INTEKO
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
„INTEKO“ je privatna kompanija osnovana još 1994. godine sa namerom da klijentima pruža sveobuhvatnu podršku prilikom izgradnje, rekonstrukcije, adaptacije i održavanja sportskih terena i objekata. Naši sportski materijali i sistemi se mogu naći u preko 3000 izgradjenih sportskih terena širom Evrope i USA.
Sport je danas jako važan segment života i to ne samo porfesionalaca već i ljudi koji se sportom bave amaterski i rekreativno. Sport čine fitnes, zadovoljstvo, sreća, želja, volja… dok kvalitetne sportske podloge pomažu da sportisti sva ova iskustva prikažu sa najboljim performansama. Naša strast za sportom nas obavezuje kreirati sportske podloge koje su inovativne i sigurne.
Iznad svega vjerujemo u ljude i u rezultate koji se mogu postići trudom i strašću.
Zbog toga volimo sport.
ZAŠTO POSTATI INTEKO PARTNER?
- Ekskluzivnost u prodaji sportskih podloga, hala i dogovorenih rekonstrukcija
- Prihodi od prodaje sportskih podloga, hala i sklopljenih poslova rekonstrukcije
- Eksluzivnost u pregovaranju i komunikaciji sa klijentima pod brendom INTEKO
- Prethodno iskustvo nije potrebno
- Motivisani prihodi i zarade
- INTEKO PARTNER kreira svoje radno vreme po želji
- Nema troškova skladišta, kancelarija, materijala, kao ni operativnih troškova
- Nema skrivenih dodatnih investicionih troškova, svi troškovi su pokriveni od strane Inteka
- INTEKO zarađuje za tebe i umesto tebe. Do klijenata se dolazi na dva načina:
- Active – na osnovu PARTNEROVOG poslovnog zalaganja
- Passive – INTEKO prosledjuje Inteko PARTNERIMA zahteve potencijalnih klijenata (rotation system)
- Starter Kit sadrži sve marketinške materijale potrebne za početak poslovanja
- Besplatna konstantna obuka za unapređivanje znanja prodaje, marketinga pregovaranja itd.
- Podrška Fransiznom partneru u izgradnji što veće mreže klijenata
- Međunarodni brand, marketinška i promo podrška: štandovi, učestvovanje na svetskim sajmovima, web baneri, reklame, social media itd.
- Inteko franšizni model je kreiran za ambiciozne ljude koji žele da sarađuju sa ostalim talentovanim poslovnim ljudima u cilju kreiranja energične i dinamične sredine.
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Korišćenje logo brenda
- Inteko Know How
- Obuka: prodaja, marketing, pregovaranje
- Inteko General Marketing & sales strategy
- Mogućnost korišćenja naših kancelarija
- Prosleđivanje klijenata i projekata iz centrale (Passive, rotation)
- Marketinška podrška: sajmovi, sponzorstva, baneri, reklame, katalozi, vizit karte
- Individualne ideje (odobrenje od Inteka)
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Operativni troškovi: 0 EUR
- Investicije (material, kancelarija, skladište): 0 EUR
- Franšizna Licenca: 1.200 EUR
- Investicija se vraća višestruko već u prvoj godini
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Motivisani, sposobni da donose odluke
- Strast prema sportu i preduzetništvu
- Ljubazni
- Organizovani, odgovorni
- Lap top i mobilni telefon
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Dejan Cekić
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
Vrlo brzo po otvaranju „Muzej čokolade“ u Beogradu je postao turistička atrakcija i uverio svog idejnog tvorca i vlasnika da se radi o biznisu u koji je vredelo ulagati.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge. Šta se promenilo te na šta sada mogu računati primaoci ove franšize?
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primaoci franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje bi sve još uslove trebalo da ispune ako žele da otvore i vode franšizni centar pod ovim brendom?
Želeli su da ponude jedinstveno iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posetioce svih uzrasta. „Muzej čula“ je za kratko vreme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele da pokrenu biznis u ovoj oblasti sada mogu da razmisle i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku preduzetnim ljudima širom regiona.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.