Captain Bean
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Captain Bean je jedan od najpopularnijih i najcenjenijih lanaca kafeterija sa kafom za poneti u velikom Rumunskom gradu Kljuž Napoka, lanac koji je nedavno započeo širenje i u drugim delovima Rumunije, a svoju franšizu i uspešan koncept sada nudi i u susednoj i prijateljskoj Srbiji.
Priča o Captain Bean počinje 2014. godine, kada su je, uz mnogo hrabrosti i entuzijazma, započela trojica momaka - jedan majstor za espreso i dvojica barista. U nekoliko godina su uspeli da stvore brend i da, u uslovima jake konkurencije, kreiraju najozbiljniji kafe-lanac na lokalnom tržištu, dostignuvši broj od 8 kafeterija u Kluž Napoki.
Nudimo kafu ljudima koji su u pokretu od ranog jutra. Koncept baziramo na širokoj paleti proizvoda, velikom broju napitaka na bazi kafe, kao i na konstantnim inovacijama. Uz kafu, tople i hladne napitke - poput vode, čaja, sokova, itd. - mušterijama nudimo i kroasane, kolačiće, veganske štapiće, kao i voće i zdrave orašaste mikseve.
Kao brend, zahtevni smo po pitanju kvaliteta proizvoda koje nudimo, ali smo i brend koji snažno neguje timski duh zaposlenih i osećaj zajedništva. U to je lako uveriti se posetom bilo kojoj od naših kafeterija!
PROUD TO WAKE YOU UP!
Captain Bean je brend koji vas, sa ponosom, budi svakog jutra!
Sopstvene poslovnice
-
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
8, Kluž-Napoka, Rumunija (Cluj-Napoca)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- podrška u pronalaženju prave lokacije
- projekat uređenja i opremanja (2D i 3D)
- operativni priručnik - tekstualni i video format
- obuka
- podrška u operativnom poslovanju
- podrška u uređivanju odnosa sa dobavljačima
- marketing podrška i brend podrška
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Očekivani ukupni iznos investicije: između 17.000 – 27.000 eur
- Ulazna franšizna naknada: 5.000 eur
- Investicija u opremu: cca 7.000 eur
- Investicije u opremanje objekta: cca 5.000 - 10.000 euro
- Redovna franšizna naknada: 5,5% neto prometa
- Naknada za marketing: 3% neto prometa
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Profil poželjnog partnera:
Naš franšizni partner treba da bude ljubitelj dobre kafe i osoba koja uživa u radu sa klijentima i mušterijama. Osoba koja će razumeti ideju Captain Bean, i biti u stanju da je razvije u svom okruženju.
Neophodno je obezbediti lokal/lokaciju veličine od 8 do 40m2, i to u zonama u blizini poslovnih zgrada ili fakulteta.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Captain Bean International SRL
Municipiul Cluj-Napoca, Bulevardul 21 Decembrie 1989 nr. 102, ap. 2, Judetul Cluj
+40 748 384 094
Kontakt osoba za kandidate
Ruben FILIMON (rumunski i engleski jezik)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Preduzetnik koji želi da se postane primalac franšize i tako se pridruži franšiznom sistemu, može očekivati niz prednosti
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.