intervju nedelje

intervju nedelje | 26.04.2021.

Kanadsko obrazovanje i na Balkanu

„Podrška koju dobijamo, i na koju ćemo uvek moći da računamo, ključna je u franšiznoj saradnji i objašnjava svetski uspeh Maple Bear-a“, navodi Ljiljana Nikolova zašto se odlučila za franšizu ovog obrazovnog sistema

intervju nedelje | 16.03.2021.

Promene ne utiču na razvoj

Kako se način rada prilagođavao uslovima pandemije te na kakvu su podršku mogli računati brojni primaoci franšize, odgovara Radoslav Kuleša, suosnivač škole programiranja za decu Coding Giants

intervju nedelje | 23.02.2021.

Povežite se s Kinom

Kako uspešno preneti i razviti biznis na tržištu Kine te zašto i kompanije sa ovih prostora treba da razmišljaju u tom pravcu, otkriva Tomislav Despić, direktor kancelarije za Istočnu Evropu kompanije ToJoy

intervju nedelje | 18.02.2021.

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltin, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka

intervju nedelje | 29.12.2020.

Tržište franšiza će ojačati

Snaga franšiznog sistema se najbolje testira u kriznim vremenima. Mreže koje su izgradile blizak i jak partnerski odnos sa svojim primaocima franšize imaju najveće šanse da prežive, kaže Marek Halfar, direktor PROFIT system-a Češka

intervju nedelje | 27.11.2020.

U svim glavnim gradovima Evrope

Kako teče poslovanje i razvoj mreže u uslovima pandemije te gde se još može očekivati otvaranje franšiznih poslastičarnica pod brendom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Stranjak

intervju nedelje | 28.10.2020.

Put do globalnog brenda

Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović

intervju nedelje | 22.09.2020.

Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

intervju nedelje | 01.09.2020.

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alesandro Lacaroni, primalac master franšize brenda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih picerija u zemlji koja je – „izmislila“ picu

intervju nedelje | 05.08.2020.

Dobri odnosi se grade od samog početka

Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan

intervju nedelje | 24.06.2020.

Biznis „na krilima leptira“

Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia

intervju nedelje | 28.05.2020.

Prednost u dobrom finansijskom modelu

„Dobro osmišljen finansijski model je garancija davaocima franšize da će njihova franšizna ponuda biti atraktivnija i da će – franšizu lakše prodati“, ističe Karol Kačmarek, franšizni konsultant kompanije PROFIT system

intervju nedelje | 07.05.2020.

Biznis koji ne staje

Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru

intervju nedelje | 21.04.2020.

Franšiza kao sigurna luka

„Kriza neće obrisati franšize s lica zemlje. Kad aktuelna pandemija prođe, davaoce franšiza čeka odličan period za razvoj mreže“, kaže Gžegoš Moravski, franšizni menadžer Coders Lab

intervju nedelje | 27.03.2020.

Dostava hrane – prednosti i mane

Sve više ugostitelja razmatra uvođenje kućne dostave kao mere kojom bi se ublažile posledice izazvane koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.

intervju nedelje | 17.03.2020.

Vreme je da se dobro promisli i dela

Kako će pandemija izazvana virusom SARS-CoV-2 uticati na poslovanje franšiznih sistema i o čemu treba da razmišljaju davaoci franšiza, razgovaramo s Igorom Bogojevićem, PROFIT system

intervju nedelje | 26.02.2020.

Ceniti originalnost, ali i pravila igre

Šta je ključno za uspeh u franšiznom biznisu, koji su branše popularne, a koje obećavaju te kakvo je tržište franšiza u Češkoj, otkriva Lenka Novakova, franšizni konsultant PROFIT system-a

intervju nedelje | 31.01.2020.

Potvrda kvaliteta franšize

Šta je „Sertifikat evropskog franšiznog kvaliteta“, ko može da ga dobije i šta donosi kompanijama, govori Ljiljana Kukec, predsednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje

intervju nedelje | 20.01.2020.

U razvoj s jasnim ciljevima

Početak godine je po pravilu vreme za rekapitulaciju i analizu prethodnog poslovanja. Šta je obeležilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik brenda Alešandre Lorenso

intervju nedelje | 25.12.2019.

Isplati se poslušati

„Praksa nam pokazuje da što se više primaoci franšize oslanjaju na naše iskustvo i preporuke, to su im i rezultati poslovanja bolji“, kaže Ana Jurak, menadžerka odeljenja za poslovne korisnike edukativnog koncepta Edukido

1
3
4
5
sledeći  
poslednji