stvari za decu
Franšiza po želji kupaca
Prodavnica dečije garderobe Menda je prošle godine maloprodajnu mrežu počela da širi i kroz franšizu. Za kratko vreme otvoreno je nekoliko franšiznih prodavnica u Srbiji i Crnoj Gori.
Zaokret ka novim tržištima
Coccodrillo, poljski modni brend za decu, završava godinu sa 233 radnje na matičnom tržištu. Naredne godine, u fokusu će biti širenje na inostranim tržištima.
Magija reči ne poznaje granice
Ulazak na nova tržišta. To je, u najkraćem, plan za sledeću godinu češkog franšiznog koncepta „Plavi slon“. Primaoce franšize traže i u zemljama ovog regiona.
Kockice za ceo život
Do kraja 2015. u Hrvatskoj će poslovati dve sertifikovane LEGO radnje. Sledeće godine, radnje bi trebalo da dobiju Beograd i Ljubljana.
Izdavaštvo pod kućnim krovom
Za franšizu izdavačke kuće „Plavi slon“ nisu potrebne ni velike investicije ni posebni uslovi – primalac franšize čitavu izdavačku delatnost može da vodi „od kuće“.
Kako je Plavi slon upoznao krticu
Češka izdavačka kuća Plavi slon, poznata po personalizovanim knjigama za decu, dobila je pravo da objavi seriju knjiga sa jednim od omiljenih animiranih junaka – krticom Krletom.
Magija pisane reči
Da biste postali vlasnik izdavačke kuće, ponekad nisu potrebne ogromne investicije...
Igračke u franšizi
Maxi Toys, jedan od najvećih maloprodajnih lanaca igračaka u Evropi, svoju mrežu širi i kroz franšizu. Odnedavno je prisutan i u regionu.