FLASH

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Flash Europe je lider na tržištu Evrope u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, kompanija koja konstantno i uspešno kreira i uspostavlja nove standarde u uslugama logistike koje pruža svojim klijentima. Naši klijenti pre svega dolaze iz industrija poput proizvodnje auto-delova i opreme, elektronske industrije, proizvodnje mašina i opreme, avio-industrije, poljoprivrede, ali i svih ostalih branši koje imaju potrebe za urgentnim transportom i logistikom.
Uvek imajuću pre svega u vidu interes naših klijenata i njihovih dobavljača, razvili smo uspešan i dokazan model poslovanja.
Flash sada jača svoju strategiju širenja uspostavom franšizne mreže. Započeli smo taj proces na tržištu Turske, a sada tražimo motivisane investitore i partnere zaintersovane za oblast logistike koji bi, kao primaoci FLASH Master franšize, razvijali našu mrežu u zemljama ovog regiona.
Sopstvene poslovnice
48 (Francuska, Engleska, Holandija, Slovačka, Mađarska, Poljska, Rusija, Italija, Španija, Portugal, Rumunija, Maroko, Tunis, Češka, Belgija, Luksemburg).
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
Hrvatska, Bugarska, Slovenija, Turska i Rusija
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Flash vam nudi profesionalni i zaokruženi franšizni paket, koji uključuje:
- Zvučno ime i prepoznatljiv brend;
- Namenski kreiran sotver za podršku logistici isporuka, pun pristup i automatizovanu optimizaciju;
- Bazu klijenata sa kojima već sarađujemo;
- Pristup širokoj mreži profesionalnih dobavljača širom Evrope;
- Profesionalno kreiran Operativni priručnik za poslovanje.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Licenca (naknada) za Master franšizu: 145.000 EUR
- Redovna naknada za primaoca Master franšize: 50% prihoda od
- Ugovor na 7 godina
- Očekivani period za povrat investicije: 1-2 godine
- Više informacija na upit.
- Licenca (ulazna naknada) za jediničnu franšizu: 25.000 EUR
- Redovna mesečna naknada: 6% prometa
- Ugovor na 5 godina
- Očekivani period za povrat investicije: <1 godina</li>
- Više informacija na upit.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Za Mastera
- Dokazane veštine upravljanja i iskustvo u vođenju biznisa;
- Preduzetnički duh;
- Ambicija i sposobnost da širi i razvija mrežu novim individualnim primaocima franšize;
- Poznavanje lokalnog tržišta i branše;
- Spremnost i kapacitet za investiranje u posao;
- Usmerenost na prodaju.
Za primaoca jedinične franšize
- Poželjno ali ne i neophodno posedovanje vozne flote;
- Poznavanje lokalnog tržišta i branše.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Alexandra Opincariu (engleski jezik)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

„U kriznim vremenima, do izražaja dolaze sve dobre strane franšizne saradnje“, kaže Marek Halfar, direktor konsultantske kompanije PROFIT system, Češka
Flash Europe, evropski lider u pružanju usluga premijum transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Flash Europe, evropski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovom regionu. Ko može postati primalac franšize i šta se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Dorn
Flash, evropski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće novi franšizni program. Cilj – proširenje mreže prevoznika i partnera širom Evrope. Primaoce franšize traže i u zemljama ovog regiona.

„Srpska preduzeća imaju šansu u Kini, a mi im možemo pomoći da se na najbolji mogući način predstave i povežu s kineskim preduzetnicima“, kaže Tomislav Despić, direktor kancelarije za Istočnu Evropu kompanije ToJoy.
Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se šta je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sistema? Za početak – tim koji će se baviti ovim zadatkom.
Iz Amerike na tržišta ovog regiona stiže Signal 88 Security, franšizni sistem specijalizovan za usluge obezbeđenja. Ko može biti primalac ove franšize?
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović

Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Da bi do aerodroma stigli lako i komforno, morali su pokrenuti sopstveni biznis. Tako je nastao GoOpti, kompanija specijalizovana za putnički prevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja i namerava da franšiznu mrežu proširi i van ovog regiona.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije u čijoj je osnovi program lojalnosti koji povezuje kompanije iz različitih branši i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela ekspanziju u regionu.
Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Dalji razvoj franšizne mreže sada, pak, kreće od Mađarske.
Mail Boxes Etc. pruža preduzećima niz logističkih usluga. Poslovanje širi pomoću franšize i na taj način je prisutan i u Hrvatskoj. U narednom periodu planiraju širenje mreže i u ostatku Adriatik regiona.
Tek što su najavili širenje na inostranim tržištima, španski advertajzing sistem Grupo Overnews odustaje od internacionalnog franšizinga.

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.