Friendly Fire
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Friendly Fire je franšiza Esports Arena prilagođena za korisnike iz generacije Z, generacije koja gaming doživljava kao integralni deo svoje posebnosti.
Esports Arena je mesto odlične atmosfere, druženja, zabave i takmičenja u kompetetivnim igrama. Za razliku od drugih zabavnih aktivnosti, Esports Arena postaje zabavnija što je posećenija. Prosečna franšiza ima preko 100 dnevnih poseta.
Friendly Fire franšiza donosi prihode od usluga i proizvoda, a karakteriše je visoka marža. Gaming i e-sports industrija rastu iz godine u godinu, a time i Friendly Fire dobija na popularnosti.
Idealna lokacija za Friendly Fire franšizu je naseljeno područje sa mnogo mlade populacije. Idealan prostor je od 100 do 300 m2. Idealan primalac franšize je preduzetnik sa strašću za gaming-om.
Friendly Fire franšiza ima niske operativne troškove što je čini otpornom na krize i recesije.
Sopstvene poslovnice
1 u Austriji (Beč)
3 u Hrvatskoj (Zagreb)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
4 u Bosni i Hercegovini (Sarajevo, Mostar, Zenica, Ljubuški)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Friendly Fire pruža organizovanu podršku za:
- franchise i business probleme
- IT (hardware i software)
- marketing
Prilikom otvaranja Friendly Fire izrađuje sve planove (građevinski radovi, podovi, struja, ventilacija, klimatizacija, IT), a postoji mogućnost i iznajmljivanja opreme (računari, konzole i nameštaja) kako bi se smanjio CAPEX.
Za vreme izgradnje franšize, Friendly Fire je konstantno dosutpan za konsultacije.
Friendly Fire organizuje trening i intenzivno pomaže u Grand Openingu. U periodu nakon otvaranja Friendly Fire je intenzivno uključen i pomaže vlasniku da pokrene posao na ispravan način.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Početna investicija je od 70.000 € do 250.000 €.
- Initial franchise fee je 15.000 €
- Royalties:
- 10% neto vrednosti prodatih usluga
- 3% neto vrednost prodatih proizvoda
- Marketing:
- Globalni - 3% neto vrednosti prodatih usluga
- Regionalni - 1% neto vrednosti prodatih usluga
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Gusto naseljeno područje (minimalno 20.000 stanovnika), prostor od 100 do 300 m2, mlada populacija. Nije nužno da prostor bude na prometnoj ili istaknutoj mikro-lokaciji. Parking i javni prevoz su poželjni.
INFORMACIJE O DAVAOCU
FRIENDLY FIRE FRANCHISING LTD.
3 Gower Street, London, WC1E 6HA, UK
+385 98 957 0048
Kontakt osoba za kandidate
David Kosir (SR
EN)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
Voditi „esports arenu“ može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Šta nudi sistem Friendly Fire i koje uslove treba da ispune potencijalni primaoci ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
Vrlo brzo po otvaranju „Muzej čokolade“ u Beogradu je postao turistička atrakcija i uverio svog idejnog tvorca i vlasnika da se radi o biznisu u koji je vredelo ulagati.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge. Šta se promenilo te na šta sada mogu računati primaoci ove franšize?
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primaoci franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje bi sve još uslove trebalo da ispune ako žele da otvore i vode franšizni centar pod ovim brendom?
Želeli su da ponude jedinstveno iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posetioce svih uzrasta. „Muzej čula“ je za kratko vreme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele da pokrenu biznis u ovoj oblasti sada mogu da razmisle i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku preduzetnim ljudima širom regiona.
Qjob pomaže povezivanju stručnjaka-profesionalaca i korisnika usluga na mreži. Franšizom žele da uđu i na tržište naše zemlje. Šta nude i koji su uslovi saradnje?
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.