ostale usluge

Najbolje tek dolazi
O tome kako Chem Dry posluje u regiji, šta su primetili da su odlike ovih tržišta i šta novo mogu da ponude, razgovaramo sa Milošem Ninkovićem.

Duh starog Novog Sada
Kako je prodao franšizu Manuala u Holandiji, osmislio evropski nastup američkog giganta Avirex i koji su dalji planovi za Manual - razgovaramo sa Sinišom Žarinom.

Daleko od očiju države i banaka
O razvoju franšizinga u Sloveniji, ciljevima Franšizne asocijacije Slovenije i problemima franšiznih sistema - razgovaramo sa Barbarom Humar Gerbeč.

Videti i biti viđen
O utiscima sa Sajma franšiza u Parizu, o sajmovima i trendovima uopšte, a posebno o mestu "nas u svemu tome", razgovaramo sa Igorom Bogojevićem.

Sajam u brojkama
Nedavno je završen najveći evropski međunarodni Sajam franšiza u Parizu. Pogledajmo šta kažu brojke...

420 ideja za posao!
U Parizu se krajem marta održava najveći evropski sajam iz oblasti franšizinga. Najnoviji trendovi i ideje za posao stižu iz čitavog sveta.

Moramo bolje
U franšizingu, kao i u biznisu uopšte, postoji dobar i loš ambijent. O komponentama bez kojih biznisa nema - edukaciji, motivaciji, udruženjima i networkingu razgovaramo sa Blagoja Petruševim.

Hleba i reklama
BK Solutions, poljska kompanija za štampanje reklama na kesicama za hleb, traži primaoce master franšize na svim tržištima u Evropi.

Dobar biznis model je ključ uspeha
O zabludama primalaca franšize, nedostatku izvora finansiranja i neuspehu poznatih brendova u Hrvatskoj razgovaramo sa Robertom Bilićem.

U Pariz po poznate brendove
Na Sajmu franšiza u Parizu skoro petsto izlagača će predstaviti svoj model poslovanja kroz franšizu.

Pažnja, pažnja!
Jumicar uči „male vozače“ da postanu oprezni učesnici u saobraćaju. Kompanija sada traži i primaoce master franšize u zemljama Balkana.

Stigla vam je pošta
Sve veći broj pošta u svetu svoju mrežu širi i franšizno, naročito u manjim mestima u kojima je kroz direktno prisustvo teško poslovati profitabilno.

Sajam biznisa i franšizinga
Prvi u nizu godišnjih sajmova franšizinga u Češkoj održava se 22. i 23. februara u Pragu.

Vreme za franšizu tek dolazi
Centar za franšizu u Osijeku ove godine slavi deset godina rada. O postignutom, regionalnoj saradnji franšiznih udruženja i tržištu franšiza u regionu razgovaramo sa Aleksandrom Ercegom.

Gospodin kesten!
Jedna od brzorastućih franšiza u oblasti “ulične hrane” u Ukrajini je prodaja pečenog kestena i razvija se pod brendom kompanije “Pan Kaštan”.

Vojnički čisto
Iako je vojno lice, Milošu Ninkoviću ne smeta da održava tekstilne obloge i nameštaj, naprotiv. Američka franšiza Chem Dry uspešno posluje u Srbiji.

Gde i car ide peške...
Holanđani su poznati po svojim predivnim lalama i vetrenjačama. Ovaj put su ipak privukli pažnju originalnom franšiznom mrežom...javnih toaleta.

Hleb naš nasušni
Papirne kese za hleb kao reklamni prostor? Neobična i jednostavna ideja poljske kompanije BK Solutions.

Zelena trava doma mog
Mr. Green Grass je do sada bio dobro poznat samo mušterijama koje drže do lepote svojih bašti i travnjaka. Vlasnici koncepta su sada spremni da svoje znanje prenesu na potencijalne primaoce franšize.

Nije svugde isto
Master franšiza Cartridge World za CI Evropu, poljska kompanija Direct eServices S.A. je pred stečajem. Na sreću, u Srbiji sistem posluje dobro, i - raste.