gastronomija i ugostiteljstvo
Zaradi na jeftinoj kafi
Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.
Zdrava hrana, dobra investicija
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.
Brza zdrava hrana
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po meri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal i ko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaš
Kad kafa postane više od užitka
Franšizni lanac Meron namerava da proširi svoj koncept kafeterija u sve zemlje Evropske unije. Otvoreni su za saradnju i s preduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.
Franšiza za restoran zdrave hrane
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine proslavlja deceniju poslovanja. Nakon što su otvorili tri restorana u Beogradu i stekli dragoceno iskustvo, odlučili su da ponude franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Slatki biznis s krofnama
Franšizni sistem Donuterie zainteresovan je da mrežu svojih poslastičarnica razvije i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?
Jubilarno u Beogradu
McDonald’s je otvorio dvadeseti restoran u Beogradu, a trideset prvi u Srbiji.
Ukusi mora u franšizi
Spojili su ljubav prema ribi, moru i gastronomiji i pokrenuli ulični riblji bar Tunaholic. Ovaj gastro kutak, osmišljen do najsitnijih detalja, brzo je razvio i ponudio franšizu. Koje uslove treba da ispune potencijalni franšizni partneri Tunaholic-a?
CHIPAS stiže u Visoko
Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.
Suši i za preduzetne Slavonce
Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A's-a, koncepta za pripremu i prodaju sušija „to go“. Prva prodajna jedinica je nedavno otvorena u regiji Slavonije, a kako nalaže koncept kompanije, poslovanje će nakon uhodavanja preuzeti primalac franšize.
Izvući najbolje iz izazova
Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltin, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka
Picerije za preduzetne
Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Evropi – traži primaoce franšize koji bi želeli da otvore i vode više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
U svim glavnim gradovima Evrope
Kako teče poslovanje i razvoj mreže u uslovima pandemije te gde se još može očekivati otvaranje franšiznih poslastičarnica pod brendom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Stranjak
Bezbedna dostava hrane
Minimalan kontakt s klijentima, redovna upotreba dezinficijensa i stalne provere zdravstvenog stanja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako ove principe jedan franšizni sistem primenjuje u praksi?
Licenca za „dobru hranu“
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i poslastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regionu, ali i zemljama EU. U svojoj mreži imaju već dve franšizne jedinice.
Od fritula do franšize
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primer kako se od malog porodičnog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, šta je potrebno za profitabilno poslovanje i ko bi bili poželjni primaoci franšize?
Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu
Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Drugačije potrebe, drugačija misija
Alesandro Lacaroni, primalac master franšize brenda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih picerija u zemlji koja je – „izmislila“ picu
Stejkhaus restoran, franšiza finih ukusa
Lanac porodičnih restorana iz Letonije Steiku Haoss planira širenje i van granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i preduzetnicima iz ove regije.
Slatki odgovor na krizu
Dobar proizvod i lojalnost kupaca se isplate u teškim vremenima – uverili su se u lancu poslastičarnica La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove razvoja franšizne mreže.