Biti broj jedan

Danas se u svetu za uklanjanje tetovaža najčešće koristi laserska metoda. Međutim, ona je previše bolna, mastilo i dalje može da ostane u koži, a kroz vreme se povećava i rizik od pojave kancerogenih promena. Budućnost je, dakle, u drugim metodama. Jedna od njih se već pojavila na tržištu i primenjuje je nemačka kompanija Skinial, koja planira da kroz franšizni lanac centara za uklanjanje tetovaža predstavi bezbednu i manje bolnu metodu, širom sveta.
Svoj koncept centara Skinial razvija više od dve godine. – I pored toga što u Nemačkoj imamo 15 centara, mi smo još uvek prilično nepoznat brend. Stoga, planiramo da u septembru pokrenemo intenzivniju PR kampanju kako bismo skrenuli pažnju na prednosti ove netoksične tehnologije – objašnjava Klaus Bode, vlasnik Skiniala. Tetovaže se, naime, uklanjaju ubrizgavanjem specijalnih fizioloških i prirodnih tečnosti koje deluju na boje (pigmente), tako što pobude imuni odgovor organizma koji, zatim, obojene delove sam izbaci na površinu kože. Pri tom, uklanjaju se sve boje, što primenom lasera nije moguće.
Ove godine, Skinial je odlučio da potraži partnere i van matičnog tržišta. Najveći uspeh kompanija je postigla u Australiji, gde su za četiri meseca od ulaska na tržište pronašli čak devet franšiznih partnera. Nasuprot tome, u Austriji, recimo, razvoj franšizne mreže ometaju prilično restriktivni zakoni po kojima u centru za uklanjanje tetovaže mogu da rade isključivo lekari.
Razvoj je trenutno zaustavljen i u Švajcarskoj, ali kompanija planira da se ubrzo vrati na tržište, pošto su već pronašli primaoca master franšize koji je zainteresovan da uspostavi mrežu kozmetičkih studija širom zemlje. Napredak su zabeležili i u Italiji, gde Skinial ima dva primaoca franšize, a tokom leta bi trebalo da potpišu ugovor sa još trojicom potencijalnih partnera. Slično je i u Španiji, gde se krajem juna planira pokretanje prve franšizne jedinice.
Skinial je još uvek u potrazi za franšiznim partnerima u Češkoj, Mađarskoj, Rusiji, Ukrajini, Rumuniji, ali i u zemljama ovog regiona - Srbiji i Hrvatskoj. – Želimo da naš koncept prvenstveno vode stručni ljudi iz oblasti medicine ili kozmetike, i to iz zemalja u kojima nameravamo da pokrenemo posao – kaže Bode. U kompaniji ne kriju da imaju ambiciju da u dve naredne godine postanu vodeći svetski brend među centrima za uklanjanje tetovaža.
U Srbiji, Skinial traži i primaoce pojedinačne franšize (single unit), ali i primaoca master franšize koji bi dobio i teritorijalnu ekskluzivnost i pravo da dalje prodaje franšize u periodu od 10 godina. Van Evrope, u toku su pregovori sa primaocima master franšize u Brazilu i Kanadi.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...