odeća i obuća
Moda sa „severa“
Baltika Group, internacionalni maloprodavac modnih brendova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije, otvorivši prvu franšiznu radnju u Novom Sadu. Zainteresovani su i za ostala tržišta u regionu.
Benetton menja strategiju
Italijanski modni brend uvodi „poboljšanu verziju“ franšizinga. Šta će biti tačke oslonca nove strategije?
Franšizing u fokusu?
Britanski modni brend Marks & Spencer najavljuje zatvaranje svojih radnji u 10 zemalja. Franšize ovog brenda, međutim, iznenađujuće dobro posluju.
Cortefiel i u Tirani
Španski modni brend Cortefiel ima više od 470 radnji u 35 zemalja, a odnedavno, ponovo i u glavnom gradu Albanije.
Tržište diktira poslovne modele
Zašto su počeli da daju pojedinačnu franšizu za brend Tudors, koje poslovne modele nude i kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN
Nova modna franšiza u BiH
Modni brend Garinello, prepoznatljiv pre svega po košuljama, proširio je franšiznu mrežu i u Bosni i Hercegovini.
Radnja kao na platnu
Novi koncept Benetton radnji „On Canvas“ zaživeo je i u Zagrebu. Inovativni izgled radnji u Hrvatsku je donela kompanija Aria, jedan od primalaca ove italijanske modne franšize.
Nova šansa za džins
Tokom 2015. modni brend CIPO&Baxx otvorio je svega dve nove prodavnice. U želji da poboljša rezultat, cilja na multibrend radnje. Franšizni korner je najprigodniji format.
Uspešna godina za Conte of Florence
Za modni brend Conte of Florence, koji u Srbiji posluje kao franšiza, prošla godina je bila uspešna kada je reč o širenju maloprodajne mreže, ali i ukupnog poslovanja.
Luksuz je ekskluzivan
Koliko je franšizing luksuznih modnih brendova „zahtevniji“ od pokretanja franšize „običnih“ brendova?
Jačanje franšize tek sledi
Bosanskohercegovačka kompanija Alma Ras, pod čijim se brendom prodaju donji veš i spavaćice, posluje već 17 godina. Pre nekoliko godina odlučila je da maloprodajnu mrežu razvija i kroz franšizu.
Shoestar franšiza u Čačku
Lanac prodavnica obuće Shoestar bogatiji je za još jednu franšizu. Nova franšizna radnja otvorena je u Čačku.
Garinello u Crnoj Gori
Modni brend Garinello, prepoznatljiv pre svega po košuljama, pridružio je nedavno svojoj franšiznoj mreži još jednu prodavnicu – ovog puta u Crnoj Gori.
Moda iz Čačka u Pragu
Modni franšizni lanac P...S...Fashion otvorio je nedavno prvu franšiznu radnju u Pragu.
Korak po korak do franšize
Domaći maloprodajni lanac obuće Shoestar nedavno je otvorio prvu franšiznu radnju i ima u planu da mrežu i dalje širi kroz franšizu.
Uspešni u jakoj konkurenciji
Đura Šešlija, vlasnik kompanije Pro Domo System, prvi je primalac Garinello franšize. Do danas je ostao jedan od najuspešnijih.
Extreme Intimo u Parizu
Franšizni sistem Extreme Intimo potpisao je ugovor o master franšizi za teritoriju Francuske. Prva radnja je nedavno otvorena u Parizu.
Prva franšiza za Shoestar
Lanac prodavnica obuće Shoestar proširen je za još jedno prodajno mesto, i to u Kragujevcu. To je i prva franšizna radnja ovog lanca.
Brži razvoj kroz franšizu
Prva franšizna radnja modnog brenda Garinello otvorena je pre šest godina, a danas u mreži posluje već deset franšiza.
Modne franšize za preduzetne
Kompanija Pro Domo System ekskluzivni je zastupnik brenda Pierre Cardin za asortiman obuće i brenda Verde za asortiman tašni i modnih dodataka. Planira i davanje franšize.