Škola matematike računa na preduzetne

Prva Škola matematike 2plus2 otvorena je 2010. u Poljskoj. Časove matematike, fizike i hemije od tada mogu da pohađaju deca od 3 do 19 godina starosti, bez obzira da li samo žele da usavrše svoje matematičke veštine ili da savladaju gradivo u kojem zaostaju. Pre dve godine, škola je dala i prvu franšizu. Za sada, pod imenom 2plus2 otvoreno je 25 franšiznih centara u Poljskoj, dva u Ukrajini i jedan u Kazahstanu. Predstavnici kompanije, međutim, traže i preduzetnike zainteresovane za pokretanje ove škole u Srbiji, Hrvatskoj ili Sloveniji.
Marćin Krušinjski, direktor kompanije BLC, koja je i davalac franšize, kaže da je za otvaranje centra najbolje ciljati na gradove ili područja sa najmanje 15.000 stanovnika. Od svog primaoca franšize očekuju da bude preduzetna, odgovorna i komunikativna osoba, koja će znati da ostvari i održi dobar odnos sa roditeljima dece koja pohađaju školu, ali, takođe, koja će moći delotvorno da koordinira timom predavača u školi. Kako kaže, neki od njihovih primalaca franšize su i sami nastavnici matematike, fizike ili hemije - međutim - to nije nužan uslov za uzimanje franšize i otvaranje ovog edukativnog centra.
Jakub Dombrova je jedan od primalaca franšize iz Poljske, koji je u posao ušao kada je shvatio koliko ima potencijala za razvoj u ovom segmentu edukacije. – Po zvanju sam građevinski inženjer i ekonomista, i „nauka“ mi je uvek išla od ruke. Isprva sam davao privatne časove, međutim, kada sam video koliko ima dece zainteresovane za dodatne časove, odlučio sam da odem korak dalje i otvorim „pravu“ školu. Tako sam i došao do franšize Škole matematike 2plus2. Neposredan rad sa decom i lični kontakt je od suštinske važnosti za uspeh. Najveća nagrada je kad vidite da se kod učenika promenio stav prema matematici – kad ona za njih više nije bauk, već gradivo koje se može lako savladati i u kojem se čak može i uživati – objašnjava Jakub Dombrova.
Preduzetnik iz Srbije koji bi bio zainteresovan da otvori Školu matematike 2plus2 trebalo bi da izdvoji 1.800 evra za kupovinu master franšize, čime bi dobio ekskluzivno pravo da koristi i dalje širi brend na teritoriji koju pokriva master franšiza. Primalac može da računa na kompletan know-how, kao i konstantnu podršku u svakom segmentu vođenja škole.
– Obrazovni sistem se konstantno menja i unapređuje, kako u Poljskoj, tako i u ostalim zemljama srednje, istočne i jugositočne Evrope. Do sada smo uspeli da otvorimo franšizne centre u Ukrajini, a nedavno i u Kazahstanu, ali želeli bismo da pronađemo partnere i u ovom delu Evrope. Da je ova vrsta posla vrlo profitabilna, dokazuje i sve veći broj naših primalaca franšize koji žele da otvore nove jedinice. Ovo je, zapravo, direktna posledica podizanja svesti kod roditelja koji razumeju koliko je važno ulagati u obrazovanje deteta – zaključuje Marćin Krušinjski.
Više informacija o franšiznom sistemu Škole matematike 2plus2 pronaći ćete u našem Katalogu franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...