Interesovanje iznad očekivanog

Mreža se brzo širi / U Hrvatskoj u ovom trenutku posluje 12 „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“
Ponedeljak
16.09.2019.
Franšizna mreža „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ se za kratko vreme proširila u Hrvatskoj – na ovom tržištu sada posluje 12 franšiznih jedinica.
 

Hrvoje Tkalčić, primalac master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ za teritoriju Hrvatske, kaže da su od početka maja pa do danas sklopili 11 pojedinačnih franšiznih ugovora. – To znači da danas u Hrvatskoj imamo ukupno 12 „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, jer i mi kao primaoci master franšize imamo jednu školu. Moram priznati da smo, uprkos velikom interesovanju, još pre mesec dana „zamrznuli“ dalje otvaranje škola jer smo sve resurse stavili na raspolaganje za školovanje nastavnog kadra, održavanje promotivnih radionica, upise polaznika u svim centrima i, generalno, pomoć novim primaocima franšize, kako bi oni mogli spremno započeti školsku godinu. No, čim u svim postojećim centrima započne nastava, mi ćemo nastaviti s daljim širenjem mreže, s obzirom da smo već, praktično, finalizovali pregovore za nekoliko velikih gradova u Hrvatskoj – objašnjava Hrvoje Tkalčić.

„Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ otvorene su u sledećim gradovima – Velika Gorica, gde se nalazi sedište i uprava „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ za Hrvatsku i glavni upisni centar, zatim Čakovec, Varaždin, Bjelovar, Vukovar, Vinkovci, Osijek, Županja, Valpovo, Pula, Zaprešić i Karlovac. Dosadašnji primaoci franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ u Hrvatskoj su, kako kaže Tkalčić, sistemi iz oblasti obrazovanja i to su učilišta, škole stranih jezika, centri koji se bave kreativnim i modernim obrazovanjem i jedan logopedski centar.

Targetirali smo, zapravo, centre koji imaju uhodano poslovanje i iskustva u pružanju usluga u oblasti obrazovanja, te kvalitetan nastavni kadar s iskustvom koji je bilo moguće obučiti za vođenje nastave „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“, s obzirom da se radi o vrlo zahtevnoj obuci – objašnjava on.

Nekim primaocima su se lično obratili, neki su se obratili njima. Tražili su, kako kaže, isključivo kvalitetne partnere koji imaju iskustva u upravljanju obrazovnim institucijama i vođenju obrazovnih programa. Takođe, uslov je bio ostvarenje kvalitetnog odnosa sa svakim saradnikom. – Gledali smo da svi postojeći saradnici budu kompatibilni sa novim saradnicima kako bismo svi mogli kvalitetno sarađivati – kaže Tklačić.

Obuku za primaoce franšize organizovali su u manjim grupama kako bi se, prema njegovim rečima, osigurao individualni pristup dok obuku vodi lično autor programa. Do sada su obučili ukupno 30 nastavnika za rad u 12 hrvatskih škola.

U Hrvatskoj, kako kaže, ne postoji konkurencija programu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“. – Mi nudimo apsolutno jedinstven program koji ima za glavni cilj širenje kapaciteta za funkcionalno učenje kroz veštine kojima se osposobljava menadžerski sloj u velikim kompanijama. Takav program smo uspeli u potpunosti prilagoditi deci, no imamo razrađen program i za odrasle, tako da upisujemo osnovnoškolske grupe, srednjoškolske, grupe studenata i grupe odraslih.Upravo su tu jedinstvenost prepoznali i naši saradnici koji vode pojedinačne franšize, ali i polaznici koji upisuju našu „Školu“, što je osnovni razlog uspešnog širenja mreže – ističe Tkalčić.

Kao primaoci master franšize, Tkalčići imaju obavezu da pružaju podršku pojedinačnim primaocima, tako da su angažovani i u obuci nastavnog kadra, savetovanju, promiciji „Škole“ i upisu novih polaznika. – Svakom primaoci franšize smo lično održali prvu promotivnu radionicu kako bi „probili led“ i ostvarili prve upise. Dalja naša podrška ostvaruje se u vidu pomoći oko vođenja poslovanja „Škole“ i nastave. I mi kao primaoci master franšize imamo apsolutnu podršku i osnivača „Škole“ i autora programa u svakom trenutku i u svakom pogledu, te moram priznati kako je međusobna saradnja obostrani užitak – ističe Tkalčić.

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ zasnovana je na međunarodnoj DOOR  metodologiji, a program je namenjen deci školskog uzrasta i odraslima koji žele – s manje dosade, truda i utrošenog vremena – da postignu bolje rezultate u školi, fakultetu i poslu. Ideja programa je da polaznici uče radije, brže, svrsishodnije, a da, pri tom, to što nauče mogu godinama koristiti i nadograđivati u kasnijim fazama školovanja.

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ je osnovana u Srbiji, gde se takođe širi kroz franšizu, a posluje i u Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori.


Hrvoje i Helena Tkalčić / Kao primaoci master franšize, Tkalčići imaju obavezu da pružaju podršku pojedinačnim primaocima pa su angažovani u obuci nastavnog kadra, savetovanju, promociji koncepta i upisu novih polaznika.
Vesna Lapčić
saradnik