roba široke potrošnje
Iberijci u Hrvatskoj
Španski trgovinski lanac DIA voleo bi da se proširi na tržište Hrvatske kao franšiza. Trenutno su u potrazi za primaocem master franšize.
Za sreću je potrebna hrabrost!
Neumorni preduzetnički duh Dragana Jovanovića nagnao ga je da se okuša kao primalac franšize trgovine DIS i modnog brenda Time out, izgradi tržni centar i još štošta...
Prijateljstvo, posao i poslastica
Čeda Đorđević je poverovao svom prijatelju, vlasniku kompanije Vanilica, i od vlasnika menjačnice postao primalac franšize za prodaju torti i kolača.
Kako to radi Konzum
Zagrepčani pre polaska na posao prvo mogu da obave kupovinu u Konzumovoj internet prodavnici, a po povratku kući u radnji preuzmu pripremljene kese. Od skoro će tako moći da pazare i Osječani i Splićani.
Slatki ukus promene
Slatka kuća „Vanilica“ priprema novi brend za narednu godinu, pojačava marketing, pokreće izvoz i otvara još dve franšize u Beogradu.
Interex se širi
Trgovinski lanac Interex, deo francuske Les Mousquetaires-Intermarché grupacije, otvara uskoro novu sopstvenu prodavnicu u Beogradu.
Mnogo više uz DIS
Kompanija DIS očekuje da se broj primalaca njihove franšize i franšiznih radnji u narednoj godini poveća za 10 odsto.
„Broj jedan“ iz Zemun Polja
Prodavnicu u Zemun Polju Steva Trač je otvorio pre sedam godina da bi obezbedio posao ženi i deci, a poslednjih godinu dana posluje u franšiznom sistemu „Moja radnja”.
Od papirića do franšize
Trenutno u Srbiji posluju dva franšizna objekta pod imenom Zla shtek, a interesovanje za širenje franšizne mreže postoji i u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.
Moja radnja
U Srbiji sve više trgovaca počinje da širi mrežu kroz franšize ili partnerske radnje. Biljana Mašić, rukovodilac projekta „Moja radnja“, govori o prednostima za trgovce koji postanu partneri kompanije Metro.
Budućnost u kućnim ljubimcima
Saša Milutinović je, sasvim slučajno, postao vlasnik master franšize švedske kompanije Husse – i nije se pokajao.
Vraćaju se Rode
Trgovački lanac Mercator S obogatio je maloprodajnu mrežu sa 48 samostalnih trgovinskih radnji koje će ubuduće poslovati pod brendom Roda
Slatka radionica
Nedavno je u beogradskom TC Medaković otvorena deseta franšizna prodavnica kompanije "Vanilica", proizvođača torti i sitnih kolača.
Robne marke jesu šansa
Britanski trgovački lanac Tesco traži dobavljače iz Hrvatske.
Pohod na istok
Nemačka Rewe grupa nastavlja širenje mreže, a pre svega svog maloprodajnog lanca Billa, u centralnoj i istočnoj Evropi.
Privatne robne marke u trendu
Srpski regionalni trgovinski lanac Gomex kao najvažniji strateški cilj postavio razvoj i širenje asortimana privatnih robnih marki.
Carrefour sve bliži
Grčka kompanija Marinopoulos, vlasnik master franšize trgovinskog lanca Carrefour na Balkanu, proširila je početkom oktobra svoju mrežu trgovina i na makedonsko tržište.
Balkan u žiži
Francuski trgovački lanac Intermarché napušta rumunsko tržište jer želi da svoje poslovanje fokusira na Balkan
Staro partnerstvo novi oblik: Idemo dalje kao franšiza!
Carrefour ostaje u Grčkoj - ali na novi način. Franšizom do boljih rezultata.
„Moja radnja“ u komšiluku
Trgovinske radnje iz Požarevca, Sprint i Mijatović, uključile su se u franšizni koncept poslovanja koji razvija nemačka kompanija Metro Keš end Keri (Cash&Carry) pod brendom „Moja radnja“.