odeća i obuća

odeća i obuća | 25.09.2023.

Domaći brend, uspešna franšiza

Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.

Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.

odeća i obuća | 20.08.2021.

Džins i franšiza

Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.

odeća i obuća | 14.04.2020.

Između zatvorenih vrata i onlajn prodaje

Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?

odeća i obuća | 20.02.2020.

Nova franšizna tržišta za H&M

Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.

odeća i obuća | 14.11.2019.

Brend koji osvaja

Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.

odeća i obuća | 12.11.2019.

Franšiza za poklonike dobrog stila

Bugarski brend Brutale, koji krasi elegantna muška odela šivena po meri, kreće u ekspanziju u Evropi. Primaoce franšize traže i među preduzetnim ljudima iz ovog regiona.

odeća i obuća | 13.02.2019.

Novo tržište za Tiffany

Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.

odeća i obuća | 22.01.2019.

Brže sa franšizom

Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.

odeća i obuća | 25.12.2018.

Današnji potrošač želi više

Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?

odeća i obuća | 18.12.2018.

Moda sa severa osvaja svet

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.

odeća i obuća | 26.06.2018.

Univerzalna moda Zemlje izlazećeg sunca

Uniqlo, japanski modni brend koji sve više osvaja svet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem sopstvenih radnji, ali i putem franšiza. Ove godine, u fokusu su tržišta u Evropi.

odeća i obuća | 14.06.2018.

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski prodavac obuće i kožne galanterije, započinje novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dve kompanije.

odeća i obuća | 30.05.2018.

Taktički potez

Military Shop, koncept firme Militaria, nastao je pre više od dve decenije. Pored toga što su razvili onlajn prodaju taktičke i zaštitne opreme u zemlji i regionu, razvijali su i maloprodajnu partnersku mrežu.

odeća i obuća | 29.05.2018.

Franšiza sa stilom

Modni brend za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Evropi. Partnera za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ovog regiona.

odeća i obuća | 13.03.2018.

Zlatna godina za Levi’s

Levi Strauss & Co. namerava da ove godine otvori 100 novih prodavnica. Optimizam podstiču i dobri rezultati iz poslednjeg kvartala 2017.

odeća i obuća | 07.03.2018.

S malo rizika do održivog biznisa

Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donji veš, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, u ovoj godini planira snažnu ekspanziju u regionu. Mrežu će širiti i kroz franšizing.

odeća i obuća | 13.12.2017.

Košulje za ceo region

Kompanija BJN, primalac franšize modnog brenda Tudors za zemlje balkanskog regiona, otvorila je prvu radnju u Bugarskoj.

odeća i obuća | 05.09.2017.

Lakše uz partnere

Poljski brend odeće za decu Coccodrillo širi maloprodajnu mrežu širom Evrope. Dobri uslovi saradnje i podrška matične kompanije privukli su veliki broj primalaca franšize, pre svega iz zemalja Evropske unije.

odeća i obuća | 31.08.2017.

Po svetskim standardima

Franšizni sistem Tudors promenio je koncept prateći svetske trendove. Prva redizajnirana radnja otvorena je u tržnom centru Big Fashion, a krajem avgusta i druga, u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji