Pod kapom poznatog brenda
Kakva je bila 2021. za brend Pizza Hut?
Iako prošla godina nije bila laka za industriju u celini, promet u našim franšiznim restoranima je premašio sva naša očekivanja, tako da smo veoma zadovoljni postignutim. Trenutno imamo više od 150 restorana u Poljskoj, od toga sedam franšiznih.
Kakvi su planovi za ovu godinu?
Strategija kompanije je da se fokusiramo na održiv rast, a cilj je generisanje profita. Planiramo otvaranje novih restorana, svakom od njih će prethoditi detaljna analiza prodajnog potencijala i proračun kratkoročne i dugoročne dobiti. Ovaj fokus na dugoročnom i profitabilnom razvoju karakterističan je za sve brendove kojima AmRest upravlja na evropskim tržištima. Konstantno smo u kontaktu i pregovaramo s investitorima iz cele Poljske i – što nas veoma raduje – s potencijalnim primaocima franšize. Zato možemo biti optimistični i u godinima koje dolaze.
Kako se postaje primalac franšize Pizza Hut-a?
Tražimo posvećene ljude koji žele da usvoje naš know-how – što je ključni element za postizanje uspeha. Pizza Hut u Poljskoj posluje kroz dva formata restorana. Prvi je Dine In, veći restorani sa uslugom konobara. Drugi je Fast Casual Delivery – restoran veličine od 80 do 150 m2, pogodan za ulične lokale i tržne centre, sa manjim brojem mesta za sedenje i uslugom dostave. Ovaj drugi model, koji razvijamo već nekoliko godina, sada se nudi kao franšiza i veoma je popularan – jer je univerzalan, omogućava fleksibilnije kanale prodaje i dobro se nosi s uslovima na tržištu.
Koje finansijske kriterijume treba da ispune potencijalni primaoci franšize?
O tome ćemo posebno pričati sa svakim od naših kandidata za franšizu.
Šta sve ulazi u paket podrške primaocima franšize?
Franšizni paket uključuje kompletan know-how brenda Pizza Hut. Primaoci dobijaju pristup našim onlajn prodajnim alatima koji pospešuju usluge take away-a i dostave, kao i najbolje sastojke po najboljim cenama, zahvaljujući efikasnoj distributivnoj mreži i sertifikovanim dobavljačima. Puno vremena posvećujemo i pripremi tima koji će biti spreman za brzu optimizaciju poslovanja, kao i podršku koju pružamo partneru kroz standardizovane procese, teorijsku i praktičnu obuku – sve kako bi primalac franšize mogao da samostalno upravlja restoranom. Uz to, nudimo i kompletan set marketinških materijala za brzo i efikasno povećanje prodaje.
Kakvi izazovi čekaju sektor ugostiteljstva ove godine?
Gastronomiju i ugostiteljstvo pre svega čine ljudi, a ljudi koji rade u ovoj industriji znaju da se nose sa svim uslovima. Ipak, najveći izazov je kako organičiti odliv i rotacije zaposlenih, kako obezbediti uslove koji će ih sprečiti da požele da promene industriju u kojoj rade.
Izvor: Franchising.pl

POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...