vesti
Sa terena do franšize
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Poljska IT franšiza na Balkanu
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja da širi franšiznu mrežu na Balkanu.
Dobro došli u Edukido svet
Franšizni koncept Edukido širi mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri biće otvoreni u Zadru i Rijeci.
Dalje širenje mreže
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Piletina i franšiza na američki način
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Novo ime u svetu kafe
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Kad matematika postane zabavna
„Kad postanete primalac franšize, tad postajete partneri i prijatelji, a finansijski ste nezavisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Izaberi i pokreni svoj biznis
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
Biznis u perspektivnoj branši
Franšizni sistem Edukido želi da proširi mrežu svojih edukativnih centara u Srbiji, Rumuniji i Mađarskoj. Kompanija traži ljude zainteresovane za ulaganje u oblast edukacije dece.
Od kandidata do partnera
Franšizni paket je spreman, kompanija je oglasila da prodaje franšizu, zainteresovani se već javljaju. Kako odrediti ko je najbolji kandidat za primaoca franšize i na šta treba obratiti pažnju pre potpisivanja ugovora?
Kako do primalaca franšize?
Proces traženja (regrutacije) primalaca franšize nije nimalo lak. Kako kompanije treba da se pripreme za ovaj proces i šta je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
In memoriam
Igor Bogojević (1972-2022)
Novo iskustvo i franšizni rast
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Zašto je finansijski model važan?
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Hotelska franšiza stiže u Vrdnik
Potpisivanjem ugovora o franšizi francuska hotelska grupa Accor ulazi na tržište Srbije s brendom Mövenpick.
Škola kodiranja i proverena franšiza
Otvaranje škole kodiranja je odličan način za pokretanje stabilnog i uspešnog posla u oblasti obrazovanja za decu i tinejdžere. Mreža „Logiscool“ škola u Srbiji spremna je za nove franšizne partnere.
Snažno u franšizni razvoj
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
Partnerstvo ubrzava rast
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Šta su franšizne naknade?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Preuzimanje za jačanje pozicije
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.