Magija reči ne poznaje granice
Personalizovane knjige – one u kojima se čitalac pojavljuje kao junak priče – pojavile su se 1998. godine u Češkoj, kao inovativni koncept izdavačke kuće „Plavi slon“. Zahvaljujući originalnosti proizvoda, koncept su kroz franšizu uspešno preneli i na tržišta van Češke. – U ovom trenutku, franšizne partnere imamo u Slovačkoj, Poljskoj i Nemačkoj. U skorijoj budućnosti planiramo da uđemo na tržišta Mađarske i zemlje Balkanskog regiona – kaže Marek Halfar, vlasnik „Plavog slona“.
Saradnja i rad pod franšizom „Plavi slon“ ne iziskuje posebna znanja ni prethodno iskustvo, niti zahteva visoke investicije. Većina primalaca franšize posao vodi od kuće, a sve što treba da nabave jesu kompjuter, laserski štampač i klamerica. Davalac franšize, s druge strane, obezbeđuje softver, određenu količinu polugotovih proizvoda, kao i znanje i tehničku podršku za štampu i koričenje personalizovanih knjiga. – Ova vrsta posla je idealna za ljude koji žele da zarade nešto dodatnog novca. Preporučujemo ga ženama koje su na porodiljskom odsustvu, ali i logopedima ili učiteljima – objašnjava Marek Halfar.
Da bi primaoci franšize bili uspešni, potrebno je da imaju i dovoljno zanimljivih knjiga koje će ponuditi svojim kupcima – izdavačka kuća je, naime, od svog postanka objavila više od 20 originalnih naslova knjiga i slikovnica. – Ove godine smo uspeli da objavimo tri nova naslova, a sada pripremamo novu knjigu o dinosaurusima, kao i edukativni materijal za čuvenu školu engleskog jezika Helen Doron – kaže Halfar.
Izvor: Franchising.cz
POGLEDAJTE ČLANKE
„Doskočiti“ do svih meridijana
/27.03.2019.
JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Orion Telekom, jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija na tržištu Srbije, kreće u snažniji razvoj partnerske mreže.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Franšizing u oblasti maloprodaje naftnim derivatima je veoma razvijen u svetu. U Srbiji posluje nekoliko franšiznih lanaca benzinskih pumpi.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...