Kada su 2005. započeli širenje maloprodaje kroz franšize, DIS je imao 40 primalaca franšize, a danas mreža obuhvata 428 primalaca koji poseduju 650 maloprodajnih franšiznih objekata.
Ponedeljak
24.12.2012.
Kompanija DIS očekuje da se broj primalaca njihove franšize i franšiznih radnji u narednoj godini poveća za 10 odsto.
 

Ivan Suleić, portparol kompanije, kaže da u poslednjih osam godina beleže konstantan rast franšizne mreže, i očekuju da se pozitivan trend nastavi i u narednoj godini.

Na ovakav način širenja mreže su se odlučili jer je veliki broj malih trgovaca, koji su sarađivali sa kompanijom DIS kroz veleprodaju, tražilo neki vid podrške. – Konkurencija je iz godine u godinu postajala sve jača. Na ovaj način smo „zaštitili” i pomogli malim trgovcima koji uredno posluju, a ujedno i proširili svoj maloprodajni lanac – objašnjava Suleić.

Da bi neko postao primalac franšize, kako kaže Suleić, potrebno je da sarađuje sa DIS veleprodajom najmanje 90 dana i da poslovanje bude uredno. - Da bi neko ušao u našu franšizu i postao DIS partner, prvo treba da bude kupac u DIS veleprodaji. Nije moguće otvoriti radnju i istog dana postati DIS partner. Upravo u tome leži tajna uspeha našeg franšiznog lanca. DIS partneri su jaki, stabilni mali trgovci koji, u većini, porodično vode svoje maloprodajne objekte – naglašava Suleić.

DIS partneri nemaju nikakve finansijske obaveze prema davaocu franšize. S druge strane, imaju obavezu da celokupan asortiman, sem cigareta i svežeg hleba, nabavljaju u DIS veleprodaji. - DIS partner, uz to, mora da primeni sve standarde koje smo propisali i da poštuje akcijske cene svih artikala – kaže Suleić.

Iako su na domaćem terenu već postigli i dokazali uspeh, kompanija DIS još uvek ne razmišlja o širenju franšizne mreže u inostranstvu.

Kada su 2005. započeli širenje maloprodaje kroz franšize, DIS je u prvoj godini imao 40 primalaca franšiza, a danas mreža obuhvata 428 primalaca koji poseduju 650 maloprodajnih franšiznih objekata.


Vesna Lapčić
saradnik
/1/
POGLEDAJTE VIŠE