Ulaznica za saradnju

Menadžment franšiznog sistema Edukido poziva sve zainteresovane da ih od 20. do 22. oktobra 2022. posete na štandu 3.02. u okviru Sajma franšiza u Varšavi. Da bi dobili besplatnu ulaznicu za sajam i priliku da saznaju sve o uslovima uzimanja ove franšize, zainteresovani treba da pišu na imejl adresu franchising@edukido.com.pl
Sticanje znanja je fascinantna avantura
Edukido je poljski franšizni sistem, poznat po originalnim radionicama s LEGO kockicama koje su namenjene deci od tri do 12 godina. Na prvi pogled bi se moglo reći da program Edukida podseća na kurseve robotike – međutim, radi se o potpuno različitim edukativnim konceptima.
– Deca se na našim radionicama slobodno igraju, razvijaju finu motoriku i uče da razmišljaju van postavljenih granica. Podstičemo njihovu radoznalost, podržavamo njihov razvoj. Učimo ih kako da postavljaju prava pitanja i kako da samostalno traže odgovore i rešenja. Znamo da motivišemo decu na učenje jer ćemo im pokazati da sticanje znanja može biti fascinantna avantura. Naši programi, zapravo, popunjavaju praznine u znanju koje bi mogle da utiču na uspeh u klasičnoj školi. Postavljamo praktične zadatke i podučavamo ih praktičnim veštinama – kaže Ana Stasjuk, direktorka kompanije Edukido.
– Kompleti LEGO kockica koje koristimo u nastavi su naš osnovni izvor znanja o svetu. Uz pomoć njih uvodimo mlade istraživače u svet tehnologije i prirode. Deca uče osnove mašinogradnje, zakone prirode, matematička pravila i istoriju. Zahvaljujući kockicama, istražuju tajne prostora, arhitekture i umetnosti. Fokusirani smo na prenošenje znanja kroz praksu i iskustvo. Uočavajući uzročno-zavisne odnose i pravila koja vladaju svetom, deca mogu lako da pretoče ono što su iskusila u Edukidu u teoriju. Time se stvara čvrst temelj za dalje sticanje naprednijih znanja – dodaje ona.
Radionice se održavaju u malim grupama do desetoro dece, a programi su prilagođeni uzrastu polaznika.
Ko može postati primalac ove franšize?
Za pokretanje centra Edukido najčešće se odlučuju preduzetnici koji žele da prošire ili dopune svoju postojeću ponudu, nastavnici, mlade majke posle porodiljskog odsustva, bivši zaposleni u preduzećima i vlasnici privatnih vrtića i škola.
– Osoba sa menadžerskim iskustvom biće savršen primalac franšize Edukida. To ne mora biti dugogodišnje iskustvo. Važno je da kandidat razume šta znači voditi posao, da je otvoren za ideje i sugestije drugih, kao i da je aktivno uključen u poslovanje. Ukratko, to je osoba koji teži višem cilju, ali koja pritom želi i da zaradi – kaže Ana Stasjuk.
– Kandidat bi naravno trebalo da ima i novca za ulaganje. Takođe je dobro da ima decu i najmanje šest LEGO kockica kod kuće. Iako na prvi pogled ne izgleda tako, sa šest kockica se može napraviti mnogo toga – kaže kroz smeh Ana Stasjuk.
Po franšizu u Varšavu
Krajem oktobra, već 20 godina zaredom, u Palati kulture i nauke u Varšavi održava se međunarodni Sajam franšiza (Warsaw Franchise Fair). Ove godine, sajam će trajati od 20. do 22. oktobra, kada će svi zainteresovani za franšizno poslovanje moći da vide šta se nudi na tržištu i prikupe praktične informacije o svakom od franšiznih sistema.
Najveći franšizni događaj u regionu Srednje i Istočne Evrope raste iz godine u godinu. Ove godine se očekuje više od 150 izlagača.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Sticaj okolnosti naveo je Vojislava Pekovića i Aleksandru Milosavljević da, umesto u Beogradu, otvore školu mentalne aritmetike „Malac genijalac“ u Skoplju. Kažu da potencijala za otvaranje novih škola ima u gotovo svim gradovima Severne Makedonije.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...