„Brzo čitanje“ se brzo širi

Škola brzog čitanja i mudrog učenja
Škola brzog čitanja i mudrog učenja / Franšizne škole su otvorene u Smederevu, Pančevu, Požarevcu, Užicu, Beogradu
Petak
14.09.2018.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ počinje sa radom na pet novih lokacija. Šta ih je to privuklo i zašto su se odlučili za ovu franšizu, otkrivaju nam franšizni partneri „Škole“ iz Pančeva i Smedereva.
 

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ je koncept namenjen uglavnom deci koja žele da uče brzo čitanje i tehnike učenja i pamćenja. Za kratko vreme, kako kaže njen osnivač Miroslav Samardžić, pokazalo se da za ovim uslugama postoji velika tražnja. Osim toga, i sam poslovni koncept, odnosno franšiza, privukao je veliki broj zainteresovanih te uskoro počinje sa radom pet franšiznih „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“.

Franšizne škole su otvorene u Smederevu, Pančevu, Požarevcu, Užicu, kao i na beogradskoj opštini Savski venac. Inače, sam koncept je zasnovan na programu kompanije DOOR Training & Consulting, koji je u Srbiju doneo Časlav Mančić, prilagodivši ga potrebama dece i ovog koncepta.

Mi smo i više nego zadovoljni kako je franšizna mreža počela da se širi. Za nekoliko meseci, koliko je dostupana naša franšiza, uspeli smo da proširimo mrežu na pet novih lokacija, a uz to, imamo i mnogo zainteresovanih klijenata za dalje širenje mreže – potvrđuje Samardžić.

Budući da je reč o edukativnom konceptu, najviše zainteresovanih, prema njegovim rečima, dolazi iz redova prosvetnih radnika.

Jovana Borković, primalac franšize iz Pančeva, upravo je jedna od njih, budući da je radila kao učiteljica u nekoliko osnovnih škola, ali i kao predavač tehnika brzog čitanja, učenja i pamćenja. Kaže da iz prve ruke zna koliko su ove tehnike primenjive i delotvorne. Zbog toga se veoma obradovala kada se na tržištu pojavila mogućnost da uzme franšizu baš iz te oblasti. Tako je od prosvetnog radnika postala i preduzetnik.

Najveći motiv za ulazak u ovaj posao bilo je to što sam već radila kao predavač. Pored toga, upoznata sam sa programom koji je u Srbiju doneo Časlav Mačić, tako da je i to presudno uticalo na odluku o uzimanju ove franšize – kaže ona i dodaje da joj poslovanje u franšiznom sistemu nije bilo strano.

Marija Ogarević, primalac franšize iz Smedereva, nastavnica je srpskog jezika i bibliotekar. Pre nego što se upustila u ovu priču, kaže da je sa suprugom već duže vreme tragala za idejama koje bi ih dovele do dodatnim poslom – poslom koji bi ih ispunio i na ličnom i na materijalnom planu.za idejom za posao kojim bi mogli da se bave pored svojih poslova, a koji bi ih ispunio i na ličnom i na materijalnom planu.

Znali smo, iz iskustva drugih ljudi, da je najbolje opredeliti se za posao koji poznajete, koji razumete. I eto nas u franšizi „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“. Oduvek me je zanimalo brzo čitanje, još od srednjoškolskih dana, ali je, nekako, uvek bilo ili skupo ili daleko ili nije odgovaralo vreme... Isto tako, radeći u školi, uvidela sam da deca imaju problem sa čitanjem i razumevanjem, ali i sa učenjem. Dešavalo se da izuzetno inteligentna deca budu neuspešni đaci, jer se ne mogu snaći u klasičnoj školi. To isto sam iskusila i sa svojim mlađim detetom, naročito u vezi s predmetima koji joj „ne leže“ – objašnjava Marija Ogarević.

Za ovu franšizu su se odlučili jer je reč o usluzi koja je nova, a potreba za ovim tehnikama i veštinama velika, jer se, kako primećuje Ogarević, škola i deca sve više udaljavaju, uprkos naporima da se približe. – Smatram da je program „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ namenjen upravo tom cilju – da se pomogne deci da savladaju školske obaveze na lak i zabavan način. E, tu leži i moje viđenje dobre poslovne prilike – kvalitetan program obuke, koji daje rezultate. Smatram da tržište za ovakvu ideju postoji – smatra ona.

O franšizingu, kako kaže, nije znala ništa, nije čak ni razmišljala o takvom obliku poslovanja.  – Tek pošto smo se upoznali s uslovima franšiznog partnerstva, počela sam da razmišljam o tome. Shvatila sam da mnogi uspešni ljudi posluju u franšiznom sistemu. Tu prvenstveno mislim na škole stranih jezika, škole mentalne aritmetike i slične delatnosti – objašnjava ona i dodaje da se nadaju da će im uhodan sistem, koji dobijaju uzimanjem ove franšize, pomoći u poslovanju i zbog toga što sami nemaju preduzetničkog iskustva.

Imali smo, međutim, dodira sa preduzetnicima koji su jedno vreme bili veoma uspešni, ali su posle izvesnog vremena pravili pogrešne poslovne odluke i nisu postizali dobre rezultate. Zato svemu prilazimo sa  dodatnim oprezom i planiramo unapred. Nadamo se da će iskustvo poslovanja kroz franšizu biti pozitivno – kaže ona.


Vesna Lapčić
saradnik