Stejkhaus restoran, franšiza finih ukusa
Porodična kompanija Cantus Group iz Letonije posluje u oblasti ugostiteljstva od 1992. U njihov gastronomski portfelj ulazi i lanac restorana Steiku Haoss, poznat po vrhunskom specijalitetu – odrescima od goveđeg mesa, ali i prepoznatljivom uređenju koje priziva duh vesterna i američkog zapada. – Neprestano inoviramo i unapređujemo svoje koncepte, nastojeći da budemo iznad proseka, donoseći najbolje u smislu kvaliteta, dizajna i ukusa – kaže David Cima, regionalni menadžer lanca Steiku Haoss.
Pod ovim brendom za sada posluju tri restorana u Rigi, glavnom gradu Letonije. Kompanija je, međutim, od prošle godine fokusirana i na međunarodnu ekspanziju, a franšiza je dostupna i za zemlje ovog regiona.
– Tražimo ambiciozne i motivisane preduzetnike, primaoce franšize, koji će koristiti naš know-how i iskustvo te voditi i razvijati ovaj gastronomski koncept i na svom tržištu – kaže Cima.
Kandidati za primaoce franšize, dodaje Cima, trebalo bi da imaju detaljnu poslovnu strategiju i razvojni plan za tržište (teritoriju) na kojem će poslovati Steiku Haoss. Odgovarajući prostor i dobra lokacija za restoran takođe igraju ključnu ulogu pri odabiru budućeg partnera. Međutim, to nije sve. – Od primaoca franšize se očekuje da ima i određeno poslovno iskustvo, pre svega iz oblasti marketinga, finansija, upravljanja troškovima. Poželjno je, naravno, i da bude dobar poznavalac lokalne kulture i lokalnih gastronomskih navika – objašnjava David Cima.
Preporuka je da restoran bude smešten na atraktivnoj i prometnoj lokaciji – to mogu biti tržni centri ili pešačke i poslovne zone. Optimalna veličina lokala kreće se od 350 do 550 m2, a idealno mesto je zgrada na uglu, sa otvorenim prostorom i velikim prozorima-izlozima.
– Tokom ovih 25 godina postojanja, Steiku Haoss je usavršavao pripremu vrhunskog odreska i danas s ponosom možemo reći da imamo reputaciju restorana sa prvoklasnom kuhinjom i izuzetnom uslugom. To će, u svakom slučaju, biti prva prednost za naše buduće primaoce franšize – kaže Cima.
Pored toga, partner može da računa na podršku davaoca franšize u svim fazama razvoja – od pronalaženja adekvatne lokacije, izrade projekta i sređivanja prostora, preko obuke i pomoći pri odabiru radnika, sve do osmišljavanja marketinških strategija i otvaranja restorana. S druge strane, za preneti know-how i konstantnu podršku davaoca, primalac franšize će izdvajati mesečnu franšiznu naknadu (6% od mesečne prodaje).
Ukupna investicija za pokretanje franšize Steiku Haoss iznosi oko 300 hiljada evra. Kompanija nudi single-unit franšizu (za otvaranje jednog restorana), ali je moguće uzeti i master franšizu (za više restorana na jednoj većoj oblasti).

POGLEDAJTE ČLANKE

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Mikro franšiza na rate
Kako stupiti u kontakt za FRANŠIZU, zainteresovana,
Belgijska poslastica u Beogradu
koji su uslovi za dibijanje fransize
Franšiza s ukusom cimeta
dobar dan. Da li neko zna kako nabaviti fransizu Cinabona za Srbiju?
„Ukusne krofne“ u Sarajevu
Interesuje me fransiza za Tasty Donuts&Coffee u Srbiji i koji su uslovi. Hvala
Mikro franšiza na rate
Da li ga ima u Srbiji..???
Otvoreni za nova tržišta
Ovo je super
U Burger Kingu kraljuje franšiza
Extra clanak
Belgijska poslastica u Beogradu
Belgijski vafli su nesto u cemu uzivam kad god putujem i ne samo u Belgiju :). tako mi je drago da su od skoro i u Beogradu. Bicu redovan gost ovih barova i favorit su mi sa...