KiDS Escape Room

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

KiDS Escape Room je hrvatski brend, koji je nastao 2019. godine, sa prvom poslovnicom u Rijeci, kao spoj dva segmenta: edukacija i zabava. Usluge brenda namjenjene su djeci u dobi od 7 do 13 godina, a glavna niša brenda i generator zarade su proslave rođendana.

Koncept se bazira na inovativnoj igri u tematskim sobama, nalik escape room igrama za odrasle, no sa naglaskom na: timski rad, edukaciju, razvijanje kreativnosti i mašte te potpuno interaktivnu igru koja potiče sudjelovanje svih članova tima. Igre u tematskim sobama osmišljene su od strane stručnih osoba, te su u potpunosti prilagođene dječjoj dobi pružajući im nezaboravno i posebno iskustvo. 

Koje su posebnosti KiDS Escape Room franšize?

  • prepozatljiv KiDS Escape Room brend
  • kvaliteta, inovativnost i posebnost usluge
  • minimalna konkurencija
  • investiranje u brzo rastuću dječju i obiteljsku entertainment industriju
  • niska početna ulaganja te brz povrat investicije (unutar prve godine)
  • osigurana podrška i motivacija prije i nakon otvaranja
  • vremenska investicija franšizera: od 10 do 20 sati tjedno

Kako zarađujemo?

  • proslave rođendana
  • igre u tematskim sobama
  • team building
  • posjeti škola
  • obiteljske igre (vrlo atraktivno za objekt na turističkoj lokaciji, koji onda može poslovati i u manjem prostoru, samo sa tematskim sobama i bez party room-a, javiti se za posebnu ponudu)

Sopstvene poslovnice

2 (Rijeka, Zadar)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

3 Hrvatska (Pula, Split, Slavonski Brod)
1 Srbija (Niš)

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

Što sve primalac franšize dobijaa kupovinom KiDS Escape Room franšize:

  • pravo na KiDS Escape Room brend
  • detaljan operativni priručnik  (kompletan know-how)
  • scenarije tematskih soba
  • vizuelni identitet
  • deo na web stranici i mail adresu
  • trening osoblja
  • verifikaciju lokacije
  • podršku pri opremanju lokacije i tematskih soba
  • izradu custom eksponata
  • marketinšku podršku i marketing plan
  • savetovanje i podršku tokom poslovanja
  • motivaciju za ostvarenje ciljeva.

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

  • Očekivani iznos investicije: Zavisi od veličine grada
  • Royalty fee: Zavisi od veličine grada
  • Početna investicija: Zavisi od veličine i stanja poslovnog prostora, od 13 000€ pa na više (plus ulazna franšizna naknada)

 


OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

Lokacija i prostor:

Za KiDS Escape Room centar:

  • gradovi sa više od 45 000 stanovnika
  • potreban je prostor veličine od 80 do 300 m2 (lobby, party room, 1-4 tematske sobe, sanitarni čvor), u neposrednoj blizini parkirališta i kafića

Za KiDS Escape Room poslovnicu u turističkom mestu:

  • veliki protok turista sa naglaskom na porodične destinacije
  • potreban je prostor od 50 m2 (lobby, tematska soba, sanitarni čvor)

Ko sve može postati KiDS Escape Room primalac franšizer?

  • osoba koja želi da posluje u industriji za decu
  • osoba preduzetničkog duha
  • osoba koja poznaje gradske lokacije pogodne za otvaranje KiDS Escape Room objekta
  • osoba koja je finansijski stabilna te ima sredstva potrebna za ulaganje

Prethodno radno iskustvo u industriji nije potrebno, primalac franšize će uz početni trening te operativni priručnik biti sposoban da potpuno samostalno vodi KiDS Escape Room objekt.

  • Neko ko je ambiciozan, želi da raditza sebe, da stvara i zarađuje a da pri tome ima puno slobode.

INFORMACIJE O DAVAOCU

PR KIDS ESCAPE ROOM MASTER

Božidarčev 19, 18 000 Niš, Srbija

+381600853215

fransiza@kidsescape.rs

kidsescape.rs

Kontakt osoba za kandidate

Dušan Knežević

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno KiDS Escape Room. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Pun potencijal nakon pandemije /14.09.2021.

Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge. Šta se promenilo te na šta sada mogu računati primaoci ove franšize?

Zdrava poslovna priča /20.05.2021.

Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primaoci franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje bi sve još uslove trebalo da ispune ako žele da otvore i vode franšizni centar pod ovim brendom?

Šansa u čudesnom svetu muzeja /28.04.2021.

Želeli su da ponude jedinstveno iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posetioce svih uzrasta. „Muzej čula“ je za kratko vreme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.

Franšiza za svet modernih berberina /16.04.2021.

Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele da pokrenu biznis u ovoj oblasti sada mogu da razmisle i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku preduzetnim ljudima širom regiona.

Preko franšize u svet gejminga /22.03.2021.

Voditi „esports arenu“ može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Šta nudi sistem Friendly Fire i koje uslove treba da ispune potencijalni primaoci ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.

Do stručnjaka preko mreže /09.12.2020.

Qjob pomaže povezivanju stručnjaka-profesionalaca i korisnika usluga na mreži. Franšizom žele da uđu i na tržište naše zemlje. Šta nude i koji su uslovi saradnje?

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.

PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.