Savršeno iznenađenje

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Savršeno iznenađenje se bavi osmišljavanjem, kreiranjem i isporučivanjem personalizovanih poklona za fizička i pravna lica.
Predlažemo ideje, osmišljavamo poklone, načine na koje da ih isporučimo i organizujemo sve što je potrebno. Naša specijalnost su kreativni darovi, gestovi od kojih zastaje dah, iznenađenja koja ostaju u uspomenama za ceo život i o kojima se godinama priča, jer se prave posebno za svaku osobu.
Ukratko, mi se bavimo usrećivanjem ljudi. Pomažemo im da na lep i neobičan način pokažu jedni drugima da im je stalo.
Radimo 365 dana u godini i za nas period niže sezonalnosti ne postoji jer svaki dan je za nekoga poseban.
Uspešno poslujemo već 4 godine sa fizičkim licima i sa kompanijama, i do sada smo napravili preko 3 hiljade iznenađenja za različite klijente. Stopa vraćanja klijenata je 80%, a svaki treći klijent naručuje više od 2 iznenađenja.
Ukoliko ste u potrazi za biznisom koji je veoma profitabilan od prvog dana, bez konkurencije i unosi radost u Vaš život i živote Vaših klijenata, franšiza Savršeno iznenađenje je pravi izbor.
Sopstvene poslovnice
1 u Sjedinjenim Američkim Državama - u razvoju
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
1 u Beogradu
Slika jedne poslovnice

INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Primalac franšize dobija:
- Već razvijen biznis i poznat brend koji uspešno posluje 4 godine
- Obuka primaoca franšize i njihovih zaposlenih, pomoć u pronalaženju novozaposlenih
- priručnik u kome je definisan i objašnjen kompletan know –how
- podrška prilikom razvoja biznis plana
- PR i marketinški koncept i podrška u promotivnim aktivnostima prilikom preuzimanja posla
- Materijale za komunikaciju sa klijentima (modeli mejlova, pisama, upitnici itd)
- koncept kreiranja personalizovanih iznenađenja (uključujući i ponude za fizička i pravna lica, način izrade paketa, formule i upustva za izrađivanje svakog iznenađenja)
- konkretne procedure za osmišljavanje i realizaciju personalizovanih iznenađenja za fizička i pravna lica (uključujući i Kovčežiće iznenađenja)
- primere 20 realnih iznenađenja
- Model web sajta, opšti tekstovi za web sajt koje je potebno samo prevesti i prilagoditi lokalnom tržištu
- Pomoć oko otvaranja profila na društvenim i poslovnim mrežama
- Zaštićen žig i autorsko delo
- koncept načina formiranja i vođenja baze dobavljača (vrste, broj, ugovorni odnosi itd
- koncept načina formiranja i vođenja baze klijenata (uključujući i uslove poslovanja, pravila privatnosti itd.)
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Visina ulazne naknade za zemlje regiona: u rasponu od 20 000- 35 000 eur u zavisnosti od države.
- Procenjena ukupna vrednost investicije:od 30 000 eur do 50 000 eur i zavisi od zahteva tržišta na kome se pokreće franšiza
- Očekivani ROI (povrat investicije): 1 godina
- Potpuni povrat investicije na kraju Q4
- Za ostala tržišta visina investicije na upit i zavisi od veličine i potencijala samog tržišta.
- Periodična naknada: 5% polugodišnjeg prihoda od agencijske usluge
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Idealan primalac franšize:
- energična i kreativna osoba sa preduzetničkim duhom i voljom da pokrene sopstveni posao
- osoba koja lako i efikasno prepoznaje potrebe drugih
- Firma sa već razvijenim poslovnim sistemom kojoj bi „Savršeno iznenadjenje“ bilo dodatna usluga za postojeće i nove klijente
- Dobri ste u prodaji ili imate tim ljudi koji je dokazano efikasan
- Volite izazove i uživate u tome da obradujete druge
- Možete da obezbedite investiciju od minimum 40 000 eur koja Vam se vraća za najviše godinu dana
INFORMACIJE O DAVAOCU
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.

Kada davalac franšize traži idealnog primaoca, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se to osobine i veštine uzimaju kao prednost?
„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Šta je ključno za opstanak licenciranih magazina u regionu? Kako biraju licence i kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsednik Color Press Group-a
Iako su privatni muzeji u balkanskom regionu pravi raritet, „Muzej iluzija“, otvoren pre tri godine u Zagrebu, postao је „instant hit“.

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Evropi. Šta ga čini atraktivnim i kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Gžegož Moravski
– Istrajnost i upornost da se uspe i ne odustane čak i kad nema trenutnih rezultata, veoma su važni za uspeh. Takav pristup apsolutno može da se primeni u bilo kom sportu, ali i biznisu – kaže Uroš Tripković, proslavljani košarkaš, reprezentativac Srbije, suvlasnik u kompaniji DIGItel i vlasnik jednog poljoprivrednog gazdinstva nadomak Čačka.
Među sektorima koji su u poslednjih deset godina doživeli „franšizni bum“, nalazi se i sektor kućne pomoći i brige o starim i bolesnim osobama. Šta ga čini pogodnim za franšizing?
Nakon Slovenije i Hrvatske, Jumicar planira širenje i u druge zemlje regiona.
U Beograd je nedavno stigla slovenačka franšiza – pekara za pse „Hov-Hov“. Prva radnja otvorena je u naselju Belville.
Gde će biti otvorene nove franšize, kako biraju partnere i šta je sve potrebno za pokretanje posla, reći će nam Boban Melkus, suvlasnik kompanije RoomEscape

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.