KiDS Escape Room
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
KiDS Escape Room je hrvatski brend, koji je nastao 2019. godine, sa prvom poslovnicom u Rijeci, kao spoj dva segmenta: edukacija i zabava. Usluge brenda namjenjene su djeci u dobi od 7 do 13 godina, a glavna niša brenda i generator zarade su proslave rođendana.
Koncept se bazira na inovativnoj igri u tematskim sobama, nalik escape room igrama za odrasle, no sa naglaskom na: timski rad, edukaciju, razvijanje kreativnosti i mašte te potpuno interaktivnu igru koja potiče sudjelovanje svih članova tima. Igre u tematskim sobama osmišljene su od strane stručnih osoba, te su u potpunosti prilagođene dječjoj dobi pružajući im nezaboravno i posebno iskustvo.
Koje su posebnosti KiDS Escape Room franšize?
- prepozatljiv KiDS Escape Room brend
- kvaliteta, inovativnost i posebnost usluge
- minimalna konkurencija
- investiranje u brzo rastuću dječju i obiteljsku entertainment industriju
- niska početna ulaganja te brz povrat investicije (unutar prve godine)
- osigurana podrška i motivacija prije i nakon otvaranja
- vremenska investicija franšizera: od 10 do 20 sati tjedno
Kako zarađujemo?
- proslave rođendana
- igre u tematskim sobama
- team building
- posjeti škola
- obiteljske igre (vrlo atraktivno za objekt na turističkoj lokaciji, koji onda može poslovati i u manjem prostoru, samo sa tematskim sobama i bez party room-a, javiti se za posebnu ponudu)
Sopstvene poslovnice
2 (Rijeka, Zadar)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
3 Hrvatska (Pula, Split, Slavonski Brod)
1 Srbija (Niš)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Što sve primalac franšize dobijaa kupovinom KiDS Escape Room franšize:
- pravo na KiDS Escape Room brend
- detaljan operativni priručnik (kompletan know-how)
- scenarije tematskih soba
- vizuelni identitet
- deo na web stranici i mail adresu
- trening osoblja
- verifikaciju lokacije
- podršku pri opremanju lokacije i tematskih soba
- izradu custom eksponata
- marketinšku podršku i marketing plan
- savetovanje i podršku tokom poslovanja
- motivaciju za ostvarenje ciljeva.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Očekivani iznos investicije: Zavisi od veličine grada
- Royalty fee: Zavisi od veličine grada
- Početna investicija: Zavisi od veličine i stanja poslovnog prostora, od 13 000€ pa na više (plus ulazna franšizna naknada)
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Lokacija i prostor:
Za KiDS Escape Room centar:
- gradovi sa više od 45 000 stanovnika
- potreban je prostor veličine od 80 do 300 m2 (lobby, party room, 1-4 tematske sobe, sanitarni čvor), u neposrednoj blizini parkirališta i kafića
Za KiDS Escape Room poslovnicu u turističkom mestu:
- veliki protok turista sa naglaskom na porodične destinacije
- potreban je prostor od 50 m2 (lobby, tematska soba, sanitarni čvor)
Ko sve može postati KiDS Escape Room primalac franšizer?
- osoba koja želi da posluje u industriji za decu
- osoba preduzetničkog duha
- osoba koja poznaje gradske lokacije pogodne za otvaranje KiDS Escape Room objekta
- osoba koja je finansijski stabilna te ima sredstva potrebna za ulaganje
Prethodno radno iskustvo u industriji nije potrebno, primalac franšize će uz početni trening te operativni priručnik biti sposoban da potpuno samostalno vodi KiDS Escape Room objekt.
- Neko ko je ambiciozan, želi da raditza sebe, da stvara i zarađuje a da pri tome ima puno slobode.
INFORMACIJE O DAVAOCU
PR KIDS ESCAPE ROOM MASTER
Božidarčev 19, 18 000 Niš, Srbija
+381600853215
Kontakt osoba za kandidate
Dušan Knežević
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
Vrlo brzo po otvaranju „Muzej čokolade“ u Beogradu je postao turistička atrakcija i uverio svog idejnog tvorca i vlasnika da se radi o biznisu u koji je vredelo ulagati.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge. Šta se promenilo te na šta sada mogu računati primaoci ove franšize?
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primaoci franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje bi sve još uslove trebalo da ispune ako žele da otvore i vode franšizni centar pod ovim brendom?
Želeli su da ponude jedinstveno iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posetioce svih uzrasta. „Muzej čula“ je za kratko vreme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele da pokrenu biznis u ovoj oblasti sada mogu da razmisle i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku preduzetnim ljudima širom regiona.
Voditi „esports arenu“ može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Šta nudi sistem Friendly Fire i koje uslove treba da ispune potencijalni primaoci ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Qjob pomaže povezivanju stručnjaka-profesionalaca i korisnika usluga na mreži. Franšizom žele da uđu i na tržište naše zemlje. Šta nude i koji su uslovi saradnje?
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.