lepota i fitnes
Ispunjeni planovi i novi koraci
DepilConcept, internacionalni brend estetskih centara, proslavio je u aprilu četiri godine poslovanja u Srbiji.
DepilConcept, internacionalni brend estetskih centara, proslavio je u aprilu četiri godine poslovanja u Srbiji.
Dalje širenje mreže
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Ostati na uzlaznoj putanji
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
Na uzlaznoj putanji
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
Ko zna, taj i radi
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Lepota i fitnes pred izazovima epidemije
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
Nega lepote u doba pandemije
Epidemija koronavirusa sigurno utiče i na biznise iz sektora nege lepote. Kako se franšizni sistemi nose s novonastalom situacijom? Prenosimo nekoliko iskustava iz Poljske.
Podrška jača saradnju
DepilConcept, portugalski brend u oblasti estetskih centara, širi svoje poslovanje u Srbiji. Novi franšizni centar biće otvoren u Zemunu.
U razvoj s jasnim ciljevima
Početak godine je po pravilu vreme za rekapitulaciju i analizu prethodnog poslovanja. Šta je obeležilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik brenda Alešandre Lorenso
Dok kilogrami nestaju, zarada raste
Lanac centara za rukovođenje i održavanje telesne težine Body Creator ove godine obeležava 18 godina poslovanja i najavljuje snažnije širenje u regionu. Zašto je ova franšiza idealna za žene preduzetnice?
Nega lepote kao porodični biznis
Centar za negu lepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Ko su primaoci franšize za ovo područje te kako su u oblasti nege lepote prepoznali dobru priliku za porodični biznis?
Zabavi se i zaradi
Zašto se rekreacija i porodična zabava svrstavaju u perspektivne poslovne branše? Trambolina park WOOP! daje i dobar primer i šansu preduzetnicima zainteresovanim za franšizu.
Uz DepilConcept do sopstvenog biznisa
Od aprila 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sistem specijalizovan za epilaciju. Primaoci master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – i kao koncept i kao biznis prilika.
Volja i predanost su presudni
U Srbiji posluje 12 franšiznih Dr FeelGood fitnes klubova. Sa vlasnikom brenda, Sašom Plećevićem, razgovarali smo o tome šta je važno za uspeh franšize u ovoj oblasti.
Uskočiti u biznis
Jump Planet, zabavni park s trambolinama osmišljen i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovom regionu. Za preduzetne ljude koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, smatra Bartoš Sleđinjski, vlasnik koncepta
DepilConcept stiže u Srbiju
Portugalski brend u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka DepilConcept otvara prvu franšiznu kliniku u Beogradu. Primalac master franšize najavljuje širenje mreže i jačanje brenda.
Lako uz Semilac
– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brend u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorka franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Evrope, a da su od zemalja ove regije posebno zainteresovani za Sloveniju
Skok za profit
Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trambolinama, nudi franšizu i u zemljama ovog regiona. Šta se očekuje od primalaca franšize?
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Kako pružanje usluga nege lepote može da preraste u ozbiljan biznis, ko je idealan primalac CACAO franšize i zašto su razvili novi format i novi podbrend, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO
Lepota uređenog koncepta
Mađarski lanac biosolarijuma KiwiSun ima franšizne poslovnice širom Evrope. I preduzetnici iz zemalja ovog regiona mogu da postanu primaoci ove franšize.
Više od ljubavi prema pivu
Opuštanje i kupanje u pivu? Iako deluje kao fantazija, ovakav koncept zaista postoji. Osim svojih vrhunskih pivskih kupki, češki Original Beer Spa od ove godine nudi i franšizu.