Pizza Hut Poljska / U Poljskoj Pizza Hut ima više od 150 nrestorana
Utorak
01.02.2022.
Strategija kompanije je fokus na održiv rast, a cilj – generisanje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Hut-a Kacper Ščepanjski
 

Kakva je bila 2021. za brend Pizza Hut?

Iako prošla godina nije bila laka za industriju u celini, promet u našim franšiznim restoranima je premašio sva naša očekivanja, tako da smo veoma zadovoljni postignutim. Trenutno imamo više od 150 restorana u Poljskoj, od toga sedam franšiznih.

Kakvi su planovi za ovu godinu?

Strategija kompanije je da se fokusiramo na održiv rast, a cilj je generisanje profita. Planiramo otvaranje novih restorana, svakom od njih će prethoditi detaljna analiza prodajnog potencijala i proračun kratkoročne i dugoročne dobiti. Ovaj fokus na dugoročnom i profitabilnom razvoju karakterističan je za sve brendove kojima AmRest upravlja na evropskim tržištima. Konstantno smo u kontaktu i pregovaramo s investitorima iz cele Poljske i – što nas veoma raduje – s potencijalnim primaocima franšize. Zato možemo biti optimistični i u godinima koje dolaze.

Kako se postaje primalac franšize Pizza Hut-a?

Tražimo posvećene ljude koji žele da usvoje naš know-how – što je ključni element za postizanje uspeha. Pizza Hut u Poljskoj posluje kroz dva formata restorana. Prvi je Dine In, veći restorani sa uslugom konobara. Drugi je Fast Casual Delivery – restoran veličine od 80 do 150 m2, pogodan za ulične lokale i tržne centre, sa manjim brojem mesta za sedenje i uslugom dostave. Ovaj drugi model, koji razvijamo već nekoliko godina, sada se nudi kao franšiza i veoma je popularan – jer je univerzalan, omogućava fleksibilnije kanale prodaje i dobro se nosi s uslovima na tržištu.

Koje finansijske kriterijume treba da ispune potencijalni primaoci franšize?

O tome ćemo posebno pričati sa svakim od naših kandidata za franšizu.

Šta sve ulazi u paket podrške primaocima franšize?

Franšizni paket uključuje kompletan know-how brenda Pizza Hut. Primaoci dobijaju pristup našim onlajn prodajnim alatima koji pospešuju usluge take away-a i dostave, kao i najbolje sastojke po najboljim cenama, zahvaljujući efikasnoj distributivnoj mreži i sertifikovanim dobavljačima. Puno vremena posvećujemo i pripremi tima koji će biti spreman za brzu optimizaciju poslovanja, kao i podršku koju pružamo partneru kroz standardizovane procese, teorijsku i praktičnu obuku – sve kako bi primalac franšize mogao da samostalno upravlja restoranom. Uz to, nudimo i kompletan set marketinških materijala za brzo i efikasno povećanje prodaje.

Kakvi izazovi čekaju sektor ugostiteljstva ove godine?

Gastronomiju i ugostiteljstvo pre svega čine ljudi, a ljudi koji rade u ovoj industriji znaju da se nose sa svim uslovima. Ipak, najveći izazov je kako organičiti odliv i rotacije zaposlenih, kako obezbediti uslove koji će ih sprečiti da požele da promene industriju u kojoj rade.

Izvor: Franchising.pl


Kacper Ščepanjski, direktor franšiznog razvoja, Pizza Hut Poljska / Tražimo posvećene ljude koji žele da usvoje naš know-how – što je ključni element za postizanje uspeha.