Belgijska poslastica u Beogradu

Pored čokolade, jedna od najpopularnijih belgijskih poslastica je svakako vafl. Ovaj kolač se u različitim varijantama pravi u mnogim delovima sveta, ali su svetsku slavu stekle ipak belgijske vafle. Tamošnji poslastičari se, istina, ponose što imaju neverovatno dugu tradiciju - najpoznatije vafle se, recimo, već šest vekova prave u Liježu i sinonim su za ovu belgijsku poslasticu. Pod brendom Avgustin, originalne belgijske vafle se od sada mogu probati i u Beogradu.
Naime, franšizu za vafl-bar razvila je i širi belgijska porodica Pifer, a nedavno su u okviru beogradskog hotela BAH i u Tržnom centru Delta City otvorena dva franšizna Avgustin Waflle&Ice bara. Primalac ove franšize koja se uspešno širi u Evropi, Aziji i Americi je Vladimir Todorović, vlasnik kompanije Todor. Kako je najavljeno u zvaničnom saopštenju, namera vlasnika franšize je da se ovakvi vafl-barovi otvore u svim većim gradovima u Srbiji, ali i Crnoj Gori.
Todorović, koji je ujedno suvlasnik i partner u hotelu BAH i Avgustin baru, kaže da je širenje barova pod ovim brendom samo početak saradnje sa belgijskom kompanijom. Naredni korak je distribucija ovih poslastica kroz maloprodajne objekte, a naredne godine i otvaranje proizvodnog pogona. Do tada, vafle će uvoziti iz Belgije, a peći u Srbiji.
- Avgustin je izuzetan belgijski brend koji je naišao na odličan prijem širom Evrope, Azije i Amerike. Za nas je vafl i sladoled bar svakako način da domaćim gostima ponudimo nešto za nas novo, ali kvalitetno i drugačije. Verujemo i u širi privredni potencijal ove saradnje, od maloprodaje i ugostiteljstva ove godine, do pokretanja lokalnog proizvodnog pogona u Srbiji u 2014. Prepoznajemo stoga i značajan izvozni potencijal, s obzirom da proizvodnja trenutno postoji samo u dve Evropske zemlje, a geografski položaj Srbije značajno doprinosi izvozu u zemlje širom Evrope - izjavio je Todorović.
Augustin Pifer, vlasnik kompanije “Les gaufres d`Augustin”, koja je vlasnik brenda Avgustin, kaže da njegova porodica ima dugu tradiciju u pekarstvu i poslastičarstvu. - Asortiman je kontinuirano širen i od 1962. godine kada smo ispekli prve liške vafle, uspesi su se samo nizali. Između belgijskih čokolada i belgijskih piva, uspeo sam da stvorim i razvijem Avgustin, brend belgijskih vafli u kojima danas, s ponosom mogu da kažem, uživaju ljudi širom sveta - rekao je Pifer.
Da bi upotpunio ugođaj i učinio ga autentičnim, Avgustin bar u svojoj ponudi ima kvalitetan sladoled i džemove od organskog voća.
Prema opštim informacijama sa zvaničnog sajta kompanije "Les gaufres d`Augustin", potencijalnim primaocima franšize se uglavnom daju dve mogućnosti za pokretanje bara pod ovim brendom. Naime, vlasnici kafića, restorana, pekara, prodavnice slatkiša mogu samo da dodaju u svoju ponudu ove vafle. Neophodno je samo da obezbede prostor za mali Avgustin štand, i kako kaže davalac, u kratkom roku mogu da očekuju rast prihoda. Davalac ističe da je ključ uspeha i u tome da potrošači vide kako se pripremaju vafle. Druga mogućnost je otvaranje samostalnog štanda. U tom slučaju, primalac postaje „nomadski“ trgovac koji može po svojoj volji pronalaziti mesta na kojima će prodavati ovu poslasticu, navodi se na zvaničnom sajtu.
POGLEDAJTE ČLANKE

Subway, najveći franšizni lanac restorana na svetu, otvorio je krajem novembra i drugi restoran u glavnom gradu Hrvatske.
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, preduzetnicima koji su zainteresovani za franšizu.
Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji supe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja i planira širenje mreže širom Evrope.
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim sosevima i origanalnoj ambalaži, konačno je stigao u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj know-how i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Jelena Spasić je izabrala franšizu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ jer voli da radi sa decom. Smatra da je reč o lepom, porodičnom poslu iz oblasti edukacije od kojeg koristi imaju i vlasnik i šira zajednica.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije u čijoj je osnovi program lojalnosti koji povezuje kompanije iz različitih branši i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela ekspanziju u regionu.
Cbweed, italijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresovan je da prodajnu mrežu razvije širom Evrope.
Za pekare važi da dobro posluju i tokom krize, a potencijalni primaoci franšize se sada mogu opredeliti za koncept koji ne zahteva velika ulaganja – mini-pekaru Kralj Coffee Donuts & Snacks.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...