CityPal
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Vaš turistički vodič do dodatnog izvora prihoda ili sopstvenog biznisa
Fantastična prilika za lokalno stanovništvo zaljubljeno u svoj grad s iskustvom u prodaji oglasa
Vaš grad i oblast u kojoj živite su vam „pod kožom“ i znate njihovo srce i dušu. Znate šta je to na svakom uglu i volite posetiteljima i turistima da preporučite najbolja mesta i usluge u gradu. Osim toga, imate iskustvo u prodaji oglasnog prostora u digitalnim kanalima i/ili štampanim medijima, dinamična ste i komunikativna osoba.
Jesi li to ti? Drago mi je što smo se upoznali, jer imamo nešto skrojeno baš za vas.
CityPal je platforma pomoću koje lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje od njihovog grada putem CityPal štampanih mapa gradova, veb-stranice i mobilne aplikacije. CityPal nudi informacije tipa gde dobro jesti, gde popiti dobru kafu, koje restorane treba svakako obići, gde su noćni i drugi barovi, koje događaje posetiti, kakva je ponuda usluga koje mogu zatrebati na putu (automehaničarske, stomatološke, frizerske i tome slično).
Naime, današnji gost traži autentičnost i manje ga zanimaju profesionalne preporuke turističkih radnika. Mnogo mu je draže da čuje savet nekoga „iz stvarnog života“, nekoga s kojim može da se poistoveti, ko živi u tom gradu i najbolje zna gde treba ići da bi se destinacija doživela na pravi način.
Tu vi stupate na scenu, jer taj entuzijastični lokalac koji daje prave savete gostima vašega grada željnim autentičnih doživljaja ste upravo – vi!
- Potreban mali početni kapital
- Brzi povraćaj uloženih sredstava
- Teritorijalna ekskluzivnost za franšiznu jedinicu
Sopstvene poslovnice
2 (Zagreb, Istra)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
3 (Kvarner, Split, Dubrovnik)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Nudimo vam:
- Edukaciju i pomoć u prodaji
- Edukaciju u vođenju poslovanja
- Pravnu pomoć i materijale/ugovore
- Dizajnerske usluge i izradu dizajna mape grada/regije
- Lektorisanje tekstova na engleskom
- Objave na www.citypal.me i mobilnoj aplikaciji
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Investicija se vraća već u prvoj sezoni.
- Ulazna investicija: 500 evra godišnje
- Vreme potrebno od potpisivanja ugovora do početka korišćenja franšize: mesec dana
- Naknada za franšiznu licencu: 10%
- Očekivani povraćaj investicije: već od prve štampane mape vašeg grada/regije
- Očekivani prihodi od prodaje oglasa po pojedinačnoj mapi vašeg grada/regije: od 10.000 do 15.000 evra
- Mogućnost izdavanja više mapa godišnje
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Uslov je da je nije prodata licenca za grad/regiju koji vas zanima, a prednost imaju oni koji imaju iskustva u prodaji oglasa ili su trgovački putnici u HORECA sektoru, pa znaju puno vlasnika restorana i kafića.
Zahtevi za kandidate:
- Jaka motivacija za pokretanjem sopstvenog posla
- Iskustvo u prodaji oglasa
- Ljubav prema regiji u kojoj živite
- Spremnost na predan rad
- Dobri odnosi s klijentima
- Potreban inicijalni kapital
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Željko Gobac
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Potpisivanjem ugovora o franšizi francuska hotelska grupa Accor ulazi na tržište Srbije s brendom Mövenpick.
Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
Direct Booker, franšizni sistem turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smeštajem, započinje poslovanje na tržištu Poljske. Ujedno su franšiznu mrežu proširili i u regionu.
Pod kojim uslovima je moguće franšizni ugovor preneti na drugo lice? Direct Booker, agencija za upravljanje privatnim smeštajem, daje dobar primer.
Koje tržište je „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, ko su idealni partneri i koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Booker-a
Veliki hotelski lanci u Evropi sve češće pribegavaju franšiznom modelu poslovanja, navodi se u izveštaju „Hotel Franchising in Europe 2019“ konsultantske kuće HVS.
Leo i Marilia Duda su bračni par koji uspešno spaja hrvatske i peruanske kulturološke razlike. Oni su u oktobru prošle godine kupili franšizu Direct Booker-a i pokrenuli posao u Peruu.
Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smeštaja koja povezuje rentijere i turiste, potpisala je ugovor o franšizi za Ličko-senjsku županiju u Hrvatskoj.
Franšiznoj porodici Direct Booker-a pridružila su se tri nova člana – zapadni deo Hrvatske je sada u potpunosti pokriven mrežom primalaca franšize.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.