TRGOVINA
Brend koji osvaja
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
Franšiza za poklonike dobrog stila
Bugarski brend Brutale, koji krasi elegantna muška odela šivena po meri, kreće u ekspanziju u Evropi. Primaoce franšize traže i među preduzetnim ljudima iz ovog regiona.
Razrađen posao u zaštiti telefona
Primalac master franšize Mobile Outfitters-a, koncepta za zaštitu i stilizaciju mobilnih telefona, prepustiće novim partnerima svoje dobro razrađene poslovnice u Srbiji. Ujedno, „master“ najavljuje i širenje u regiji.
Jeste li za suši?
Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sušija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji i najavljuje ulazak na nova tržišta.
CFS ulazi na tržište BiH
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, potpisao je ugovor o master franšizi s partnerima iz Kneževa (BiH).
Kupiti razrađen posao
U svetu nije neobično da se iz posla povuče primalac franšize koji ima stabilan i razrađen biznis. Ko može da preuzme i nastavi da razvija poslovanje? Husse u Srbiji daje i šansu i dobar primer.
Bez velikih ulaganja i rizika
Davor Bencek iz Koprivnice u Hrvatskoj postao je nedavno primalac Husse franšize. Šta ga je podstaklo i ohrabrilo na ovaj korak?
Novi članovi dobrodošli u Husse porodicu
Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gde prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.
Snaga velike franšizne porodice
Švedski Husse je jedan od retkih franšiznih sistema koji razvija mrežu u svim državama ovog regiona. Primaoce master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.
„Doskočiti“ do svih meridijana
JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Bum na tržištu kućnih ljubimaca
Zašto će ove godine fokus biti na razvoju mreže distributera, o čemu je bilo reči na godišnjem sastanku primalaca franšize i kakvi su rezultati postignuti, govori Saša Milutinović, primalac master franšize brenda Husse
Novo tržište za Tiffany
Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.
Brže sa franšizom
Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.
Samo za jake partnere
Za pet godina poslovanja u Srbiji Proteini.si su otvorili 12 prodavnica, od čega je 11 otvorio primalac master franšize – kompanija D Sport System. Otkrili su nam zašto su oprezni kada je reč o davanju pojedinačnih franšiza.
Kad se spoji ugodno i korisno
Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primalac Husse franšize u prelomnom životnom trenutku. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da preduzetnik „uvek mora težiti boljem“.
Današnji potrošač želi više
Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?
Moda sa severa osvaja svet
LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.
Kvalitet, osnov za uspeh
Husse je u Hrvatskoj upravo proširio franšiznu mrežu, a novi primalac franšize smatra da će kvalitet proizvoda biti osnovni adut za uspešno poslovanje.
„Fine ruke“ franšizu grade
Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Slatko, uz zrno soli
Zanimljiva poslovna inicijativa spojila je dva američka franšizna sistema – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots i prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dve franšize rade „rame uz rame“?