Magija reči ne poznaje granice
Personalizovane knjige – one u kojima se čitalac pojavljuje kao junak priče – pojavile su se 1998. godine u Češkoj, kao inovativni koncept izdavačke kuće „Plavi slon“. Zahvaljujući originalnosti proizvoda, koncept su kroz franšizu uspešno preneli i na tržišta van Češke. – U ovom trenutku, franšizne partnere imamo u Slovačkoj, Poljskoj i Nemačkoj. U skorijoj budućnosti planiramo da uđemo na tržišta Mađarske i zemlje Balkanskog regiona – kaže Marek Halfar, vlasnik „Plavog slona“.
Saradnja i rad pod franšizom „Plavi slon“ ne iziskuje posebna znanja ni prethodno iskustvo, niti zahteva visoke investicije. Većina primalaca franšize posao vodi od kuće, a sve što treba da nabave jesu kompjuter, laserski štampač i klamerica. Davalac franšize, s druge strane, obezbeđuje softver, određenu količinu polugotovih proizvoda, kao i znanje i tehničku podršku za štampu i koričenje personalizovanih knjiga. – Ova vrsta posla je idealna za ljude koji žele da zarade nešto dodatnog novca. Preporučujemo ga ženama koje su na porodiljskom odsustvu, ali i logopedima ili učiteljima – objašnjava Marek Halfar.
Da bi primaoci franšize bili uspešni, potrebno je da imaju i dovoljno zanimljivih knjiga koje će ponuditi svojim kupcima – izdavačka kuća je, naime, od svog postanka objavila više od 20 originalnih naslova knjiga i slikovnica. – Ove godine smo uspeli da objavimo tri nova naslova, a sada pripremamo novu knjigu o dinosaurusima, kao i edukativni materijal za čuvenu školu engleskog jezika Helen Doron – kaže Halfar.
Izvor: Franchising.cz
POGLEDAJTE ČLANKE
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
Da li bi se personalizovane knjige uskoro mogle pojaviti i u Srbiji? Kako nastaju i kako se do njih može doći? Preduzetnima se nudi poslovna šansa.
Već posle mesec dana biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće „Plavi slon“
Za malu izdavačku delatnost ponekad su potrebni samo kompjuter i štampač – kaže Rafal Kvjatkovski, primalac master franšize izdavačke kuće „Plavi slon“ u Poljskoj
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Proizvođači kvalitetnih proizvoda uvek imaju brigu više - da li će neko pokušati da falsifikuje njihov proizvod. Kompanija Eurokotra, vlasnik brenda Nicole cosmetics, suočila se sa tim problemom.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...