USLUGE

svet | 13.03.2019

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem februara 2019. u Kini.

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem februara 2019. u Kini.

region | 28.02.2019

Nove snage Direct Booker-a

Franšiznoj porodici Direct Booker-a pridružila su se tri nova člana – zapadni deo Hrvatske je sada u potpunosti pokriven mrežom primalaca franšize.

region | 25.02.2019

Magija rent-a-car biznisa

Carwiz je hrvatska rent-a-car kuća koja je za manje od dve godine poslovanja uspela da potpiše franšizne ugovore za sedam tržišta.

region | 21.02.2019

S ćevabdžinicama u Evropu

Lanac brze hrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu. Sada se spremaju i za izlazak u inostranstvo. Prvi koraci su već načinjeni.

region | 19.02.2019

STEAM kao prilika za biznis

TinkerLabs je škola koja počiva na inovativnom vanškolskom programu učenja nauke, tehnologije, inženjerstva, umetnosti i matematike (STEAM). Sada nude i svoje poslovno znanje – kroz franšizu.

intervju nedelje | 19.02.2019

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brend u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorka franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Evrope, a da su od zemalja ove regije posebno zainteresovani za Sloveniju

region | 14.02.2019

Prvi korak dalje

Coders Lab, najveća mreža IT škola u Poljskoj, ulazi na prvo inostrano tržište – franšizni ugovor je potpisan za teritoriju Rumunije. Franšiza je dostupna i za zemlje ovog regiona.

region | 12.02.2019

Brzo čitanje osvaja region

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, franšizni koncept namenjen uglavnom deci koja žele da uče brzo čitanje i tehnike učenja i pamćenja, stiže na tržište Hrvatske.

region | 30.01.2019

Lako do restorana

Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

region | 25.01.2019

Reklama s naslovnih strana

Razne stvari mogu da posluže kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španskoj kompaniji Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i preduzetnima iz ovog regiona.

intervju nedelje | 23.01.2019

Programirano za budućnost

Zašto bi i kompanije iz ovog regiona trebalo da razmisle o poljskoj franšizi škole programiranja Coders Lab, otkriva Gžegoš Moravski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta

region | 16.01.2019

Novi primalac s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ označili su otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

region | 11.01.2019

Skok za profit

Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trambolinama, nudi franšizu i u zemljama ovog regiona. Šta se očekuje od primalaca franšize?

region | 21.12.2018

Kap po kap

Sa tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018, broj Starbucks-a na tržištu Mađarske povećaće se na 27.

intervju nedelje | 21.12.2018

Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče

Kako pružanje usluga nege lepote može da preraste u ozbiljan biznis, ko je idealan primalac CACAO franšize i zašto su razvili novi format i novi podbrend, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO

moja franšiza | 14.12.2018

Pokrenuti posao bez straha

Kao primalac franšize, Matej Varga je pet godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vreme, bio je i razvojni agent ovog brenda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Šta su dobre strane višestrukog franšizinga i zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog brenda“?

svet | 05.12.2018

Kad je pomoć najpotrebnija

Agnješka Vojevoda iz Poljske pronašla je ideju za pokretanje sopstvenog posla na Sajmu franšiza u Varšavi. Već godinu dana je vlasnik centra za pomoć ženama „Žena i razvod“. Zašto se odlučila za ovu franšizu?

svet | 30.11.2018

Po ukusu lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam evropskih zemalja. Ovih je dana otvorio i prvi restoran u Londonu.

intervju nedelje | 27.11.2018

Odskočna daska za profesionalni razvoj

Kako se razvija partnerstvo s kompanijom Brian Tracy Global, koliko sam može doprineti sistemu te koje su prodajne veštine danas najdelotvornije, otkriva Darko Mirković, primalac master franšize Brian Tracy Global

2
3
4
5
sledeći  
poslednji