Budućnost je u programiranju

Ne iznenađuje što se u zemljama ovog regiona pojavljuje sve više franšiza koje imaju veze sa informacionim tehnolgijama. Sasvim je izvesno da će u skoroj budućnosti većina zanimanja biti u neposrednoj vezi sa računarima. Osim toga, kodiranje postaje osnovna veština 21. veka, koju, praktično, svako dete treba da zna. I dok su deca još uvek i uglavnom korisnici tehnologija, mnogi su shvatili da je potrebno da postanu i aktivni kreatori.
Anita Barši, dugogodišnja nastavnica matematike iz Sente, u potpunosti je razumela potrebe novog doba. Od drugarice koja živi u Budumpešti saznala je za Logiscool, školu koja je veoma uspešna i koju deca vole da pohađaju, jer se u njoj programiranje uči na zabavan način. Upravo takav pristup učinio se zanimljivim ovoj preduzetnici iz malog vojvođanskog grada te je kupila franšizu i otvorila školu programiranja Logiscool sredinom februara 2018. u Senti.
Zanimljivo je da je njena škola, kako kaže Anita, bila „jubilarna“ – pedeseta.
– Za početak sam odlučila da uzmem pojedinačnu franšizu, ali su pregovori oko master franšize, za čitavu teritoriju Srbije, u toku. Senta jeste mali grad, ali lepo smo počeli poslovanje. Svaki kurs traje 17 nedelja, kao i polugodište u školi, a mi smo završili tri. Kampove za decu i tinejdžere, koji će im dobro doći kao korisna i zabavna aktivnost tokom leta, organizujemo od 1. jula – kaže Anita Barši i dodaje da će programiranje postati jednako bitno kao poznavanje stranog jezika.
Ona objašnjava da škola daje mogućnost da deca nauče programiranje, ali s jednom bitnom razlikom – na zabavan način. – Deca imaju dva časa nedeljno i svaki put prave jednu igricu i lagano uče programske elemente. Na taj način, razvijaju algoritamsko razmišljenje, kreativnost i kako da reše problem. Deca rado dolaze, dolaze redovno, rade u malim grupama i uvek imamo nove đake. Kursevi su namenjeni deci uzrasta od 7 do18 godina, a grupe su od šest do 10 učenika. Predavači su uglavnom mladi studenti ili stariji srednjoškolci koji prolaze našu stručnu i pedagošku obuku – kaže Anita Barši.
Od davaoca franšize iz Mađarske, kako kaže, ima veliku podršku, a naročito je značajna obrazovna platforma (Scoolcode) i programski jezik. Pored toga, dobija jasna upustva u vezi sa marketingom i načinom na koji treba da gradi imidž škole, a svakodnevno poslovanje joj olakšavaju i smernice iz operativnog priručnika. – Saradnja je veoma dobra – ističe ona.
Logiscool je prve škole programiranja otvorio 2014. godine u Mađarskoj. Franšizna mreža brzo i konstantno raste i sada posluje u 12 zemalja sa više od 70 škola.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Otvaranje škole kodiranja je odličan način za pokretanje stabilnog i uspešnog posla u oblasti obrazovanja za decu i tinejdžere. Mreža „Logiscool“ škola u Srbiji spremna je za nove franšizne partnere.
Mađarska franšizna asocijacija organizovala je 17. marta 2022. gala veče na kojoj su dodeljene godišnje nagrade najistaknutijimim franšiznim mrežama i primaocima franšiza.
Sedmog juna počinje treći Sajam franšiza, finansijskih i konsultantskih usluga – FEC. Opatija će ponovo biti domaćin brojnim izlagačima i stručnjacima iz oblasti franšizinga.
NAJČITANIJE

Kompanija DIS očekuje da se broj primalaca njihove franšize i franšiznih radnji u narednoj godini poveća za 10 odsto.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
POPULARNO NA FORUMU
Dobrobit za decu i lekcija za mlade
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Dobrobit za decu i lekcija za mlade
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...