Captain Bean

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Captain Bean je jedan od najpopularnijih i najcenjenijih lanaca kafeterija sa kafom za poneti u velikom Rumunskom gradu Kljuž Napoka, lanac koji je nedavno započeo širenje i u drugim delovima Rumunije, a svoju franšizu i uspešan koncept sada nudi i u susednoj i prijateljskoj Srbiji.
Priča o Captain Bean počinje 2014. godine, kada su je, uz mnogo hrabrosti i entuzijazma, započela trojica momaka - jedan majstor za espreso i dvojica barista. U nekoliko godina su uspeli da stvore brend i da, u uslovima jake konkurencije, kreiraju najozbiljniji kafe-lanac na lokalnom tržištu, dostignuvši broj od 8 kafeterija u Kluž Napoki.
Nudimo kafu ljudima koji su u pokretu od ranog jutra. Koncept baziramo na širokoj paleti proizvoda, velikom broju napitaka na bazi kafe, kao i na konstantnim inovacijama. Uz kafu, tople i hladne napitke - poput vode, čaja, sokova, itd. - mušterijama nudimo i kroasane, kolačiće, veganske štapiće, kao i voće i zdrave orašaste mikseve.
Kao brend, zahtevni smo po pitanju kvaliteta proizvoda koje nudimo, ali smo i brend koji snažno neguje timski duh zaposlenih i osećaj zajedništva. U to je lako uveriti se posetom bilo kojoj od naših kafeterija!
PROUD TO WAKE YOU UP!
Captain Bean je brend koji vas, sa ponosom, budi svakog jutra!
Sopstvene poslovnice
-
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
8, Kluž-Napoka, Rumunija (Cluj-Napoca)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- podrška u pronalaženju prave lokacije
- projekat uređenja i opremanja (2D i 3D)
- operativni priručnik - tekstualni i video format
- obuka
- podrška u operativnom poslovanju
- podrška u uređivanju odnosa sa dobavljačima
- marketing podrška i brend podrška
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Očekivani ukupni iznos investicije: između 17.000 – 27.000 eur
- Ulazna franšizna naknada: 5.000 eur
- Investicija u opremu: cca 7.000 eur
- Investicije u opremanje objekta: cca 5.000 - 10.000 euro
- Redovna franšizna naknada: 5,5% neto prometa
- Naknada za marketing: 3% neto prometa
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Profil poželjnog partnera:
Naš franšizni partner treba da bude ljubitelj dobre kafe i osoba koja uživa u radu sa klijentima i mušterijama. Osoba koja će razumeti ideju Captain Bean, i biti u stanju da je razvije u svom okruženju.
Neophodno je obezbediti lokal/lokaciju veličine od 8 do 40m2, i to u zonama u blizini poslovnih zgrada ili fakulteta.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Captain Bean International SRL
Municipiul Cluj-Napoca, Bulevardul 21 Decembrie 1989 nr. 102, ap. 2, Judetul Cluj
+40 748 384 094
Kontakt osoba za kandidate
Ruben FILIMON (rumunski i engleski jezik)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna su vam najbolja znanja i prakse“, kaže Krina Čočan, partnerka u kompaniji i direktorka za poslovni razvoj lanca kafeterija Meron
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodeljena u okviru Međunarodne franšizne konvencije u San Dijegu (SAD), pripala je ove godine australijskom brendu Boost Juice.
Strategija kompanije je fokus na održiv rast, a cilj – generisanje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Hut-a Kacper Ščepanjski
Američki lanac picerija Papa John's planira da otvori više od hiljadu franšiznih restorana u Kini.

Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Ugovor o franšizingu je temelj na kome se gradi odnos između davaoca i primaoca franšizinga.

Kako otvoriti restoran sa provereno popularnim menijem? Comparello Bello nudi franšizu.
„Ferdinand knedle“ ulaze na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom firmom iz Zagreba. Planirano je da prva prodavnica bude otvorena krajem februara 2022.
Ko želi da obogati lokalno gastro tržište i pokrene uspešan brend ribljeg uličnog restorana – od sada može uzeti franšizu hrvatskog koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Popeyes, američki lanac poznat po specijalitetima od piletine, ulazi na tržište Rumunije. Planirano je da prvi restoran bude otvoren 2022. godine.
Godina 2020. je bila godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovo raste, a zainteresovani su i za širenje u zemljama ovog regiona.
Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.