gastronomija i ugostiteljstvo

Nova franšiza u susedstvu
Popeyes, američki lanac poznat po specijalitetima od piletine, ulazi na tržište Rumunije. Planirano je da prvi restoran bude otvoren 2022. godine.

Pizza Hut budućnosti
Godina 2020. je bila godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovo raste, a zainteresovani su i za širenje u zemljama ovog regiona.

Japanska kuhinja u malom formatu
Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope

Zaradi na jeftinoj kafi
Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.

Zdrava hrana, dobra investicija
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.

Brza zdrava hrana
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po meri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal i ko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaš

Kad kafa postane više od užitka
Franšizni lanac Meron namerava da proširi svoj koncept kafeterija u sve zemlje Evropske unije. Otvoreni su za saradnju i s preduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

Franšiza za restoran zdrave hrane
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine proslavlja deceniju poslovanja. Nakon što su otvorili tri restorana u Beogradu i stekli dragoceno iskustvo, odlučili su da ponude franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.

Slatki biznis s krofnama
Franšizni sistem Donuterie zainteresovan je da mrežu svojih poslastičarnica razvije i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?

Jubilarno u Beogradu
McDonald’s je otvorio dvadeseti restoran u Beogradu, a trideset prvi u Srbiji.

Ukusi mora u franšizi
Spojili su ljubav prema ribi, moru i gastronomiji i pokrenuli ulični riblji bar Tunaholic. Ovaj gastro kutak, osmišljen do najsitnijih detalja, brzo je razvio i ponudio franšizu. Koje uslove treba da ispune potencijalni franšizni partneri Tunaholic-a?

CHIPAS stiže u Visoko
Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.

Suši i za preduzetne Slavonce
Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A's-a, koncepta za pripremu i prodaju sušija „to go“. Prva prodajna jedinica je nedavno otvorena u regiji Slavonije, a kako nalaže koncept kompanije, poslovanje će nakon uhodavanja preuzeti primalac franšize.

Izvući najbolje iz izazova
Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltin, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka

Picerije za preduzetne
Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Evropi – traži primaoce franšize koji bi želeli da otvore i vode više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

U svim glavnim gradovima Evrope
Kako teče poslovanje i razvoj mreže u uslovima pandemije te gde se još može očekivati otvaranje franšiznih poslastičarnica pod brendom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Stranjak

Bezbedna dostava hrane
Minimalan kontakt s klijentima, redovna upotreba dezinficijensa i stalne provere zdravstvenog stanja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako ove principe jedan franšizni sistem primenjuje u praksi?

Licenca za „dobru hranu“
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i poslastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regionu, ali i zemljama EU. U svojoj mreži imaju već dve franšizne jedinice.

Od fritula do franšize
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primer kako se od malog porodičnog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, šta je potrebno za profitabilno poslovanje i ko bi bili poželjni primaoci franšize?

Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu
Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak