gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.01.2019.

Novi primalac s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ označili su otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 21.12.2018.

Kap po kap

Sa tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018, broj Starbucks-a na tržištu Mađarske povećaće se na 27.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.12.2018.

Pokrenuti posao bez straha

Kao primalac franšize, Matej Varga je pet godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vreme, bio je i razvojni agent ovog brenda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Šta su dobre strane višestrukog franšizinga i zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog brenda“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.11.2018.

Po ukusu lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam evropskih zemalja. Ovih je dana otvorio i prvi restoran u Londonu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.11.2018.

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki lanac brze hrane Burger King ne posustaje u ambicioznim planovima širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.11.2018.

Za 30 godina poslovanja 27 restorana

McDonald’s, jedan od najvećih franšiznih lanaca u svetu, proširio je svoju mrežu u Srbiji otvaranjem 27. restorana u šoping centru Promenada u Novom Sadu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.10.2018.

Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvaranje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primalac Subway franšize

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.10.2018.

Strateško prepuštanje poslovanja

Starbucks namerava da „prepusti“ upravljanje razvojem na četiri tržišta Zapadne Evrope dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, kompaniji Alsea.

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.10.2018.

Kafa u franšizi „za poneti“

Samouslužni aparati za kafu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i porodična firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere sada traže širom Hrvatske.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.10.2018.

Na legendarnoj surferskoj plaži

Surf'n'Fries, brend iz Rijeke poznat po prodaji pomfrita „za poneti“, otvorio je svoj prvi franšizni objekt u Australiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.09.2018.

Iznad očekivanog

Po isteku prve godine rada, rezultati prodaje iz Subway-a u Hrvatskoj pokazuju zanimljive trendove na ovom tržištu. Premijum segment traženiji nego u ostatku regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.09.2018.

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dve godine otkako je Starbucks najavio da ulazi na tržište Italije. Prva kafeterija je konačno otvorena početkom septembra u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.09.2018.

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvezao prvu jugoslovensku franšizu, šta ga je dovelo do novog projekta i zašto franšizing doživljava kao ozbiljan, ali osetljiv posao, govori Dušan Radović

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.09.2018.

S Istoka na Zapad

Američki lanac picerija Papa John's dobija prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Evropi.

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.08.2018.

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kafom kupovinom franšiznog brenda Costa Coffee od britanske kompanije Whitbread.

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.08.2018.

Šta kad u Grčkoj kažemo espreso...?

Kafa je kafa, ali nije, ipak, svuda i uvek ista. Šta u Grčkoj predstavlja brend MIKEL i zašto ga danas smatraju „ugostiteljskim čudom“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.08.2018.

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A’s, koncept koji podrazumeva pripremu i prodaju sušija u okviru trgovačkih objekata, proširio je svoju franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.08.2018.

Tri u jedan i više od toga

Sakupljajući iskustva sa različitih meridijana, Miroslav Nenadović je u Valjevu otvorio jedinstven lokal Dib&Duz koji nije ni obična pekara ni picerija ni kafić. Zapravo, Dib&Duz je sve to zajedno, ali i više od toga.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.08.2018.

Kafa iz Nju Orleansa za ceo svet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i težnji da se otvore nova tržišta i nađu novi franšizni partneri.

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.07.2018.

Privlačnost velikog tržišta

Kao najmnogoljudnija zemlja sveta sa izuzetno snažnom ekonomijom, Kina je više nego „poželjna destinacija“ za franšize sa severnoameričkog kontinenta.

1
3
4
5
sledeći  
poslednji