intervju nedelje

intervju nedelje | 10.08.2018.

Stabilni temelji za dobar rezultat

Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije

intervju nedelje | 20.07.2018.

Davalac je kao dobar trener

Uspeh koji je DepilConcept postigao u Poljskoj može da posluži kao odličan primer saradnje – posebno što će DepilConcept uskoro početi sa radom i u Srbiji.

intervju nedelje | 21.06.2018.

Karika bez koje se (ne) može?

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primaocima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer hrvatske kompanije Direct Booker

intervju nedelje | 30.05.2018.

Uz partnere i Orion raste

Koje su novine u partnerskoj mreži Orion Telekoma, zašto su povećali stimulacije za partnere te koji su problemi, a koje prednosti širenja prodaje preko partnerske mreže, govori Miloš Arambašić

intervju nedelje | 16.04.2018.

Najbolji partneri su voljni da uče i rade

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

intervju nedelje | 05.03.2018.

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti – kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Letonije. S kim bi da podele tajnu uspeha?

intervju nedelje | 12.02.2018.

„Zeleno svetlo“ za Evropu

KiwiSun je jedan od najuspešnijih franšiznih sistema u Mađarskoj. Šta ovaj lanac solarijuma čini posebnim i kako nameravaju „osvojiti“ Evropu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein

intervju nedelje | 25.01.2018.

Model „krojen“ za sva tržišta

Zašto Direct Booker menja franšizni model, šta će biti novine, ko je idealni primalac franšize i kako kompanija utiče na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Booker-a

intervju nedelje | 08.01.2018.

Poverenje u osnovi uspeha

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže i šta nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor kompanije specijalizovane za elektronska plaćanja

intervju nedelje | 19.12.2017.

Preduzetnik s dušom

Zašto je primalac franšize najvažnija karika za uspešan franšizni odnos, ko je idealan franšizni partner Čuvara sjećanja i kakvi su uslovi saradnje, otkriva začetnica koncepta Elizabeta Planinić

intervju nedelje | 30.11.2017.

Tržište franšiza je zrelo

Češka je jedna od retkih zemalja Srednje i Istočne Evrope koja se može pohvaliti sajmom franšiza. Šta su postigli i čime se izdvojili ove godine, otkriva Lenka Novakova, zadužena za organizaciju sajma u Pragu

intervju nedelje | 09.11.2017.

Pravo vreme za nove korake

Zašto je u Srbiji potrebno osnovati franšiznu asocijaciju i franšizne akademije, reći će nam Marica Vidanović iz Privredne komore Srbije

intervju nedelje | 23.10.2017.

Bez želje, nema uspeha

Šta je potrebno da biste postali primalac Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca u Hrvatskoj

intervju nedelje | 15.09.2017.

Od ideje do parfimerije

Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

intervju nedelje | 29.08.2017.

Lek za slabe tačke biznisa

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže kompanijama i kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u regionu, otkriva Nikola Oršanić, primalac ERA franšize

intervju nedelje | 15.08.2017.

Potencijal zrelog tržišta

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Evropi. Šta ga čini atraktivnim i kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Gžegož Moravski

intervju nedelje | 23.07.2017.

Fleksibilnost za bolje poslovanje

Po čemu se Mini Pani razlikuje od sličnih sistema u Hrvatskoj, šta je komparativna prednost za primaoce ove franšize i koji je format najzastupljeniji, otkriva Žolt Polhe

intervju nedelje | 06.07.2017.

Edukacija bez granica

O novitetima, promenama, ali i daljem razvoju škole mentalne aritmetike „Malac genijalac“, govori osnivač koncepta Vladimir Novicki

intervju nedelje | 12.06.2017.

Ključna reč – specijalizacija

Saloni lepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept, možemo da budemo drugačiji, kaže Marjuš Vločkovski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj

intervju nedelje | 29.05.2017.

Malo tržište, velike mogućnosti

Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim gradovima se nudi franšiza ovog brenda i kako vidi dalji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primalac master franšize za Sloveniju

1
3
4
5
sledeći  
poslednji