Inovacije za bolje poslovanje

Maple Bear Global Schools, najveći franšizni obrazovni sistem na svetu po broju zemalja u kojima posluje, udružio je snage s Kinderpedijom, kompanijom koja razvija softver i aplikaciju za upravljanje školama i komunikacijom s klijentima.
Ovo partnerstvo podrazumeva da će Maple Bear ponuditi svojoj franšiznoj mreži – mreži vrtića i škola širom sveta – jedinstven operativni sistem za integraciju svih administrativnih, finansijskih i obrazovnih aktivnosti i potreba.
Šta će biti unapređeno?
Kinderpedia je, naime, razvila niz posebnih funkcionalnosti koje pokrivaju: planiranje i praćenje rada škole, upravljanje razredom, praćenje napretka učenika, komunikaciju sa roditeljima i automatizovano kreiranje faktura za školarine.
Testirano i u Srbiji
Ovu aplikaciju već više od dve godine koriste Maple Bear škole u Ujedninjenim Arapskim Emiratima (Maple Bear UAE), kao i regionu Istočne i Srednje Evrope (Maple Bear CEE) – što uključuje i vrtić Maple Bear Senjak, koji je septembra 2021. otvoren u Beogradu.
Planirano je da se uvođenje Kinderpadia softvera u sve obrazovne ustanove Maple Bear-a sprovede u narednih godinu i po dana.
Škole koje tek treba da budu otvorene već će imati integrisan Kinderpedia softver, dok će postojeće škole pristupati platformi postepeno, prema predviđenom planu implementacije. Centrala Maple Bear-a će aktivno asistirati u ovom procesu i ponuditi pomoć oko pristupanja platformi i migraciji korisnika, a franšizni partneri mogu da računaju i na personalizovanu obuku i pristup raznovrsnom spektru tutorijala i vodiča za upotrebu.
Inovativnost je prednost
– Inovativna tehnološka rešenja su ključna komponenta sistema vrednosti Maple Bear-a, a partnerstvo sa Kinderpedijom nam je omogućilo da našem nastavnom osoblju obezbedimo intuitivne alate koji pojednostavljuju administrativne procese i čine njihov rad mnogo efikasnijim. Mobilna aplikacija nam takođe omogućava da otvorimo kanal komunikacije sa roditeljima i starateljima učenika, koji igraju ključnu ulogu u ovom procesu obrazovanja. Najzad, našim franšiznim partnerima širom sveta Kinderpedia je ponudila sveobuhvatan alat za upravljanje školama, koji će olakšati administraciju i finansijske procese, poboljšati transparentnost i dijalog i promovisati najbolje prakse – objašnjava Arno Krug, izvršni direktor Maple Bear Global Schools.
– Udruživanje snaga s Maple Bear-om, jednim od najbrže rastućih brendova u oblasti privatnog obrazovanja na svetu, predstavlja neverovatnu priliku i pokazuje koliko je inovativna tehnologija korisna i koliko pomaže školama i vrtićima u kompletnom poboljšanju procesa upravljanja – ističe Danijel Rogoz, izvršni direktor i jedan od osnivača Kinderpedije.
*
Maple Bear je kanadski franšizni obrazovni sistem koji obuhvata mrežu vrtića, osnovnih i srednjih škola. U Maple Bear školama, koje posluju širom sveta, nastava se odvija dvojezično (engleski i lokalni jezik), po sistemu koji kombinuje lokalni i kanadski nastavni plan, s tim da se na lokalni kurikulum primenjuju napredne kanadske metodologije učenja i prenošenja znanja. Na taj način, Maple Bear nastoji da stvori „globalne đake“, snažno utemeljene i u domaćem obrazovnom sistemu.
Po broju zemalja u kojima posluje, Maple Bear je trenutno najveći franšizni obrazovni sistem na svetu. Posluje u 32 zemlje, ima više od 570 škola/vrtića i više od 44.000 đaka koji ih pohađaju.
POGLEDAJTE ČLANKE

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
IQ UP! osposobljava mlade umove da razmišljaju, zaključuju i planiraju. Kao edukativna franšiza, IQ UP! je i dobra prilika za pokretanje sopstvenog posla, kaže Danijela Radaković, master primalac za Srbiju
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...