovim brendom u Srbiji sada radi 13 franšiza.

edukativne usluge | 04.09.2014.

Jednostavna računica

Za franšizu Škole matematike 2plus2 iz Poljske nisu potrebne velike investicije - a zbog sličnog obrazovnog sistema, koncept se lako može preneti i u zemlje ovog regiona.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.09.2014.

Kuda ode „brza hrana“?

Burger King „beži“ iz Sjedinjenih Država, jer to želi. McDonald’s zatvara restorane u Rusiji, jer to mora.

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.09.2014.

Rizik se isplatio

Zašto nema svetskih lanca kafeterija u Srbiji, koji su problemi u širenju franšize, utiče li kriza na navike ispijanja kafe i da li će Greenet ići i van matičnog tržišta, govori Mina Krsmanović.

svet | 29.08.2014.

Odabrati posao po svojoj meri

Od 16. do 18. oktobra u Palati kulture i nauke u Varšavi održaće se najveći sajam franšiza u srednjoj i istočnoj Evropi - Franchise EXPO 2014.

turizam i hotelijerstvo | 28.08.2014.

Sa Ibice, širom sveta

Klub Pacha, jedan od najpoznatijih brendova u svetu clubbinga i zabave, ima franšize širom sveta. Dolazak je najavljivan i za Hrvatsku.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.08.2014.

Šta donosi novi Mek u Pančevu?

Prvi “Made for you“ koncept američkog lanca brze hrane McDonald’s konačno je dostupan i u Srbiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.08.2014.

Burger King kupio Tim Hortons

Franšizni lanac restorana brze hrane Burger King kupio je konkurentski kanadski lanac Tim Hortons. Spajanjem, postaće to treći po veličini lanac u sektoru brze hrane u svetu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 25.08.2014.

Proboj na nova tržišta

Španski franšizni lanac Telepizza otvara prve lokale na tržištima na kojima do sada nije bio prisutan. Razvoj će voditi iskusni primaoci franšize.

svet | 25.08.2014.

Španske franšize u ekspanziji

Broj zemalja u kojima posluju franšize iz Španije raste, pokazuje ovogodišnji izveštaj Španske franšizne asocijacije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 21.08.2014.

Sa istom ljubavlju i energijom

Mihajlo i Dimitrije Stevanović primaoci su franšize Rakia Bara u Zemunu, i kako sami kažu, nakon pola godine rada, zadovoljni su poslovanjem.

  prvi
  prethodni
49
50
52
53
sledeći  
poslednji