odeća i obuća
Domaći brend, uspešna franšiza
Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.
Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.
Franšiza za prodavnicu donjeg veša
Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Novi lanac obuće na Balkanu
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Džins i franšiza
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Između zatvorenih vrata i onlajn prodaje
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
Nova franšizna tržišta za H&M
Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.
Brend koji osvaja
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
Franšiza za poklonike dobrog stila
Bugarski brend Brutale, koji krasi elegantna muška odela šivena po meri, kreće u ekspanziju u Evropi. Primaoce franšize traže i među preduzetnim ljudima iz ovog regiona.
Novo tržište za Tiffany
Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.
Brže sa franšizom
Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.
Današnji potrošač želi više
Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?
Moda sa severa osvaja svet
LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.
Univerzalna moda Zemlje izlazećeg sunca
Uniqlo, japanski modni brend koji sve više osvaja svet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem sopstvenih radnji, ali i putem franšiza. Ove godine, u fokusu su tržišta u Evropi.
Na liniji franšiznog razvoja
CCC, poljski prodavac obuće i kožne galanterije, započinje novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dve kompanije.
Taktički potez
Military Shop, koncept firme Militaria, nastao je pre više od dve decenije. Pored toga što su razvili onlajn prodaju taktičke i zaštitne opreme u zemlji i regionu, razvijali su i maloprodajnu partnersku mrežu.
Franšiza sa stilom
Modni brend za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Evropi. Partnera za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ovog regiona.
Zlatna godina za Levi’s
Levi Strauss & Co. namerava da ove godine otvori 100 novih prodavnica. Optimizam podstiču i dobri rezultati iz poslednjeg kvartala 2017.
S malo rizika do održivog biznisa
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donji veš, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, u ovoj godini planira snažnu ekspanziju u regionu. Mrežu će širiti i kroz franšizing.
Košulje za ceo region
Kompanija BJN, primalac franšize modnog brenda Tudors za zemlje balkanskog regiona, otvorila je prvu radnju u Bugarskoj.
Lakše uz partnere
Poljski brend odeće za decu Coccodrillo širi maloprodajnu mrežu širom Evrope. Dobri uslovi saradnje i podrška matične kompanije privukli su veliki broj primalaca franšize, pre svega iz zemalja Evropske unije.
Po svetskim standardima
Franšizni sistem Tudors promenio je koncept prateći svetske trendove. Prva redizajnirana radnja otvorena je u tržnom centru Big Fashion, a krajem avgusta i druga, u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu.