Belgijska poslastica u Beogradu

Pored čokolade, jedna od najpopularnijih belgijskih poslastica je svakako vafl. Ovaj kolač se u različitim varijantama pravi u mnogim delovima sveta, ali su svetsku slavu stekle ipak belgijske vafle. Tamošnji poslastičari se, istina, ponose što imaju neverovatno dugu tradiciju - najpoznatije vafle se, recimo, već šest vekova prave u Liježu i sinonim su za ovu belgijsku poslasticu. Pod brendom Avgustin, originalne belgijske vafle se od sada mogu probati i u Beogradu.
Naime, franšizu za vafl-bar razvila je i širi belgijska porodica Pifer, a nedavno su u okviru beogradskog hotela BAH i u Tržnom centru Delta City otvorena dva franšizna Avgustin Waflle&Ice bara. Primalac ove franšize koja se uspešno širi u Evropi, Aziji i Americi je Vladimir Todorović, vlasnik kompanije Todor. Kako je najavljeno u zvaničnom saopštenju, namera vlasnika franšize je da se ovakvi vafl-barovi otvore u svim većim gradovima u Srbiji, ali i Crnoj Gori.
Todorović, koji je ujedno suvlasnik i partner u hotelu BAH i Avgustin baru, kaže da je širenje barova pod ovim brendom samo početak saradnje sa belgijskom kompanijom. Naredni korak je distribucija ovih poslastica kroz maloprodajne objekte, a naredne godine i otvaranje proizvodnog pogona. Do tada, vafle će uvoziti iz Belgije, a peći u Srbiji.
- Avgustin je izuzetan belgijski brend koji je naišao na odličan prijem širom Evrope, Azije i Amerike. Za nas je vafl i sladoled bar svakako način da domaćim gostima ponudimo nešto za nas novo, ali kvalitetno i drugačije. Verujemo i u širi privredni potencijal ove saradnje, od maloprodaje i ugostiteljstva ove godine, do pokretanja lokalnog proizvodnog pogona u Srbiji u 2014. Prepoznajemo stoga i značajan izvozni potencijal, s obzirom da proizvodnja trenutno postoji samo u dve Evropske zemlje, a geografski položaj Srbije značajno doprinosi izvozu u zemlje širom Evrope - izjavio je Todorović.
Augustin Pifer, vlasnik kompanije “Les gaufres d`Augustin”, koja je vlasnik brenda Avgustin, kaže da njegova porodica ima dugu tradiciju u pekarstvu i poslastičarstvu. - Asortiman je kontinuirano širen i od 1962. godine kada smo ispekli prve liške vafle, uspesi su se samo nizali. Između belgijskih čokolada i belgijskih piva, uspeo sam da stvorim i razvijem Avgustin, brend belgijskih vafli u kojima danas, s ponosom mogu da kažem, uživaju ljudi širom sveta - rekao je Pifer.
Da bi upotpunio ugođaj i učinio ga autentičnim, Avgustin bar u svojoj ponudi ima kvalitetan sladoled i džemove od organskog voća.
Prema opštim informacijama sa zvaničnog sajta kompanije "Les gaufres d`Augustin", potencijalnim primaocima franšize se uglavnom daju dve mogućnosti za pokretanje bara pod ovim brendom. Naime, vlasnici kafića, restorana, pekara, prodavnice slatkiša mogu samo da dodaju u svoju ponudu ove vafle. Neophodno je samo da obezbede prostor za mali Avgustin štand, i kako kaže davalac, u kratkom roku mogu da očekuju rast prihoda. Davalac ističe da je ključ uspeha i u tome da potrošači vide kako se pripremaju vafle. Druga mogućnost je otvaranje samostalnog štanda. U tom slučaju, primalac postaje „nomadski“ trgovac koji može po svojoj volji pronalaziti mesta na kojima će prodavati ovu poslasticu, navodi se na zvaničnom sajtu.
POGLEDAJTE ČLANKE

Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema koji godinama uspešno odoleva svim izazovima i konstantno raste.
Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potvrđuje poslednji izveštaj o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...