Orkin
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Orkin je kompanija koja posluje već skoro 120 godina i provodi franšizne aktivnosti širom celog sveta, na svim kontinentima. Bavi se suzbijanjem štetočina kako u privatnim stanovima, tako i u firmama. Orkin ukupno ima preko 2,1 miliona klijenata širom sveta, a usluge koje pruža su izuzetno i pre svega bitne za prehrambenu industriju, zdravstvo, prehrambene usluge, farmaceutsku proizvodnju, supermarkete i mnoge druge. Zahvaljujući regulaciji i zakonskim propisima u gore spomenutim industrijama, naša je kompanija otporna na recesiju.
Sopstvene poslovnice
Preko 450 lokacija u SAD-u, Kanadi, Australiji, Velikoj Britaniji i Singapuru.
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
- 130 franšiznih lokacija širom sveta, od čega 62 u Sjedinjenim Državama i 76 u drugim zemljama.
- Zaažurne informacije o međunarodnim lokacijama posetite www.orkinglobal.com
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Orkin nudi sveobuhvatan program obuke usmeren na osposobljavanje primaoca franšize da profesionalno predstavlja naš preko 100 godina star brand. Svake godine ulažemo milione dolara u najmoderniji centar za obuku, kako bismo osigurali najviši nivo obuke.
- Zahvaljujući tome primalac franšize stiče znanja i ještine u vezi sa profesionalnom kontrolom štetočina. Pružamo alate i priručnike koji pomažu našim primaocima franšize da uspešno vode poslovanje. Orkin, također, pruža pristup marketinškim i prodajnim alatima za podršku primaocima franšize u tekućem radu.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Naknada za franšizu zavisi teritorije koja se kupuje - na upit.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Orkin traži preduzetnike, investitore ili firme koje trenutno posluju u uslužnoj industriji i koje žele da prošire svoju ponudu dodavanjem usluga suzbijanja štetočina. Takođe, spremni smo na saradnju sa postojećim firmama za suzbijanje štetočina koje su zainteresovane za pridruživanje našem međunarodnom brendu.
- Kao kompanija sa dugogodišnjim iskustvom možemo doneti mnoge prednosti vašem postojećem poslovanju.
- Trenutno tražimo primaoce franšize u svim zemljama Adriatic regije, odnosno ex-YU.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Orkin International Inc.
2170 Piedmont Road N.E. Atlanta, Georgia 30324 USA
Kontakt osoba za kandidate
Andrija Čolak (zastupnik branda u Adriatic regiji)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
„Srpska preduzeća imaju šansu u Kini, a mi im možemo pomoći da se na najbolji mogući način predstave i povežu s kineskim preduzetnicima“, kaže Tomislav Despić, direktor kancelarije za Istočnu Evropu kompanije ToJoy.
Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se šta je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sistema? Za početak – tim koji će se baviti ovim zadatkom.
Iz Amerike na tržišta ovog regiona stiže Signal 88 Security, franšizni sistem specijalizovan za usluge obezbeđenja. Ko može biti primalac ove franšize?
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Flash Europe, evropski lider u pružanju usluga premijum transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Da bi do aerodroma stigli lako i komforno, morali su pokrenuti sopstveni biznis. Tako je nastao GoOpti, kompanija specijalizovana za putnički prevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja i namerava da franšiznu mrežu proširi i van ovog regiona.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije u čijoj je osnovi program lojalnosti koji povezuje kompanije iz različitih branši i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela ekspanziju u regionu.
Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Dalji razvoj franšizne mreže sada, pak, kreće od Mađarske.
Flash Europe, evropski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovom regionu. Ko može postati primalac franšize i šta se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Dorn
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.