Deca na prvom mestu
Originalni edukativni program s LEGO kockama koji decu na zabavan način uvodi u svet prirode, nauke i tehnike razvija se pod imenom Edukido i nastao je u Poljskoj. Na tom tržištu, Edukido ima 59 edukativnih centara, ali su ambicije ovog koncepta neuporedivo veće. Kompanija želi da proširi poslovanje i u druge evropske zemlje i već je u potrazi za lokalnim partnerima – primaocima franšize. Kad razmišljaju o mogućim kandidatima, u kompaniji kažu da ih ne bi iznenadilo ako sledeći partner bude žena – sudeći barem prema dosadašnjem iskustvu.
Zanimljiv je, naime, podatak koji iznosi direktorka Edukida Ana Stasjuk. – Čak 66 odsto centara u Poljskoj, kao i master franšizu u Hrvatskoj – vode žene. Pa i u sedištu Edukida rade uglavnom žene, koje čine skoro 70 odsto zaposlenih – otkriva Stasjuk.
– Primećujemo da žene, bez obzira na to da li imaju decu ili ne, žele da se bave poslovima koji imaju značaj, donose nešto novo i dobro, a često je to u oblasti obrazovanja dece. Edukido je upravo osmišljen u skladu sa aktuelnim trendovima u vaspitanju i obrazovanju dece i naše primateljke franšize to vrlo dobro znaju – dodaje ona.
Vođenje Edukido centra nije preterano zahtevan biznis, kad se uzme u obzir da je franšizni koncept dobro ustrojen, a podrška davaoca franšize sveobuhvatna i pravovremena. – Sve to omogućava primaocima franšize da mnogo lakše usklađuju svoje profesionalne ambicije sa porodičnim životom – primećuje Stasjuk i dodaje da je ovo sigurno jedan od razloga zašto među primaocima Edukido franšize ima nešto više žena. Među njima su i majke koje su odlučile da se posle porodiljskog odsustva ne vrate na stari posao, već posvete sopstvenom biznisu – pre svega, zbog fleksibilnijeg radnog vremena i veće slobode u raspoređivanju obaveza. – Takođe, tu su i žene koje su želele da napuste posao u korporaciji, promene karijeru i pokrenu nešto svoje – dodaje Ana Stasjuk.
Ova franšiza, ipak, nije rezervisana isključivo za žene – napominje naša sagovornica. Ono što, generalno, može da privuče sve zainteresovane je činjenica da primaoci franšize ne moraju imati neko posebno poslovno iskustvo. Naravno, iskustvo u radu s decom je prednost, ali nije obavezno. Primalac franšize svakako prolazi obaveznu obuku tokom koje će dobiti sva znanja neophodna za vođenje biznisa pod ovim brendom. To, između ostalog, uključuje i marketing, prodaju, ali i proces odabira predavača i instruktora koji će voditi edukativne radionice s decom. Pored toga, podrška iz centrale pruža primaocima franšize preko potreban osećaj sigurnosti i dobru osnovu za dalji nesmetan razvoj poslovanja.
Edukido: iz ugla primateljke master franšize
Edukido: uzor za primaoce single-unit franšize
POGLEDAJTE ČLANKE
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Franšizni koncept Edukido širi mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri biće otvoreni u Zadru i Rijeci.
Franšizni sistem Edukido želi da proširi mrežu svojih edukativnih centara u Srbiji, Rumuniji i Mađarskoj. Kompanija traži ljude zainteresovane za ulaganje u oblast edukacije dece.
„U kriznim vremenima, do izražaja dolaze sve dobre strane franšizne saradnje“, kaže Marek Halfar, direktor konsultantske kompanije PROFIT system, Češka
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Proces traženja (regrutacije) primalaca franšize nije nimalo lak. Kako kompanije treba da se pripreme za ovaj proces i šta je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
POPULARNO NA FORUMU
Dobrobit za decu i lekcija za mlade
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Dobrobit za decu i lekcija za mlade
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...