Kako upravljati novim rizicima

Porast temperature izazvan klimatskim promenam poremetiće proizvodnju i isporuku robe, ugroziće trgovinu i ograničiće mogućnosti da zemlje jedna drugoj pomognu, jer će štete biti globalne: sadašnja temperature zemlje viša je za 1,7 stepeni Celzijusa u odnosu na period pre industrijske revolucije, a ako dostigne razliku od 3 stepena Celzijusa – finansijska šteta može biti, kako se prognozira, i dvostruko veća od dosadašnjih porcena od 17% svetskog BDP-a.
Gubici usled sajber kriminala koštaju svetsku privredu oko 10,5 hiljada milijardi dolara godišnje, a rast se meri desetinama procenata u poslednjih nekoliko godina.
Istovremeno, povećava se pritisak i na zaposlene i na poslodavce, pa je primetan porast nezadovoljstva i usamljenosti što je veliki rizik po produktivnost.
Kako upravljati ovim rizicima, snaći se u „šumi“ propisa, sačuvati tržišta, finansijsku podršku, investitore saznaćete na šestoj regionalnoj konferenciji Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato koja će biti održana 5. juna u hotelu Hyatt u Beogradu, u organizaciji platforme BeRiskProtected.
Učesnici će ponuditi odgovore na sledeća pitanja:
- Kakav je uticaj klimatskih promena na poslovanje, i koje inovacije se mogu primeniti kao preventiva
- Primena ESG principa poslovanja u praksi: kako napisati kvalitetan nefinansijski izveštaj, kako pribaviti adekvatne sertifikate, čemu služe ESG rejtinzi, koji su novi zahtevi finansijskih institucija da bi se obezbedilo kreditiranje i osiguravajuće pokriće
- Kako obezbediti podršku u komunikaciji sa institucijama prilikom realizacije ESG aktivnosti, i kako u civilnom sektoru pronaći nove ideje i lokalne partnere
- Kako se zaštititi od tužbi potrošača, kolika je odgovornost menadžera u poslovanju i prevenciji rizika i kako obezbediti kvalitetnu naplatu potraživanja
- Koliko je Srbija aktuelna meta kad je reč o sajber rizicima i rizicima usled upotrebe veštačke inteligencije (AI), kolike su mogućnosti AI u prevenciji tih rizika, i šta je najnovije u globalnoj i lokalnoj regulativi
- Koji su zahtevi novih generacija kad je reč o benefitima na radnom mestu, zašto se usamljenost na poslu sve češće detektuje kao pojava u kompanijama – kako je sprečiti i kako utiče na produktivnost.
Neki od učesnika: Marsh McLennan Srbija, IKEA, Delta Holding, DDOR Osiguranje, Marera Properties, ERSTE banka, UNIQA neživotno osiguranje, švajcarska organizacija HELVETAS u Srbiji, Wiener Städtische osiguranje, DODIĆ Law firm, A1 Srbija, Kaspersky, Glog.AI, Milić Legal „office&hub“, TIAC Group, Generali osiguranje, stručnjaci iz oblasti psihologije i HR-a - Regionalna asocijacija za stres i traumu, OMR Group i Fortenova, kao i predstavnici Milenijalaca i Generacije Z. Prijatelj konferencije ove godine je investicioni fond Vista Rica.
Konferencija je namenjena biznis sektoru, javnim preduzećima i institucijama, lokalnim upravama (top menadžmentu/donosiocima odluka u preduzećima i lokalnoj upravi, ESG/CSR menadžerima, risk menadžerima, menadžerima za bezbednost podataka i sajber bezbednost, strategijskim menadžerima, HR menadžerima, menadžerima za korporativne komunikacije, vlasnicima preduzeća…).
POGLEDAJTE ČLANKE

„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Kada davalac franšize traži idealnog primaoca, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se to osobine i veštine uzimaju kao prednost?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
POPULARNO NA FORUMU
Štedljiva i zdrava franšiza
Pozdrav.Da li imate neko prodajno mesto na jugu Srbije ili nekog saradnika gde bi se moglo na licu mesta videti kako zapravo ti paneli funkcionisu?Zainteresovan sam za kupovinu...
Rent-a-car, carstvo franšiza?
Poštovani hitno potrebna ozbiljna Kompanija za poslovnu saradnju na otvaranju Renta-Car poslovnice-podružnice ili zasebne kompanije u Bosni iHercegovini grad...
Duh starog Novog Sada
Svaka cast! Ponosimo se sto je Manual domaci brend!!!
Duh starog Novog Sada
Bravo za Manual! Ponosna sam što je ovakav brend iz Srbije!
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...