„Američki dajner“ u potrazi za partnerima
 
                                                                        Na matičnom tržištu, u Sjedinjenim Američkim Državama, Denny’s je sinonim za klasični „američki dajner“ – porodični restoran neformalnog obedovanja u kome se služi tipična američka hrana: palačinke, omleti, vafli, burgeri, bifteci, sendviči... Goste uslužuje duže od 60 godina. U ovom trenutku, ima više od 1.700 restorana u 14 zemalja sveta. U portfelju, međutim, još uvek nema zemalja iz Evrope.
  Od ove godine, Denny’s planira da to promeni, a među tržištima na kojima želi da otvori restorane i već traži franšizne partnere, nalaze se i zemlje ovog regiona. – Mislimo da je došlo vreme za ulazak na tržišta Evrope. Svesni smo da nećemo biti jedini američki brend koji će se boriti za naklonost kupaca, međutim, Evropa je i dalje otvorena za nove koncepte, pod uslovom da ispunjavaju želje i očekivanja gostiju – kaže Vilijam Edvards, direktor kompanije EGS koja predstavlja brend Denny’s na međunarodnim tržištima.
Denny’s, kako objašnjava Edvards, planira da razvije čitavu mrežu restorana na svakom od pojedinačnih tržišta, i to na različitim vrstama lokacija. Restorani bi mogli da budu otvoreni na aerodromima, u blizini fakulteta, šoping centrima, ali i u centralnim delovima grada – uglavnom u područjima s velikim prometom.
  – Ponuda naših restorana je, inače, namenjena svim grupama kupaca – porodicama s decom, mladima, odraslima, starijim osobama. Jelovnik je širok i pokriva svako doba dana. Služimo i doručak, ručak i večeru, ali i „noćne“ obroke, jer Denny’s radi non-stop, 24 sata, sedam dana u nedelji. U našim restoranima se takođe služe alkoholna pića, ali i jela karakteristična za lokalnu kuhinju – dodaje Vilijam Edvards.
Franšizu nude za tri formata restorana. Mali Denny’s, površine od 70 do 250 m2, idealan je za šoping molove i food-court-ove, aerodrome, železničke stanice, oblasti oko fakulteta. Standardni Denny’s, s površinom od 300 do 800 m2, projektovan je za samostalne zgrade, lokale u centralnim delovima grada, ali i velikim tržnim centrima. S druge strane, Denny’s on-the-go namenjen je za lokacije uz auto-puteve i velike raskrsnice, i zauzima površinu od 250 do 500m2.
 
 
Foto: Denny’s / Facebook
Partnere, koji bi da kupe franšizu i razvijaju mrežu restorana na lokalnom tržištu, Denny’s traži među jakim kompanijama ili investitorima s iskustvom i dokazanim rezultatima iz ugostiteljske ili slične branše. Ne bez razloga. Kako, naime, planiraju da u što kraćem roku otvore veći broj restorana, franšizni partner bi, osim iskustva i znanja, trebalo da ima i značajna finansijska sredstva – u ovom slučaju oko pet miliona dolara, što bi bilo dovoljno za otvaranje najmanje pet restorana.
Edvards napominje i da bi partneri mogle biti kompanije koje već sarađuju ili su primaoci franšize nekih drugih američkih brendova. – Denny’s se izdvaja i ponudom i uslugom od već prisutnih američkih lanaca – kaže Vilijam Edvards. – A iskusan partner biće čista dobit – dodaje.
POGLEDAJTE ČLANKE
 Spoj omiljenih ukusa
                                                /13.01.2025.
                                             
                                                Spoj omiljenih ukusa
                                                /13.01.2025.
                                            
                                            Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
NAJČITANIJE
 Definicija franšizinga
                                                /12.10.2012.
                                             
                                                Definicija franšizinga
                                                /12.10.2012.
                                            
                                            Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Orion Telekom, jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija na tržištu Srbije, kreće u snažniji razvoj partnerske mreže.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Peciva pekare Bata Lapi do sada su bila dostupna samo Leskovčanima. Lanac, međutim, odnedavno nudi franšizu svim zainteresovanima iz Srbije.
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...
 
                 
                                  
  
  
  
  
  
  
  
 