intervju nedelje
Kanadsko obrazovanje i na Balkanu
„Podrška koju dobijamo, i na koju ćemo uvek moći da računamo, ključna je u franšiznoj saradnji i objašnjava svetski uspeh Maple Bear-a“, navodi Ljiljana Nikolova zašto se odlučila za franšizu ovog obrazovnog sistema
Promene ne utiču na razvoj
Kako se način rada prilagođavao uslovima pandemije te na kakvu su podršku mogli računati brojni primaoci franšize, odgovara Radoslav Kuleša, suosnivač škole programiranja za decu Coding Giants
Povežite se s Kinom
Kako uspešno preneti i razviti biznis na tržištu Kine te zašto i kompanije sa ovih prostora treba da razmišljaju u tom pravcu, otkriva Tomislav Despić, direktor kancelarije za Istočnu Evropu kompanije ToJoy
Izvući najbolje iz izazova
Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltin, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka
Tržište franšiza će ojačati
Snaga franšiznog sistema se najbolje testira u kriznim vremenima. Mreže koje su izgradile blizak i jak partnerski odnos sa svojim primaocima franšize imaju najveće šanse da prežive, kaže Marek Halfar, direktor PROFIT system-a Češka
U svim glavnim gradovima Evrope
Kako teče poslovanje i razvoj mreže u uslovima pandemije te gde se još može očekivati otvaranje franšiznih poslastičarnica pod brendom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Stranjak
Put do globalnog brenda
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović
Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu
Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Drugačije potrebe, drugačija misija
Alesandro Lacaroni, primalac master franšize brenda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih picerija u zemlji koja je – „izmislila“ picu
Dobri odnosi se grade od samog početka
Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Biznis „na krilima leptira“
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Prednost u dobrom finansijskom modelu
„Dobro osmišljen finansijski model je garancija davaocima franšize da će njihova franšizna ponuda biti atraktivnija i da će – franšizu lakše prodati“, ističe Karol Kačmarek, franšizni konsultant kompanije PROFIT system
Biznis koji ne staje
Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru
Franšiza kao sigurna luka
„Kriza neće obrisati franšize s lica zemlje. Kad aktuelna pandemija prođe, davaoce franšiza čeka odličan period za razvoj mreže“, kaže Gžegoš Moravski, franšizni menadžer Coders Lab
Dostava hrane – prednosti i mane
Sve više ugostitelja razmatra uvođenje kućne dostave kao mere kojom bi se ublažile posledice izazvane koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.
Vreme je da se dobro promisli i dela
Kako će pandemija izazvana virusom SARS-CoV-2 uticati na poslovanje franšiznih sistema i o čemu treba da razmišljaju davaoci franšiza, razgovaramo s Igorom Bogojevićem, PROFIT system
Ceniti originalnost, ali i pravila igre
Šta je ključno za uspeh u franšiznom biznisu, koji su branše popularne, a koje obećavaju te kakvo je tržište franšiza u Češkoj, otkriva Lenka Novakova, franšizni konsultant PROFIT system-a
Potvrda kvaliteta franšize
Šta je „Sertifikat evropskog franšiznog kvaliteta“, ko može da ga dobije i šta donosi kompanijama, govori Ljiljana Kukec, predsednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje
U razvoj s jasnim ciljevima
Početak godine je po pravilu vreme za rekapitulaciju i analizu prethodnog poslovanja. Šta je obeležilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik brenda Alešandre Lorenso
Isplati se poslušati
„Praksa nam pokazuje da što se više primaoci franšize oslanjaju na naše iskustvo i preporuke, to su im i rezultati poslovanja bolji“, kaže Ana Jurak, menadžerka odeljenja za poslovne korisnike edukativnog koncepta Edukido