farmacija i zdravlje
Prirodnim putem do franšize
Izvorno španski koncept dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse uspešno posluje i u Hrvatskoj. Pored poslovnica u Zagrebu i Zadru, planiraju da se prošire i u druge gradove.
Za tri godine na tri tržišta
Žaneta Badlikova, primalac master franšize slovenačkog brenda SpinaliS, napustila je pređašnji posao i posvetila se razvoju franšizne mreže. SpinaliS je tako ušao na tržišta Češke, Slovačke i Poljske.
Sedeti na dobroj stolici
SpinaliS stolicu za aktivno i zdravo sedenje koristi već nekoliko desetina hiljada ljudi, a poslednjih godina koncept se uspešno širi i kao franšiza.
Prvih deset godina
Hrvatski lanac prodavnica ekoloških proizvoda "bio&bio" nedavno je obeležio deset godina poslovanja.
Mlađi i bez stresa
Vlasnik E Rejuvenation koncepta planira da dalje razvija i komercijalizuje model „korporativne franšize“.
Strogo prirodan biznis
Hrvatska kompanija Biovega obeležava deset godina franšiznog koncepta „bio&bio“ i planira širenje franšizne mreže u zemljama Evropske unije.
Zdravi i tanki
NATURHOUSE širi svoju franšiznu mrežu nutricionističkih centara u Češkoj zavidnom brzinom. Mali gradovi dobijaju šansu.
U duhu vremena
Hrvatska kompanija Body Creator prilagodila je svoj koncept krizi i ponudila tržištu manje formate: corner i compact franšize.
Zabranjeno pušenje
Kada se jedan od vlasnika kompanije Viva partners uspešno odvikao od pušenja metodom Alena Kara, odlučio je da uzme franšizu Allen Carr’s Easy Way za tržište Srbije.